پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

۲۴ مطلب در تیر ۱۴۰۲ ثبت شده است

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، نورالله خبرنگار و فعال رسانه‌ای طی توئیتی(ویراستی) دو سؤال از سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان و مسئول کمیته اطلاع رسانه‌ای استانداری اصفهان در خصوص شهرستان شاهین‌شهر  و میمه به شرح زیر پرسیده است؛

 

 

اولین پرسش: آقای مرتضوی در جایگاه نماینده دولت سیزدهم و استاندار اصفهان لطفاً به این سؤال پاسخ دهید، به‌عنوان نمونه چگونه یک خانمی به نام «فاطمه هاشمی» که چند ماه پیش در سامانه سامد نیز به‌صورت تلفنی با شما صحبت و قول پیگیری حل مشکل نامبرده را داده بودید، بعد از گذشت ۱۶ سال از فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر  و میمه با نامبرده قطع همکاری و عذر وی را می‌خواهند؟ لطفاً در ادامه بفرمایید، چگونه ۱۶ سال پیش موفق شده است که در فرمانداری شاهین‌شهر و میمه که زیر مجموعه استانداری اصفهان و وزارت کشور هست به‌کارگیری شود که امروز بعد از گذشت ۱۶ سال باید با وی قطع همکاری کنند؟ آیا این اتفاق بازی با آبروی افراد نیست؟

 

دومین پرسش: شهرک نمایشگاهی خودرو شهر گزبرخوار به مستند پیوست که مصوبه کار گروه زیر بنائی استانداری اصفهان را در ۱۳۹۶ دارد و در آن زمان کاربری اراضی کشاورزی به نمایشگاهی تغییر پیدا کرده است، چرا هم اکنون راه اندازی این پروژه مهم که موجب ساماندهی معابر شهر گزبرخوار، اشتغال زایی بالای جوانان و قانون مند کردن خرید و فروش خودروهای سورای و همچنین نظار بیشتر بر آنها می شود در حاله ای از ابهام قرار گرفته است؟ 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۰۲ ، ۲۰:۰۸
آقای جویا

احسان شاه علی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صدای جویا در اصفهان با تسلیت فرا رسیدن ایام ماه محرم‌الحرام و شهادت حضرت عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش در کربلا اظهار کرد: زینب مدنی بازیکن ارزشمند شاهین‌شهری در اردوی انتخابی تیم ملی والیبال بزرگسالان حضور پیدا کرد.

 

 

وی از کسب عناوین قهرمانی کاراته‌کاران باشگاه آریا مهر شهر گزبرخوار شهرستان شاهین‌شهر و میمه خبر داد و گفت: مسابقات کیوکوشین کاراته ماتسوشیما قهرمانی کشور در تاریخ‌های ۲۲ و ۲۳ تیرماه ۱۴۰۲ به میزبانی استان اصفهان مجموعه شیخ بهائی شهر گلدشت برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات هنرجویان باشگاه آریامهر شهر تاریخی گزبرخوار به مربیگری استاد کورش محمدی و توسط آقایان:   مهدی زمانیان (مقام سوم کاتا) حامد عربیگی(مقام اول کمیته) عرشیا عسکرزاده (مقام سوم کمیته) محمدحسن محمدیان مقام دوم کومیته محمدرضا رضوانی مقام دوم کمیته حسین عربیگی (مقام دوم کمیته) امیرعلی ایزدی مقام سوم کمیته امیرمحمد کریمیان (مقام سوم کمیته) ابوالفضل رضایی (مقام دوم کمیته) ابوالفضل نصیریان مقام اول محمد نصیریان مقام دوم کمیته آقای کورش محمدی (مقام سوم کاتا) مقام‌های مختلف قهرمانی را کسب کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر ادامه داد: مسابقات تکواندو کیوروگی خردسالان استان ۲۳ تیرماه ۱۴۰۲ به میزبانی خوراسگان برگزار شد.

وی خاطرنشان ساخت: تیم شهرستان شاهین‌شهر و میمه با ۱۳ ورزشکار توسط خانم‌ها : آرنیکا دانشمند مقام اول آوا فرجی مقام اول و بازیکن فنی و نمونه آوا سهرابی مقام دوم دیانا ضرغامی مقام سوم را کسب کردند و در نهایت تیم شاهین‌شهر مقام اول تیمی را به دست آورد.

شاه علی گفت: ششمین دوره مسابقات رنکینگ اسنوکر آقایان استان اصفهان با عنوان جام ولایت به مدت ۳ روز وبا حضور ۵۱ شرکت‌کننده در باشگاه فرهنگی ورزشی بیلیارد شهر برگزار شد.

وی افزود: در پایان این مسابقات آرمان دیناروند ورزشکار شاهین‌شهری قهرمان شد و وحید قربان‌پور نایب‌قهرمان، شاهین خرمی‌دل و محمدرضا اژدریان به مقام سوم ششمین دوره مسابقات رنکینگ اسنوکر استان اصفهان دست یافتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر و میمه ادامه داد: مرحله نخست مسابقات دوومیدانی بین‌المللی اروپا، قهرمانی و انتخابی مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بوداپست مجارستان در کشور جمهوری چک برگزار گردید.

 وی خاطرنشان ساخت: در این رقابت‌ها دونده پرتوان و با اخلاق شاهین‌شهر رضا بحرینی موفق شد در ماده ۱۱۰ متر با مانع مقام اول را کسب نمایند و جایزه نقدی و ویژه این مسابقات را دریافت نماید.

 

شاه علی تصریح کرد: با پیشنهاد مسئول نمایندگی ورزش و جوانان شهر گزبرخوار عباسعلی محمدی به‌عنوان ریاست هیات کاراته شهر گز منصوب شدند. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۰۲ ، ۱۱:۲۱
آقای جویا

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا به نقل از موج از استان اصفهان - نورالله جویا / خبرنگار -  با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده این بار جهت بررسی مسائل و مشکلات حوزه مدیریت شهری شاهین‌شهر به سراغ اسماعیل فرهادی شهردار اسبق و رئیس شورای چند دوره شهر شاهین‌شهر رفتیم و در محل دفتر کاری وی که در طبقه پنجم ساختمان نگارستان شهرداری شاهین‌شهر حضور پیدا کردیم و با وی به گفت‌وگوی خبری نشستیم.

 

 

موضوع اصلی گفت‌وگوی ما با اسماعیل فرهادی به‌عنوان پیشکسوت حوزه مدیریت شهری بیشتر حول محور وضعیت موجود مدیریت شهر شاهین‌شهر پروژه‌های عمرانی، مقایسه عملکرد اعضای دوره ششم و با سایر ادوار مختلف، انتخابات و مسائل سیاسی و فرهنگی روز بود.

آنچه در ادامه می‌آیید مشروح گفت‌وگوی خبرگزاری موج با اسماعیل فرهادی شهردار اسبق و رئیس سابق شورای شهر شاهین‌شهر که شما را دعوت به مطالعه آن می‌نماییم.

موج؛ دیدگاه شما در خصوص تغییر و تحولات پیش‌آمده هم در حوزه اعضاء شورای شهر و هم در حوزه مدیریت شهری شاهین‌شهر چیست؟

فرهادی: ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و صفر و ایام عزاداری آقا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش باید بگوییم، از ابتدا تا انتهای واقع تاریخی کربلا برای همه ما باید عبرت‌آموز باشد؛ چراکه بزرگ‌ترین پیام این رویداد مهم بصیرت و تبیین است.

وی بعد اتمام مقدمه گفت: از زمان روی کار آمدن اعضای ششم شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر نزدیک به دو سال هست که می‌گذرد که شاهد حوادث و اتفاقاتی خاصی از جمله بعد از استعفاء مسعود عارفیان از سمت شهردار شاهین‌شهر و انتخاب سعید ابریشمی راد به‌عنوان شهردار شاهین‌شهر از سوی اعضای شورای ششم بودیم.

بنده از زمان‌های گذشته که شهردار و عضو چندین دوره شورای شاهین‌شهر بودم آقای ابریشمی راد شهرداری کنونی را به‌صورت دور و نزدیک که زمانی که در شاهین‌شهر بود و رفت در تهران و کاشان می‌شناختم و چه هم اکنون که به‌عنوان شهردار شاهین‌شهر انتخاب شده است، وی شخصیتی داشتند که همیشه در تکاپو بودند برای یادگیری ایده‌های جدید و کسب تجربه‌های بیشتر در حوزه مدیریت شهری و عملیاتی‌کردن آنها که این عمل در جایگاه خود قابل‌تقدیر و تحسین است.

اما در حوزه اعضای شورای شهر کنونی شاهین‌شهر شاهد تلفیق افراد با تجریه و بی‌تجربه هستیم که این اتفاق طبیعی است، به شرطی که با تجربه ها اطلاعات خود را به افرادی که تازه وارد هستند به خوبی منتقل کنند و حتی از نظرات پیشکسوتانی که هم اکنون به دلایل مختلف در شورای شهر حضور ندارند در جایگاه مشاور استفاده کنند.

موج؛ در خصوص پروژه عمرانی میدان امام حسین (ع) لطفاً نظرتان بفرمائید؟

فرهادی: پروژه عمرانی میدان امام حسین (ع) با اصلاح هندسی که هم اکنون انجام می‌دهند مسائل و مشکلات ترافیکی آن حل‌وفصل نخواهد شد.

این اصلاح هندسی مانند قرص مسکنی است که برای مدتی کوتاهی ممکن هست درد آن را کاهش دهد؛ اما در دراز مدت بزرگ‌ترین چالش را ایجاد خواهد به‌خاطر اینکه ترافیک سنگینی بر روی این محدوده وجود دارد.

ما در دوره پنجم شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر به‌اتفاق مهندس مهرداد مختاری و مهندس علی فتحی از اعضای شورای آن دوره طرح کاملاً کارشناسی شده زیر گذر و روگذر پروژه میدان امام حسین (ع) را دادیم.  حداکثر اعتبار برای عملیاتی‌کردن این پروژه در آن زمان ۲۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شد بود.

که در ادامه متأسفانه با دست‌اندازی‌های برخی از اعضای سابق شورای شهر و همچنین فرماندار وقت و به حاشیه کشیدن این پروژه مهم عمرانی از طریق وارد کردن انواع و اشکال مختلف اتهامات اثبات نشده به‌وسیله رسانه‌ها و در ادامه نیز استانداری اصفهان  عملاً موفق نشدیم کاری برای حل معضل ترافیک شاهین‌شهر انجام دهیم.

موج: لطفاً بفرمایید در دوره پنجم دلایل تغییر چندین شهردار چه چیزی بود؟ و آیا این تغییرات مدیریت شهری به رشد و پیشرفت شهر آسیب زد یا نه؟

فرهادی: در دوره پنجم اختلاف سلیقه و دیدگاه نسبت به دورهای گذشته و حتی حال خیلی، خیلی زیاد بود و همین اختلاف دیدگاه باعث شده بود که شورای شهر به دو دسته تقسیم شود، در ادامه به‌خاطر اینکه واقعاً همه فعالیت‌های اعضاء در راستای شفافیت با رسانه‌ها در میان گذاشته می‌شدند باعث ایجاد حاشیه پوچ و بی‌ارزشی شده بود و همچنین بر روی تغییر و تحولات مدیریتی و فعالیت‌های شهرداران تأثیر گذاشته بود.

 لذا بنده با تغییر و تحولات بیش از حد مدیریتی به‌شدت مخالف بوده و هستم و آن را برای رشد و توسعه شهر برحسب تجربه مضر می‌دانم. به همین خاطر این نبود همدلی بین اعضا دوره پنجم موجب شده بود که به بهانه مختلف قانونی که اغلب محل سکونت شهردار بود، اقدام به تغییر و تحولات مدیریتی زده شود وگرنه الان سعید ابریشمی راد شهردار کنونی شاهین‌شهر ساکن شهر نیست پس چرا کسی پیگیر الان پیگیر موضوع سکونت وی نیست که به‌راحتی می‌شود وی را برکنار کرد؛ چون که اینجا پای منافع وسط است و اون اتحاد و همدلی وجود دارد.

موج: در حوزه جذب و حمایت از سرمایه‌گذار چه صحبت و پیشنهادی دارید؟

فرهادی: ببینید شما به‌عنوان خبرنگار و اصحاب رسانه بهتر از من می‌دانید شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، کاهش تمایل سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در استان اصفهان بخصوص شهر شاهین‌شهر به‌خاطر مخاطرات زیست‌محیطی، فرونشست زمین و غیره تا حدود بسیار زیادی پرزنت کردن سرمایه‌گذار سخت کرده است.

 به همین خاطر انتظار می‌رود دولت در این زمینه چاره‌اندیشی کند و در خصوص تسهیل سرمایه‌گذاری، صدور پروانه‌های ساختمانی بیشتر به‌عنوان یکی از منابع درآمدی شهرداری‌ها نهایت حمایت و پشتیبانی را انجام دهد.

چراکه شهر شاهین‌شهر به شهر اقوام مختلف ایرانی مشهور است و سرریز جمعیت استان اصفهان در این شهر قرار گرفته است به همین خاطر باید زیرساخت‌های توسعه پایدار شهری به‌خصوص اولویت‌دادن به پروژه‌های عمرانی در آن مدنظر گرفته شود.

و هدف ما از مطرح‌کردن این مسائل زیر سؤال بردن فعالیت سایر دوستانمان در شورا یا شهرداری نیست؛ بلکه بحث مطالبه‌گری به‌عنوان یک شهروند است.

موج: در خصوص موضوع ترافیک مطلبی دارید اضافه کنید؟

فرهادی: بله دارم، شهردار شاهین‌شهر چه ابریشمی راد باشد و چه هر کسی دیگری، باید در حوزه مسائل ترافیکی به‌خوبی چاره‌اندیشی کند و گرنه به جزء معضل آلودگی هوا معضل ترافیک یکی دیگر از پرچالش‌ترین مشکلات آینده شهری شاهین‌شهر خواهد بود.

موج: در خصوص عوارض آلایندگی و نحوه پرداخت آن به مردم شاهین‌شهر توضیح بفرمایید؟

فرهادی: در برخی رسانه‌ها مشاهده کردم که مسئولان به‌خصوص اعضا شورا و شهردار پیگیر مطالبات عوارض آلایندگی و ارزش‌افزوده هستند، حرفی که ما در گذشته چندین بار به گوش مسئولان رساندیم؛ ولی به آن چندان بهایی داده نشد. امیدوارم دولت فعلی که خود را دولت مردم معرفی می‌کند در این زمینه احتمام جدی داشته باشد و فکر جدی برای پرداخت به‌موقع عوارض آلایندگی به مردم زخم‌خورده شاهین‌شهر از این قصه داشته باشد.

موج: در خصوص بودجه تصویبی بیش از یک هزار میلیارد تومانی امسال شهرداری شاهین‌شهر اگه نظر یا پیشنهادی دارید بفرمایید؟

فرهادی: باید بگوییم جدای از بحث مطالبه‌گری و نقد مبتنی بر شفافیت و صداقت امروز زمان وحدت، همدلی برای حل مسائل و مشکلات شهر شاهین‌شهر است.

بودجه بیش از یک هزار میلیارد تومانی که امسال شهردار شاهین‌شهر تقدیم شورای شهر کردند و به تصویب رسید این حق مردم است که بدانند قرار هست این بودجه چطوری و از کجا تامین و هزینه شود.

سرفصل‌ها، متمم‌ها و میزان هزینه‌ها اعم از جاری و عمرانی آن کاملاً باید شفاف باشد و شهردار شاهین‌شهر باید در این راستا اقدامات لازم را انجام دهد.

موج: امسال سال انتخابات است به‌عنوان شخصیت سیاسی وابسته به جریان اصلاح‌طلب  که در این عرصه فعالیت داشتید نظر و پیشنهاد شما به مسئولان نظام راجع به این موضوع مهم چیست؟

فرهادی: به‌شدت با تغییر و تحول بخصوص در حوزه انتخابات موافق هستم؛ اما به شرطی که افراد با تخصص، صاحب تجربه و دارای گفتمان سر کار بی آیند،  برای  اینکه ما حتی دیگر فرصت آزمون خطا را نیز نداریم.

لذا در بعد دیگر، ارکان یا مسئولان نظام در همین یک دست کردن دولت و مجلس باید به این نتیجه رسیده باشند که کشور باید توسط همه احزاب، جناح‌های سیاسی، اقشار مختلف جامعه با هر گرایش، قوم و مذهبی که هستند ساخته می‌شود و یک جریان خاص نمی‌تواند زمینه توسعه و رشد کشور را فراهم کند.

برای آبادانی ایران همه اقشار مختلف جامعه شیعه، سنی، مسیحی، زرتشتی، یهودی، اصلاح‌طلب، اصول‌گرا و انقلابی و غیرانقلابی شهید، جانباز و ایثارگر داده‌اند.

اگر می خواهیم شاهد یک انتخابات آزاد با حداکثر مشارکت بالا باشیم باید از هم اکنون مسئولان نظام زمینه لازم را برای همه آنچه که در بالا به آن اشاره شد فراهم کنند و همه اقشار مختلف جامعه دارای کاندیدا یکسان باشند.

 این اتفاق بدون شک باعث می شود مردم دوباره به صندوق های رای که اصل اصلی قانون اساسی است و نظام مردم سالاری جمهوری اسلامی بر همین مبنا بنا نهاده شده است، برگردند ئ اعتماد کنند و به کاندید خاص خود رای بدهند و این اتفاق باعث آشتی ملی خواهد شد که ازسیاست اصلی مقام معظم رهبری نیز است.

لذا در پایان مردم ایران مردم آگاه و فهمیمی هستند و به خوبی می دانند چه کسی خدمت گذار آنها هست و چه کسی نیست و باید کار به خود همین مردم واگذار کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۰۲ ، ۱۱:۱۹
آقای جویا

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در جمع نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان هرند، ضمن تسلیت ایام ماه مبارک و دهه عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) گفت: پس از تشکیل دولت سیزدهم، رویکرد جدیدی در حوزه مدیریت کشور حاکم شد. وی ادامه داد: این نگاه با رویکرد جهادی، تلاش مضاعف، توجه ویژه به مردم، ایجاد طیف گسترده از مردم در تصمیم‌گیری‌ها، تلاش و پویایی همراه است.

 

 

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: این تلاش و پویایی در حضور ریاست جمهوری میان مردم نمایان است و وزار، استانداران و ... نیز به تأسی از رئیس جمهور تلاش می‌کنند ادامه دهنده این مسیر باشند.

مرتضوی گفت: هدف جلب رضایت خداوند و مردم عزیزمان و به اجرا در آوردن پروژه‌ها و کارهای زمین مانده است. وی متذکر شد: در استان اصفهان نیز با همین رویکرد فعالیت خود را در استانداری اصفهان آغاز کردیم و سفر به شهرستان‌های استان در راستای همین هدف مهم دنبال می‌شود.

استاندار اصفهان عنوان کرد: در سفرهای شهرستانی ضمن بررسی مسائل و مشکلات شهرستان مورد نظر در جلسات مختلف ضمن بازدید از پروژه‌های نیمه تمام و ضروری با نخبگان و مردم شهرستان دیدار و گفتگو خواهیم کرد.

مرتضوی ادامه داد: معاونین نیز بنا به تخصص خود جلسات و کارگروه‌های تخصصی را تشکیل و نهایتاً در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان مصوبات به تایید خواهد رسید و نقشه راه شهرستان مشخص خواهد شد.

وی عنوان کرد: سفر به شهرستان هرند نیز با همین رویکرد برنامه ریزی شده است تا مشکلات شهرستان به حداقل‌های کاهش یابد.

کمبود آب و خشکی زاینده‌رود، ام المصائب استان اصفهان

 استاندار اصفهان اظهار کرد: در این نشست که با حضور نخبگان شهرستان برگزار شد، مبحث مهمی در خصوص آب استان مطرح شد که نیاز به توضیح بیشتر دارد زیرا مسئله آب، ام المصائب استان است و گرفتاری‌های متعددی پیرامون این موضوع برای استان ایجاد شده است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: از دو، سه دهه قبل به دلیل بارگذاری مضاعف و خارج از تحمل حوضه آبریز زاینده‌رود، افزایش جمعیت و برداشت‌های اضطراری و کاهش نزولات آسمانی شاهد شرایط خوبی در حوضه آبریز زاینده‌رود نیستیم.

تخلیه ۱۳ میلیارد متر مکعب آبخوان حوضه زاینده‌رود در سالهای گذشته

وی تصریح کرد: آبخوان حوضه زاینده‌رود قریب به ۱۳ میلیارد متر مکعب تخلیه شده است، این تخلیه آبخوان سبب شده با چالش بزرگی به نام فرونشست مواجه شویم که اَبَر چالش استان است.

استاندار اصفهان بیان کرد: با خشک شدن تالاب گاوخونی ریزگردهایی که در این منطقه به سمت مناطق مسکونی و شهری حرکت می‌کند از مصائب بعدی ما در استان هستند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: مسائلی که در حوزه معیشت مردم وجود دارد نیز ناشی از مسئله آب است. وی ادامه داد: از طرفی مقرر شده بود پروژه‌های متعددی در حوضه آبریز زاینده رود در استان اصفهان اجرا شود؛ اما آن پروژه‌ها متوقف مانده‌اند.

تأمین آب استان اصفهان، دغدغه رئیس جمهور

استاندار اصفهان گفت: با دستور شخص رئیس جمهور یکی از اولویت‌های اصلی استان پیگیری مسائل آب و جلسات متعددی با حضور شخص رییس جمهور، معاون اول، وزرا و ‌... برای رسیدگی به مشکلات خوضه آبریز زاینده رود برگزار شد.

 مرتضوی یادآور شد: برخی از پروژه‌هایی که امروز در استان در حال اجراست نتیجه همان پیگیری‌ها در سطح ریاست جمهوری است که شاهد چند پروژه فعال در استان اصفهان هستیم. ۳۶۵

 کیلومتر از پروژه آبرسانی به استان از دریای جنوب طی شده است

وی خاطرنشان کرد: یکی از این پروژه‌ها، پروژه انتقال آب از دریا است که حدود ۳۶۵ کیلومتر این مسیر طی و ترانشه‌گذاری شده است.

استاندار اصفهان افزود: تقریبا دو سوم مسیر لوله گذاری شده و با سرعت قابل قبولی پروژه در حال پیشرفت است، این پروژه از شهریور سال گذشته آغاز شده و تاکنون یک سوم مسیر طی شده است و در تلاش هستیم تلاش تا دو الی سه سال آینده پروژه به کلی اجرایی شود.

مرتضوی گفت: در این راستا هفته آینده نیز سفری به جنوب کشور خواهیم داشت و با استاندار هرمزگان دیدار و گفتگو خواهیم کرد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در این مسیر باید از همه مسئولان در سطح ملی و استانی، نمایندگان استان، دستگاه‌های مختلف، برخی بنگاه‌های اقتصادی استان و... قدردانی کنیم.

تأمین آب به استان با هدف مهار فرونشست

وی تصریح کرد: تأمین آب به استان با هدف مهار فرونشست است لذا در استان اصفهان باید مراقب باشیم اگر پروژه‌هایی برای محدود کردن برداشت و کنترل نوع کشت اتفاق می افتد به خاطر صلاح مردم استان است.

مرتضوی گفت: این مسائل به حیات و ممات استان ما مرتبط است، کنترل برداشت‌ها و اصلاح الگوی کشت یکی از مسائل اساسی است که در خصوص آن باید به گفتمان مشخصی در استان برسیم.

وی یادآوری کرد: از نخبگان انتظار تبیین این مسائل در جامعه را می‌توان داشت همه ما سوار یک کشتی هستیم و آن استان اصفهان است و در نگاه بزرگتر ایران اسلامی است.

مرتضوی با اشاره به اینکه از بالا دست تا پایین دست همه باید همکاری و مشارکت داشته باشیم، گفت: این گفتمان جاری باید در استان ما و استان‌های مجاور وجود داشته باشد و همه نسبت به این درد مشترک وفاق و همدلی داشته باشیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود عنوان کرد: از ۴۵ سال پیش درگیر یک جنگ نابرابری هستیم که پس از پیروزی انقلاب اسلامی علیه مردم ما آغاز شد.

استاندار اصفهان گفت: در دوران پس از نهضت حضرت امام (ره) در قالب کودتاهای مختلف سعی کردند انقلاب را متوقف کنند زیرا مردم ما حاضر نبودند ذیل پرچم اَبَر قدرت‌ها قرار بگیرند و شعار نه شرقی و نه غربی می‌دادند‌.

مرتضوی با بیان اینکه این رویکرد معادله غرب را برهم زد، خاطر نشان کرد: پس از تحمیل جنگ تحمیلی نیز این دشمنی‌ها همچنان ادامه دارد اما میدان جنگ عوض شده است.

وی تصریح کرد: یکی از عوارض و آسیب‌های جنگ امروز، در سفره‌های مردم و در مسائل فرهنگی نمایانگر است.

استاندار اصفهان متذکر شد: اگر مراقب ساحت جنگ جدید باشیم رویکردمان تغییر خواهد کرد، دشمن با عملیات رسانه‌ای کلوخ خود را گوهر و گوهر ما را کلوخ جلوه می‌کند.

 مرتضوی با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: آیا ما همان کشوری هستیم که یک سیم خاردار به ما نمی‌دادند؟ این اعتماد به نفس و جایگاهی که انقلاب اسلامی به مردم ما داد کاری کرد که امروز جوانان ما هر حوزه علم و فناوری که به سراغ آن می‌روند را تسخیر می‌کنند.

وی عنوان کرد: دشمن ایران ذلیل را می‌خواهد، دشمن کشوری را می‌خواهد که با نظر سفرای انگلیس و آمریکا مسئولانش جا به جا شوند. استاندار اصفهان در پایان اضافه کرد: از این رو بایستی هوشیار باشیم و با شناخت ساحت جنگ جدید و با ایجاد امید در جامعه کشور را در برابر تفرقه‌های دشمن بیمه کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۰۲ ، ۱۱:۱۸
آقای جویا

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در شورای اطلاع رسانی استان، عنوان کرد: ارائه موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها در ابعاد مختلف به صورت مستمر، بهترین مدل اطلاع رسانی است.

 

 

وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در نظر داشته باشند که برگزاری برنامه و اردوهای پیشرفت برای نشان دادن دستاوردها کفایت نمی‌کند؛ بلکه بایستی به صورت کاربردی و با استفاده از رسانه مستمراً به آحاد جامعه منتقل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: از این رو دستگاه‌ها موظف هستند دستاورد و پیشرفت‌های خود را به صورت کاربردی با استفاده از رسانه به مردم منتقل کنند.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: روابط عمومی، مسئول اطلاع‌ رسانی نیست بلکه ابزار و بستری است تا اطلاع رسانی را تسهیل کند و وظیفه اصلی اطلاع رسانی با رسانه‌ها است.

وی ضمن اشاره به مشکلات عدیده اصحاب رسانه، تصریح کرد: تأسف میخوریم که رسانه‌های بعضاً با سابقه تا حدی گرفتار مشکلات هستند که رغبت به فعالیت ندارند، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بایستی این موضوع را بررسی و نتیجه را به شورای اطلاع رسانی استان منعکس کند.

جان‌نثاری متذکر شد: مصوبات خوبی در شورای اطلاع رسانی استان به تصویب می‌رسد که نیازمند همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است تا عملیاتی شود.

وی در خصوص اردوی راهیان پیشرفت نیز، عنوان کرد: در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، دانشگاه، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، زیرساخت‌های راه، آب، برق، گاز، ارتباطات، مسائل اجتماعی و فرهنگی، مسائل عبادی و رسانه متولیان موظف هستند سیر تحولی این مجموعه‌ها را از اول انقلاب تا کنون، مستند کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: در این خصوص دستگاه‌ها مکلف شوند پیشرفت‌های مجموعه خود را با همکاری رسانه‌ها مستند کنند.

جان‌نثاری متذکر شد: اردوی پیشرفت تنها دیدن تحولات نیست بلکه باید مخاطب پیشرفت را به صورت واقعی لمس کند و بر آن باور داشته باشد.

وی بیان کرد: این مهم در استان اصفهان که رو به پیشرفت و توسعه است و دارای قدرت رسانه‌ای، افراد خوش فکر و خوش قلم است امکان پذیر خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: با همراهی رسانه می‌توانیم اندیشه‌های مردم را با واقعیت سازگار کنیم. شورای اطلاع رسانی استان می‌تواند موتور محرک اطلاع رسانی در جامعه را تقویت کند.

 

وی اظهار کرد: مدیرانی که به خبرنگاران پاسخگو نیستند به شورای اطلاع رسانی استان دعوت شوند تا در خصوص ارتباط نامطلوب خود با اهالی رسانه پاسخگو باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۰۲ ، ۱۱:۱۷
آقای جویا

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، روز گذشته ۲۸ تیرماه ۱۴۰۲ سید محمدرضا کاظمی طباء فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه به همراه دبیر کار گروه آرد و نان و هیات رئیسه اتحادیه نانوایان به‌صورت سرزده از تعدادی نانوایی فعال در سطح شهر شاهین‌شهر بازدید به عمل‌آورند.

در جریان این بازدید کیفیت پخت نان، کم‌فروشی، وزن چانه، سهمیه آرد و مسائل بهداشتی نانوایی‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت.

سید محمدرضا کاظمی فرماندار در این بازدید بر لزوم نظارت مستمر بر نحوه عرضه و پخت نان و همچنین بهداشت نانوایی‌ها تأکید کرد و گفت: بایستی دستگاه‌های ذی‌ربط به‌صورت مداوم و روزانه بر چگونگی ارائه خدمات نانوایی‌ها جهت رضایت‌مندی مردم؛ بازرسی و نظارت داشته باشند.

لازم به ذکر است که تنها نانوایی که با آرد کامل و بومی نان پخت‌وپز و به دست مشتریان می‌دهد، خانم جهان‌بخش واقع در خیابان فنی حرفه‌ای شاهین‌شهر است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۰۲ ، ۱۱:۱۷
آقای جویا

ناصر بهروان در گفت‌وگو خبرنگار اقتصادی صدای جویا در اصفهان با تسلیت فرا رسیدن ایام محرم و صفر اظهار کرد: اعضای خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان از تاریخ پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ می‌توانند با مراجعه به پورتال خانه مطبوعات استان به آدرس khmisf.ir ، ثبت‌نام مسکن خبرنگاران را انجام دهند.

 

وی ادامه داد: خبرنگاران از قشر فرهیخته جامعه هستند و از بنیه مالی بسیار کمی برخوردارند و نیاز بود به‌منظور فراهم‌آوردن زمینه مناسب برای خانه‌دار شدن آنها، با تلاش و پشتکار و پیگیری کارگروه مسکن خانه مطبوعات، فرصتی برای صاحب‌خانه شدن اعضا فراهم شود.

مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان تصریح کرد: اعضای کارگروه مسکن خانه مطبوعات پس از رایزنی‌های متعدد در چند ماه گذشته و دیدار با مدیران مسکن استان و بررسی گزینه‌های مختلف تأمین مسکن، به این نتیجه رسیدند که بنا بر پیشنهاد مدیرکل بنیاد مسکن استان بهترین گزینه در شرایط فعلی تهیه لیست متقاضیان واقعی مسکن از طریق ثبت‌نام درخواست‌کنندگان و پایش آنها است و قول همه‌گونه همکاری و مساعدت در این زمینه را دادند.

وی افزود: اعضای خانه مطبوعات استان و همسرشان که فاقد سند رسمی زمین و واحد مسکونی هستند، تا پنجشنبه ۵ مرداد فرصت دارند با مراجعه به پورتال خانه مطبوعات استان ثبت‌نام نموده و پس از پایش اولیه، لیست متقاضیان برای مراحل بعدی را در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دهند.

 

بهروان با تأکید بر اینکه تلاش‌های خوبی برای حمایت و پشتیبانی از خبرنگاران به کار بسته‌ایم، ادامه داد: نام متقاضیان مسکن و همسرشان، از مراجع چهارگانه مسکن استعلام و در صورت دارا بودن شرایط، اقدام بعدی انجام می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۰۲ ، ۱۱:۱۶
آقای جویا

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، پیش فروش واحدهای مسکونی شرکت انبوه‌سازان مسکن دیاموند پروژه فدک شهر شاهین شهر با مدیریت مهندس علی صالحی تبار عضو انجمن انبوه سازان ایران و با بیش از  دو دهه تجربه از ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ آغاز شد‌.

 

متقاضیان خرید خانه از شرکت انبوه‌سازان مسکن دیاموند و مشارکت در پروژه مسکونی فدک می‌توانند همه روز جهت کسب اطاعات بیشتر به اصفهان، شهر شاهین شهر خیابان عطار فرعی ۱۱ غربی، شرکت انبوه‌سازان دیاموند مراجعه نمایند و  یا با شماره‌تلفن‌های

 

تلفن ثابت:  ۰۳۱۴۵۲۸۱۹۰۹

 

همراه مهندس جویا روابط عمومی دیاموند؛

 

۰۹۱۹۷۹۵۵۵۱۵

 

 و یا مهندس احمدی مدیریت فروش دیاموند؛

 

 ۰۹۱۲۹۰۰۷۸۷۴

 

 از ساعت ۱۷ عصر تا ۲۱ شب تماس حاصل فرمایید.

 

 آدرس وب سایت دیاموند؛

 

www.diamondhome.ir

 

آدرس مجله خبری دیاموند؛

 

 mag.diamondhome.ir

 

 آدرس پیچ اینستاگرام دیاموند؛

 

 @diamondbuilding_new

 

 @diamondhome.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۰۲ ، ۱۱:۱۵
آقای جویا

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، مهم‌ترین اخبار ایران، جهان و استان اصفهان در ۲۴ ساعت در قالب عکس نوشته‌های خبری منتشر شد.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۰۲ ، ۲۰:۱۰
آقای جویا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۰۲ ، ۲۰:۰۸
آقای جویا