پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است


به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شاهین‌شهر اصفهان، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران امشب ۳۰ شهریورماه ۱۳۹۶ در مراسم دومین روز از اولین کنگره فدائیان انقلاب اسلامی شهر گرگاب که با حضور اقشار مختلف مردم در محل گلزار شهدای این شهر برگزار شد، اظهار کرد: فرا رسیدن ماه محرم با عطر و گلابی که با خود به همراه دارد دل‌ها مجذوب خود می‌کند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همه هویت خود را از فرهنگ عاشورا به ارث برده است، افزود: عاشورا واقعه‌ای عظیم و تکرار ناپذیر است که چه زیبا تجلیات روح بشر انسان کامل در سخت‌ترین لحظات دفاع از اسلام ظهور پیدا کرد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران تصریح کرد: هویت شیعه و عزت اسلام همه از فرهنگ عاشورا الهام می‌گیرد. واقعه‌ای که در حصار زمان متوقف نمی‌شود و هر سال باشکوه‌تر، دل‌انگیز از سالیان گذشته سرزمینی از دل‌ها را تسخیر می‌کند.

وی با بیان اینکه عاشورا منظومه‌ای ایثار، شجاعت و جوانمردی است، بیان داشت: امام حسین(ع)‌با این اقدام خویش حجتی را برای همه بشریت ساخت.

سردار سلامی با بیان اینکه فرهنگ عاشورا عصرها و نسل‌ها به‌خوبی طی کرد، ادامه داد: از ژرفای تاریخ به زمان انقلاب ما آمد. انقلابی که بعثت جدیدی از زمان شروع اسلام تا زمان ما بود.

وی با تأکید بر اینکه اسلام با برکت ضربت شمشیر مجاهدان فی سبیل الله و بیان و قلم عالمان به‌پیش رفت، خاطرنشان کرد: کسی در گذشته فکر نمی‌کند این اسلام محمدی(ص) امروزه به‌خوبی بتواند غرب و شرق عالم را درنوردد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه ظهور اسلام امپراتوری‌های ایران و روم را تحت تأثیر خود قرار داد، گفت: نور ایمان و مشعل جهاد که به دست رزمندگان اسلام افتاد راه سعادت و نجات بشریت گشوده شد.

وی با بیان اینکه ظهور انقلاب اسلامی ایران زمانی که به رهبری یک عالم دینی و با تقوا آمد افق‌های جدیدی را ایجاد کرد و راه عاشورا بار دیگر احیاء شد، بیان داشت: آن‌هایی که به یک ستاره می‌نگریستند تا راه را گم نکنند، ظهور این ستاره درخشان همان ولی‌فقیه بود که ملت ما را از چنگال ظلم و ستم نجات دهد.

سردار سلامی با بیان اینکه دفاع مقدس سخت‌ترین واکنش دنیای اسلام به عظیم‌ترین توطئه جهان استکبار بود، عنوان کرد: آن‌ها می‌دانستند که از تعالیم اسلام وارد فضای سیاسی عالم مستکبران شود فضای تنفسی آن‌ها بدون شک تنگ خواهد شد. و نظام قدرت به نفع مسلمانان رقم خواهد خورد و معادلات جهانی به هم خواهد ریخت. و دچار زلزله خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل ایجاد توطئه علیه مسلمانان بخصوص ایران اسلامی توسط آمریکای جنایتکار همین موضوع مطرح‌شده در بالا بود، گفت: دفاع مقدس نمایش وحدت و یکپارچگی ملت ما در مقابل یک جهان استکباری متحد بود.

این خبر در حال تکمیل شدن است….

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۶ ، ۲۱:۴۶
آقای جویا

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شاهین‌شهر اصفهان، سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم امشب ۲۹ شهریورماه ۱۳۹۶ در مراسم اولین کنگره فدائیان انقلاب اسلامی شهر گرگاب که در محل گلزار شهدای این شهر برگزار شد در جمع اقشار مختلف مردم، اظهارکرد: ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدا و ولایتمداری که دارند همیشه زنده‌اند و در مقابل استکبار جهانی ایستاده هستند.

وی افزود: اگر ترامپ رئیس‌جمهور زورگو و قلدر آمریکا در سازمان ملل و در مقابل رسان‌های جهان عربده‌کشی میکند این ملت همیشه در صحنه و شهیدپرور ایران هستند که مثل همیشه با ایستادگی خود به او پاسخ دندان‌شکن خواهند داد.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم ادامه داد: این‌که مراسم تکریم و یاد و خاطر شهدایی که در مقابل استکبار جهانی سینه سپر کردند را بر پا و برگزار می‌کنید بر گرفته از قرآن و وحی الهی است. چراکه رزمندگان ما با الهام از مکتب امام حسین (ع) در دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس مانع تعرض دشمنان تا دندان مسلح به یک وجب از خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی با بیان اینکه دیار گرگاب اصفهان دیار دانشمندان و علمای بزرگی هست، گفت: خداوند در وصف پیامبر اکرم(ص) و یاران با وفای او می فرمائید:« یکی از ویژگی‌های نبی مکرم اسلام(ص) جهاد فی سبیل الله است».

حسینی با بیان اینکه شهدا با خدای خود وارد معامله‌ای سراسر سود و منفعت می‌شوند، ادامه داد: همان‌طور که خداوند متعال در قرآن وعده داده است بهشت منتظر و مشتاق کسانی هست که در راه او به جهاد پرداخته و به درجه رفیع شهادت نائل‌آمده‌اند.

وی بیان داشت: مؤمن نمی‌تواند بگوئید در گوشه می‌نشینم و کاری به مسائل اطرافم ندارم باید همان‌طور که اهل عبادت و راز و نیاز معبود خویش است باید در هنگام پیکار و مبارزه با آن چیزی که اسلام را تهدید می‌کند به پا خیزد و با او مقابله کند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم دلیل بقای اسلام را به خاطر همین روحیه ایثارگری و شهادت عنوان کرد و گفت: اگر امروز چنین روحیه‌ای وجود نداشت بدون شک اثری از اسلام نیز نبود.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه روحیه شهادت طلبی موجب زنده نگه‌داشتن مکتب تشییع شده است ، خاطرنشان کرد: با آمدن ماه محرم و صفر این روحیه شهادت‌طلبی جان دوباره‌ای می‌گیرد.

حسینی یکی از مهم‌ترین افتخارات شهدای انقلاب اسلامی ایران را قدم گذاشتن در مکتب سیدالشهدا عنوان کرد و گفت: همان‌طور که امام فرمودند؛« خون بر شمشیر پیروز است» و ببینید که خون چه برکاتی داشته که این انقلاب را در همه صحنه‌ها سربلند و پیروز کرده است.

عضو هیئت‌رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: عصبانیت ترامپ در پشت تریبون سازمان ملل به‌خوبی نشان داد که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل تمام سیاست‌های غلط دولت آمریکا پیروز شده است.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به تجارب گذشته از جمله منافقین کوردلی که با حمایت آمریکا و اسرائیل نزدیک به ۱۷ هزار نفر را به شهادت رساندند تا به اهداف شوم و پلید خود برسند اما نتوانستند، گفت: بصیرتی که ملت ما در فتنه ۸۸ و در ۹ دی‌ماه به نمایش گذاشتند به‌خوبی تمام نقشه‌های دشمنان را بر آب کرد.

وی با بیان اینکه شهادت محسن حججی بازتاب بسیار زیادی در منطقه و غرب داشت و خیلی‌ها تحت تأثیر قرارداد، تأکید کرد: خانواده‌های شهدا سهم بسیار بزرگی در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی ایران دارند.

حسینی با بیان اینکه ملت بصیرت دار ایران اسلامی مانند قوم بنی‌اسرائیل نیستد و تابع فرمان ولی و رهبر خویش هستند، تصریح کرد: این ملت به‌خوبی فهمیده‌اند راه حق و ناحق کدام هست به همین علت همیشه آماده اجرای فرمان ولی و رهبر خویش هستند.

وی با الگو خواندن برپایی کنگره شهداء بیان داشت: همان‌طور که خداوند در قرآن از مقام بلند شهدا و رزمندگان تجلیل کرده است ما نیز این وظیفه را داریم که از آن‌ها تجلیل به عمل آوریم.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه غربی‌ها از نفوذ امروز ایران اسلامی بسیار ناراحت و اندوهگین هستند، ادامه داد: امروزه فرهنگ بسیجی ما در همه‌جا بخصوص در کشورهای همسایه و منطقه علیه دشمنان اسلام زنده و جاری است. دلایل و عصبانیت آن‌ها از همین جهت هست.

وی با بیان اینکه تعابیر تند و زننده رئیس‌جمهور آمریکا در تریبون به اصلاح صلح و سازش سازمان ملل علیه جمهوری اسلامی ایران تعجب‌برانگیز نیست، گفت: حتی کسانی که در کشور شیفته غرب بودند امروز بر این باور نبودند که بعد از گذشت چهار دهه رئیس‌جمهور آمریکا چنین سخنان زننده و غیرعقلانی علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کند.

حسینی اظهارکرد: آن‌هایی که ماهیت آمریکا را به‌خوبی شناخته‌اند و کلام امام(ره) و رهبری را آویزه گوش خود کرده‌اند که آمریکا شیطان بزرگ است به‌خوبی می‌فهمند که حالا در عالم سیاست بدبینی به آمریکا چه معنی دارد.

وی با بیان اینکه ما به همه تعهدات خود در قبال موضوع هسته‌ای عمل کردیم و حتی فراتر از آن نیز عمل کردیم و دبیر کل آژانس بر روی این مطلب بیش از هفت بار صحت گذاشت، گفت: برخی از خوش‌باوران و ساده اندیشان مطرح می‌کردند که می‌توان روی قول‌های جان کری وزیر سابق امور خارجه آمریکا حساب باز کرد اما به‌خوبی شما دید که چه اتفاقی افتاد.

این استاد دانشگاه بیان داشت: حتی آن‌هایی که در گذشته می‌خواستن چهره آمریکا را برای ملت ما بزک‌کرده جلوه دهند امروزه به این نتیجه رسیده‌اند که آمریکا دست شیطان را هم از پشت بسته است.

وی با بیان اینکه برخی از تحلیل گران سیاسی در غرب بر این اعتقادند که رفتار آمریکا در موضع برجام باعث شد که دو جناح چپ و راست در ایران به هم نزدیک‌تر شوند، گفت: اگر آمریکایی‌ها احساس کنند ضعیف هستیم بدون شک ادعاهای جدیدی را مطرح و بیشتر پیش روی خواهند کرد.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم با بیان اینکه در قاموس کشور و ملت ما عقب‌نشینی جایگاهی ندارد، تصریح کرد: در موضوع سوریه همین اتفاق افتاد اما جمهوری اسلامی ایران پای‌کار آمد و اجازه نداد که برخی از کشورهای مرتجع منطقه و همچنین آمریکا و اسرائیل به خواست‌های خود برسند.

وی با بیان اینکه اگر در عراق و سوریه با داعش نمی‌جنگیدیم امروز باید در داخل کشور با آن‌ها جنگ می‌کردیم، اضافه کرد: حالا که تفکر تکفیری رو به افول هست امروز ماجرای جداسازی اقلیم کردستان را در کنار مرزهای ما به راه انداخته‌اند تا هر لحظه بتوانند به اهداف شوم و پلید خود دست پیدا کنند.

حسینی با بیان اینکه نیاز ضروری داریم که قدرتمند باشیم تا بتوانیم پاسخ زورگویی‌های آمریکا و اسرائیل را بدهیم، گفت: یکی از دلایل جلوه تر شدن داستان شهید حججی همین ایستادگی و مقاومت با آرامش و داشتن یک روحیه خاص در مقابل دشمن است.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید پاسخ قاطع به بی‌ادبی‌های دشمنان بدهند، بیان داشت: شهادت شهیدانی همچون حججی، محمدی، همدانی و غیره نشان می‌دهد که مکتب سیدالشهدا زنده و ادامه‌دار است.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۳۹
آقای جویا

سجاد قهرمانی فرد عضو و رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر عصر امروز ۲۳ شهریور ماه ۱۳۹۶ در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی جویاآنلاین ؛ اظهارکرد: اواخر هفته گذشته همه اعضای دوره پنجم شورای اسلامی بر اساس آئین‌نامه اجرائی تشکیلات، انتخابات داخلی و امور مالی شوراها جلسات شورای شهر از این پس علنی و با حضور مستمع از جمله اصحاب رسانه و مردم با نظر رییس شورا مجاز خواهد بود ولی به تقاضا کتبی شهردار و نیز فرماندار و یا بخشدار ذی‌ربط و‌ موافقت اکثریت مطلق اعضای حاضر می‌تواند جلسه غیر علنی نیز تشکیل شود.

وی با بیان اینکه مردم ولی‌نعمت ما هستند و باید در جریان آنچه منتخبانشان برای پیشرفت و آبادانی شهر تصمیم می‌گیرند در جریان باشند، افزود: اعضای شورا بر اساس مسئولیت خود متعهد و ملزم به حفظ حیثیات و شئون شورا و رعایت نظم و اجرای مفاد آیین‌نامه داخلی می‌باشد.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر با بیان اینکه تعطیلی شوراهای شهر در هر سال ۳۰ روز است که زمان آن با تشخیص شورا تعیین می‌شود. در صورت ضرورت رییس شورا می‌تواند با تقاضای دو سوم اعضاء یا تقاضای فرماندار یا بخشدار ذی‌ربط یا شهردار در اوقات تعطیلی با ذکر دلیل شورا را به‌طور فوق‌العاده دعوت به تشکیل جلسه ‌نماید. ادامه داد: این در حالی است که بر اساس قانون تعریف‌شده به هیچ عضوی از اعضای شورا در سال بیش از یک ماه مرخصی متوالی متناوب داده نخواهد شد.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در آگاهی بخشی به مردم، عنوان کرد: حضور اصحاب رسانه و به‌خصوص مردم در جلسات علنی شورا باعث می‌شود تا اعضای شورا با دقت بیشتری صحبت و تصمیم‌گیری کنند. در ضمن حضور خبرنگاران و شهروندان در جلسات شورای شهر، یک فرصت است نه تهدید!

قهرمانی فرد بیان داشت: همچنین در جلسه هفته گذشته اعضای شورای اسلامی شاهین‌شهر مسؤولان کمیسیون‌های شورا به شرح زیر مشخص شدند؛ کمیسیون برنامه‌وبودجه (علیرضا جهانگیری)، کمیسیون عمران و حمل‌ونقل (مهرداد مختاری)، کمیسیون خدمات شهری و محیط‌زیست (علی فتحی)، کمیسیون فرهنگی و ورزشی (حسین ابراهیمی ناغانی)، کمیسیون سرمایه‌گذاری (اسماعیل فرهادی)، کمیسیون امور بانوان و ایثارگران (پرستو جهانگیری) و کمیسیون امور حقوقی (سجاد قهرمانی فرد) که امیدواریم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری بتوانیم شرمنده این مردم خوب و همیشه در صحنه نباشیم.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۳۹
آقای جویا

به گزارش پایگاه خبری جویاآنلاین، صبح امروز ۱۶ شهریورماه ۱۳۹۶ جلسه شورای اداری و تأمین شهرستان شاهین‌شهر و میمه از جمله حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شهرستان‌های برخوار، شاهین‌شهر و میمه، علیرضا بصیری جزی فرماندار، حجت السلام مرتضی ملکیان امام‌جمعه شهر شاهین‌شهر، حجت السلام سید مصطفی عاملی امام‌جمعه شهر گرگاب و با حضور سایر مسؤولان نهادها و اداره جات، اصحاب رسانه و همچنین روسای جدید شوراهای شهر و روستا در سالن جلسات فرمانداری شاهین‌شهر برگزار شد.

در این جلسه از سه مدیر نمونه و برگزیده شهرستان از جمله محسن صدرالدین کرمی شهردار شهر میمه، رجبعلی مختاری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه و حسن کمالی مسئول شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین‌شهر و میمه تجلیل به عمل آمد.

* تنها پناهگاه مسلمانان جهان، ایران اسلامی است

حسینعلی حاجی دلیگانی در این جلسه با محکوم کردن نسل‌کشی مسلمانان میانمار با همکاری استکبار و صهیونیست جهانی و همچنین با تبریک فرا رسیدن دهه ولایت و امامت(عید غدیر خم) و دفاع مقدس اظهارکرد: در اینکه آمریکا، اسرائیل و برخی از کشورهای مرتجع غربی در پشت حادثه نسل‌کشی مسلمانان میانمار پنهان‌شده‌اند نباید شک و تردید کرد. چراکه هم اکنون نزدیک به شش میلیارد دلار از بدهی‌های کشور میانمار به اروپایی‌ها بخشیده شده است. و از طرف دیگر به رهبر این نسل‌کشی جایزه نوبل داده‌اند.

وی با بیان اینکه تنها پناهگاه مسلمانان جهان، ایران اسلامی است، افزود: از دولت و وزارت امور خارجه به‌عنوان یکی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تقاضا دارم که مسئله نسل‌کشی مسلمانان بی‌گناه میانمار را به‌شدت پیگیری کنند.

نماینده شاهین‌شهر در مجلس با بیان اعلام آمادگی کامل از مسؤولان کشوری جهت دعوت و بازدید از منطقه گفت: بازدید مسؤولان کشور از شهرستان‌های برخوار، شاهین‌شهر و میمه و در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفتن تأثیر بسزایی در روند حل و پیشرفت منطقه خواهد داشت.

 

این خبر در حال تکمیل شدن است…

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۴۷
آقای جویا


معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: در راستای فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری به شدت دنبال «ترویج گفتمان و فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی و مبارزه با قاچاق کالا» در همه سطوح شهرستان شاهین‌شهر و میمه هستیم.

به گزارش پایگاه خبری جویاآنلاین از شاهین‌شهر اصفهان، ظهر امروز ۱۵ شهریور ماه ۱۳۹۶ نشست خبری رضا توماری معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با محوریت« ترویج گفتمان و فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی و مبارزه جدی با قاچاق کالا» در راستای بهتر عملیاتی و اجرایی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری در این دو حوزه مهم در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با حضور اصحاب رسانه و جراید برگزار شد.

رضا توماری در همان ابتدای این نشست خبری با تبریک فرا رسیدن دهه امامت و ولایت(عید سعید غدیر خم) و همچنین میلاد امام هادی(ع) به همه مسلمانان و شیعیان جهان اظهار کرد: هدف از برگزاری نشست خبری به این مهمی آن است که  بتوانیم با کمک اصحاب رسانه و مردم(فضای عمومی) قدمی در جهت عملی ساختن تأکیدات مقام معظم رهبری در جهت « ترویج گفتمان و فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی و مبارزه جدی با قاچاق کالا» در همه سطوح مختلف شهرستان شاهین‌شهر و میمه که با این دو محور مهم ارتباط دارند، برداریم.

وی با بیان اینکه اواخر خرداد ماه امسال جلسه‌ای در خصوص در محور مهم «ترویج گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و مبارزه جدی با قاچاق کالا» در اداره ارشاد شاهین‌شهر و میمه تشکیل گردید، افزود: یکی از وظایف اصلی که همه ما به نوع خدمت گذار داریم اطلاعت از فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری و تلاش برای عملیاتی کردن این مباحث مهم مطرح شده هست.

معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: به‌عنوان متولیان فرهنگ در کشور این انتظار را از اصحاب مطبوعات و رسانه داریم، آنچه را که به گفتمان و فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی و همچنین مبارزه جدی با قاچاق کالا می‌شود را در جامعه به اشکال مختلف فضا سازی کنند.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی دارای اشکال مختلفی از جمله فرهنگ کار و تلاش است، ادامه داد: هم نهاد اداره فرهنگ و ارشاد و هم اصحاب رسانه و مطبوعات باید دست‌به‌دست همدیگر داده تا این امر مهم مطرح شده تحقق پیدا کند.

توماری با تأکید بر اینکه باید با شناخت و آگاهی به سراغ ترویج گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و مبارزه جدی با قاچاق کالا رفت، خاطرنشان کرد: هم در حوزه آموزش عمومی و هم در حوزه نهادینه کردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی به معنی واقعی کلمه باید تلاش کرد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین منبع برای کسب اطلاعات و فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه اقتصاد مقاومتی و همچنین مبارزه با قاچاق کالا نماینده عالی دولت در سطح شهرستان و شخص فرماندار می‌باشد، اضافه کرد: باید یک نظام اطلاع رسانی در این دو حوزه صورت بپذیرد که اهالی رسانه هر چند ماه یک‌بار گزارشی در خصوص این دو محور مهم به افکار عمومی ارائه نمایند.

معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه بیان داشت: از طریق فعالیت‌های ذکر شده، پله به پله کارگروه اقتصاد مقاومتی و همچنین مبارزه جد با قاچاق کالا شکل خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه می‌توان از ظرفیت‌های مراکز علمی همچون اساتید دانشگاه‌ها و کسانی که صاحب تجربه‌اند برای این دو موضوع مهم مطرح‌شده استفاده کرد، گفت: نزدیک به شش ماه از ۱۳۹۶ می‌گذرد و گام‌هایی که در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری هم در حوزه اقتصاد مقاومتی و هم مبارزه با قاچاق کالا در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه برداشته‌شده است چندان رضایت‌بخش نیست و باید حداکثر تلاش خود را بکار ببندیم که این رضایت تا پایان سال جاری حاصل گردد.

توماری با تأکید بر اینکه باید اقتصاد مقاومتی را بر اساس فرهنگ بومی منطقه شاهین‌شهر و میمه اجرایی کنیم، اظهار کرد: به شدت نیاز هست از صنایعی (بزرگ و کوچک) که تولیدات داخلی را در منطقه شاهین‌شهر و میمه تبلیغ می‌کنند حمایت و پشتیبانی به عمل آئید.

وی با بیان اینکه تلاش کرده‌ایم از طرق مختلف از جمله تبلیغات محیطی با همکاری مدیران شهری شورای اسلامی و شهرداری شاهین‌شهر موضوعات اقتصاد مقاومتی و مبارزه با قاچاق کالا را در بین مردم جا اندازی کنیم، ادامه داد: ماه عسل این فعالیت اصحاب مطبوعات و رسانه موجب حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از آن‌ها خواهد شد.

معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با تأکید بر اینکه در حوزه گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و مبارزه با قاچاق کالا صنایع کوچک و اصناف نباید از قلم بی افتد، تصریح کرد: مشاغلی که در حقیقت به ارائه کالاهای تولید داخل می‌پردازند حتماً باید به آن‌ها پرداخته شود.

وی اضافه کرد: در حوزه قاچاق کالا و ارز یک برنامه جامع وجود دارد. به عبارتی یک کمیسیون استانی با زیر مجموعه های مختلف برای مبارزه با این پدیده شوم تشکیل شده است که نقش بسزایی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز دارد.

توماری، یکی از کمیته‌های زیر مجموعه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد و گفت: مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی ظرفیت خوبی در حوزه‌های مختلف از جمله رسانه، سینما، تئاتر، عکس، انیمیشن و غیره دارد که نقش مهمی در مبارزه با این پدیده شوم بر دوش اوست.

وی بیان داشت: در گام اول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین‌شهر و میمه در رابطه با مبارزه با قاچاق کالا و ارز تلاش کرده است که برنامه‌های هنری فاخر با محوریت یاد شده جهت فرهنگ‌سازی از آسیب‌های این پدیده شوم برای مردم به اجرا درآورد. در گام دوم و در عرصه تولیدات هنری تلاش کرده‌ایم که چندین برنامه کمدی و نمایش‌های خیابانی در رابطه با موضوع مطرح‌شده را به عرصه نمایش در بیاوریم.

معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: نهادها و ادارات و صنایع مختلف با اصحاب رسانه و مطبوعات در خصوص اقتصاد مقاومتی و مبارزه با قاچاق کالا نهایت همکاری‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۱۰
آقای جویا

جلسه هم اندیشی اصحاب هنر و رسانه با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرمانداری شاهین‌شهر و میمه برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری جویاآنلاین از شاهین‌شهر اصفهان صبح امروز ۱۲ شهریور ماه ۱۳۹۶ جلسه هم اندیشی هنرمندان، اصحاب رسانه، کانون‌های فرهنگی، سینما داران و حج زیارت و مساجد شهرستان شاهین‌شهر و میمه با حضور سید هادی حسینی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس، علیرضا بصیری جزی فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر و فرزاد رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

* ایران در عرصه جهانی با فرهنگ قابل معرفی است

سید هادی حسینی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه با تبریک فرا رسیدن دهه ولایت(عید غدیر خم) به مردم شهید پرور استان اصفهان اظهارکرد:  ایران در عرصه جهانی با فرهنگ قابل معرفی است و دنیا ما را با فرهنگ می‌شناسد.

وی با بیان اینکه فکر نمی‌کنم چیزی به جزء فرهنگ برای ارائه نداریم، افزود: کشور، دین و نظام ما آمیخته با فرهنگ اسلامی است.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اسطوره‌های فرهنگی و تاریخ کهن فرهنگی مایه مباهات ما ایرانی هست، تصریح کرد: هنرمندان، اصحاب رسانه و سایر به‌نوعی تولید و صادر کننده فرهنگ غنی ایران اسلامی به سراسر دنیا هستند.

وی با تأکید بر اینکه گذشتگان آینده شما هنرمندان هستید، ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب به همه کاری پرداخته شد جزء فرهنگ، الان به دوره‌ای رسیده‌ایم که می‌خواهیم به فرهنگ بپردازیم اما دستانمان خالی است.

حسینی با بیان اینکه به آسانی با مسائل فرهنگی برخورد کردیم، بیان داشت: امام خمینی(ره) و حتی مقام معظم رهبری از واژه‌هایی همچون شبیخون فرهنگی استفاده کردند تا بیدار شویم اما همچنان در غفلت به سر می‌بریم.

وی با بیان اینکه بعد از گذشت شش سال اولین قانون راجع به فرهنگ که در حوزه پرداختن به قرآن بود به تصویب رسید، گفت: در حالی باید از خط ایرانی برای قرآن استفاده کنیم متأسفانه از رسم‌الخط عثمان طاها بهره می‌بریم این امر با فرهنگ و تاریخ خط ایرانی فاصله کهن دارد.

 

این خبر در حال تکمیل شدن است…

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۱۱
آقای جویا


علیرضا جهانگیری عضو شورای اسلامی شاهین‌شهر عصر امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری جویاآنلاین با تائید خبر شهردار شدن «عیسی بهمنی» ، اظهار کرد: عیسی بهمنی مدیر کل سابق دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان با کسب اکثریت آراء از سوی اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی، شهردار شاهین‌شهر شد.

وی با بیان اینکه آقای مهندس بهمنی توانست از میان چند کاندید برای سمت سکانداری شهردار شاهین‌شهر با توجه به برنامه‌ها و صحبت‌هایی که داشت نظر آن‌ها را به خود جلب کند، افزود: امیدواریم شهردار جدید بتواند با خدمت صادقانه به مردم و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری با توجه به برنامه‌های پیشنهادی که به شورای شهر تقدیم کرده است شهر را به سمت توسعه و پیشرفت سوق دهد.

انتهای پیام/ج

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۲۸
آقای جویا

مختاری رئیس شورای شاهین‌شهر شد/پریتبار تا انتخاب شهردار سرپرست شهرداری شاهین‌شهر شد

علیرضا جهانگیری ظهر امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری جویاآنلاین در شاهین‌شهر اصفهان، با تبریک روز بزرگداشت بوعلی سینا – روز پزشک  و سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س))(۳ق) اظهار کرد: امروز در اولین جلسه دوره پنجم شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر که در ساختمان نگارستان شهرداری با حضور همه اعضا برگزار شد. مهرداد مختاری با کسب اکثریت آراء به‌عنوان رئیس شورای شهر شاهین‌شهر انتخاب شد.

وی افزود: خودم به‌عنوان نائب رئیس، علی فتحی به‌عنوان خزانه‌دار شورا، حسین ابراهیمی منشی اول، سجاد قهرمانی فر منشی دوم، خانم پرستو جهانگیری به‌عنوان عضو انتخاب شدند. و اسماعیل فرهادی به‌عنوان کاندید جهت رئیس شورای شهرستان انتخاب شدند. نائب رئیس شورای اسلامی شاهین‌شهر در خصوص تکلیف شهردار شاهین‌شهر نیز گفت: فعلاً تا انتخاب شهردار جدید برای شهر، آقای مهندس پریتبار که دارای سوابق درخشانی نیز می‌باشد به‌عنوان سرپرست شهرداری شاهین‌شهر به مردم ارائه خدمت می‌کنند.

وی در پایان با تقدیر و تشکر از زحمات حسین امیری شهردار فعلی برای او آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۵۹
آقای جویا