پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری جویاآنلاین، صبح امروز ۱۶ شهریورماه ۱۳۹۶ جلسه شورای اداری و تأمین شهرستان شاهین‌شهر و میمه از جمله حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شهرستان‌های برخوار، شاهین‌شهر و میمه، علیرضا بصیری جزی فرماندار، حجت السلام مرتضی ملکیان امام‌جمعه شهر شاهین‌شهر، حجت السلام سید مصطفی عاملی امام‌جمعه شهر گرگاب و با حضور سایر مسؤولان نهادها و اداره جات، اصحاب رسانه و همچنین روسای جدید شوراهای شهر و روستا در سالن جلسات فرمانداری شاهین‌شهر برگزار شد.

در این جلسه از سه مدیر نمونه و برگزیده شهرستان از جمله محسن صدرالدین کرمی شهردار شهر میمه، رجبعلی مختاری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه و حسن کمالی مسئول شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین‌شهر و میمه تجلیل به عمل آمد.

* تنها پناهگاه مسلمانان جهان، ایران اسلامی است

حسینعلی حاجی دلیگانی در این جلسه با محکوم کردن نسل‌کشی مسلمانان میانمار با همکاری استکبار و صهیونیست جهانی و همچنین با تبریک فرا رسیدن دهه ولایت و امامت(عید غدیر خم) و دفاع مقدس اظهارکرد: در اینکه آمریکا، اسرائیل و برخی از کشورهای مرتجع غربی در پشت حادثه نسل‌کشی مسلمانان میانمار پنهان‌شده‌اند نباید شک و تردید کرد. چراکه هم اکنون نزدیک به شش میلیارد دلار از بدهی‌های کشور میانمار به اروپایی‌ها بخشیده شده است. و از طرف دیگر به رهبر این نسل‌کشی جایزه نوبل داده‌اند.

وی با بیان اینکه تنها پناهگاه مسلمانان جهان، ایران اسلامی است، افزود: از دولت و وزارت امور خارجه به‌عنوان یکی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تقاضا دارم که مسئله نسل‌کشی مسلمانان بی‌گناه میانمار را به‌شدت پیگیری کنند.

نماینده شاهین‌شهر در مجلس با بیان اعلام آمادگی کامل از مسؤولان کشوری جهت دعوت و بازدید از منطقه گفت: بازدید مسؤولان کشور از شهرستان‌های برخوار، شاهین‌شهر و میمه و در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفتن تأثیر بسزایی در روند حل و پیشرفت منطقه خواهد داشت.

 

این خبر در حال تکمیل شدن است…

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۶
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی