پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

۱۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

صلاحیت فدایی احراز نشد، عزیزی سرپرست شهرداری شاهین‌شهر می‌شود
رئیس شورای شاهین‌شهر گفت: صلاحیت حمیدرضا فدایی از سوی استانداری اصفهان جهت سرپرستی شهرداری شاهین‌شهر احراز نشد و به احتمال زیاد محمدعلی عزیزی جایگزین وی خواهد شد.
 

نرگس السادات موسوی روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا با تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت امام هادی (ع)، عید غدیر به تمام مسلمانان جهان و همچنین فرا رسیدن ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به وطن اظهار کرد: در پی رأی هفته گذشته کمیته انطباق شهرستان شاهین‌شهر و میمه مبنی بر برکناری حمید عشقی از سمت شهردار شاهین‌شهر و انتخاب حمیدرضا فدایی از سوی اعضای شورای شهر شاهین‌شهر به عنوان سرپرست جدید، ظاهرا استانداری اصفهان به دلیل اینکه آقای فدایی جزو نیروهای قراردادی-پیمانی مجموعه شهرداری شاهین‌شهر می باشد با این انتصاب مخالفت شده است.

وی در ادامه افزود: به‌احتمال زیاد محمدعلی عزیزی مدیر حوزه شهرسازی شهرداری شاهین‌شهر که از کارکنان رسمی مجموعه یاد شده است تا انتخاب شهردار جدید شاهین‌شهر به عنوان سرپرست معرفی خواهد شد.

رئیس شورای شهر شاهین‌شهر تصریح کرد: برای انتخاب شهردار جدید استعدادهای بومی شهر شاهین‌شهر نسبت به سایر گزینه‌ها در اولویت انتخاب قرار دارند، لذا از نیروهای با استعداد و با تجربه شاهین‌شهر که این قابلیت را در خود جهت مدیریت شهرداری شاهین‌شهر در خود می‌بینند، تقاضا داریم با ارائه برنامه‌ها و ایده‌های خود جهت پیشرفت و آبادانی شهر به اعضای شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر کمک کنند تا هر چه زودتر در خصوص انتخاب شهردار جدید شاهین‌شهر به نتیجه برسیم.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۸ ، ۱۱:۲۴
آقای جویا
مهم‌ترین رویدادهای خبری شاهین‌شهر و میمه در هفته‌ای که گذشت
خداحافظی عشقی با شهرداری شاهین‌شهر، جشنواره خربزه گرگاب، تجلیل از خبرنگاران، نصب تصاویر شهدا و ... از مهم‌ترین خبرهای این هفته شهرستان شاهین‌شهر و میمه بودند.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، مهم‌ترین رویدادهای خبری شهرستان شاهین‌شهر و میمه در هفته‌ای گذشته به شرح زیر است؛

*عصر امروز؛

صلاحیت «حمید عشقی» در کمیته تطبیق شهرستان شاهین‌شهر و میمه احراز نشد

کمیته تطبیق شهرستان شاهین‌شهر و میمه رأی اکثریت اعضای شورای شهر شاهین‌شهر مبنی بر برکنار حمید عشقی از سمت مدیریت شهرداری شاهین‌شهر را صحیح دانسته و به آن‌ها اجازه داد تا انتخاب شهردار جدید سرپرست انتخاب کنند.

*فرماندار شاهین‌شهر و میمه؛

تجلیل از فعالین سازمان‌های مردم‌نهاد شهرستان شاهین‌شهر و میمه

اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه از ۴۶ سازمان مردم‌نهاد به مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی تجلیل کرد و گفت: در این زمینه رتبه ششم استان را داریم و انتظار می‌رود با ایجاد هماهنگی و در صورت امکان تشکیل مجمع خیرین و سازمان‌های مردم‌نهاد همپوشانی لازم در راستای خدمت‌رسانی منسجم و معطوف به نیازها و شرایط شهرستان توسط نهادهای مردمی صورت گیرد.

* به مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی؛

مراسم کلنگ زنی مرکز دیالیز مرحوم نیروجزی شهر گز با حضور فرماندار شاهین‌شهر و میمه

اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان در سخنانی کوتاهی ضمن اشاره به مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی از اهتمام خیرین شهر گز و جایگاه فرهنگی و تاریخی و اثرگذاری این شهر در سطح شهرستان تجلیل کرد و با اشاره به هزینه‌های سرسام‌آور حوزه درمان و خدمات شایسته دولت تدبیر و امید در قالب طرح تحول در نظام سلامت خواستار توجه به حوزه بهداشت و ارتقاء شاخص‌های بهداشتی در راستای کاهش هزینه‌های درمان کشور و افزایش سلامت روح و روان شهروندان شد.

* صالحی عنوان کرد؛

عدم همکاری وزارت بهداشت با شرکت داروسازی ارمغان سبز آراز طب/ منافع مسؤولان در گرو طب شیمیایی است نه سنتی

مدیرعامل شرکت داروسازی ارمغان سبز آراز طب با بیان اینکه از مسؤولان انتظار حمایت معنوی داریم نه مادی گفت: منافع مسؤولان در گرو طب شیمیایی است نه سنتی!

* طی پیامی؛

حمید عشقی شهردار سابق شاهین‌شهر از مردم و کارکنان شهرداری خداحافظی کرد

شهردار سابق شاهین‌شهر گفت: از محضر عزیزان مرخص و همگان را به همدلی و کار و تلاش خالصانه و خداپسندانه جهت خدمت به شهروندان شهر بافرهنگ و زیبای شاهین‌شهر دعوت می‌نمایم.

*شب گذشته؛

هیات انطباق صلاحیت سرپرستی حمیدرضا فدایی بر شهرداری شاهین‌شهر را تائید کرد

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، شب گذشته هیات انطباق مصوبات شوراهای اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه بعد از تائید مصوبه جلسه یک‌صد و بیست و هشتم شورای اسلامی شاهین‌شهر مبنی بر برکناری حمید عشقی از سمت مدیریت شهرداری شاهین‌شهر در ادامه پیشنهاد صلاحیت سرپرستی حمیدرضا فدایی بر شهرداری شاهین‌شهر مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت این پیشنهاد اعضای شورای شهر شاهین‌شهر نیز مورد تائید قرار گرفت.

*در گفت‌وگو با صدای جویا؛

پرستو جهانگیری از راه‌اندازی کمپین «شاهین‌شهر شهری برای شهروندان» خبر داد

عضو شورای شهر شاهین‌شهر از راه‌اندازی کمپین «شاهین‌شهر شهری برای شهروندان» خبر داد و گفت: هدف از راه‌اندازی این کمپین استفاده از همه ظرفیت‌هاست.

*ابراهیمی ناغانی تأکید کرد؛

رسانه‌های شاهین‌شهر باید جریان ساز باشند، نه دنباله‌رو/ برداشتن نگاه خوابگاهی از روی شاهین‌شهر باعث پیشرفت می‌شود

عضو شورای شهر شاهین‌شهر گفت: همه اقوام ساکن در شاهین‌شهر باید فریاد اینکه شاهین‌شهری هستیم، بزنند تا نگاه‌های خوابگاهی از روی این شهر برداشته شود.

*موسوی مقدم خبر داد؛

اولین همایش پیلاتس ریتمیک استان اصفهان در شاهین‌شهر برگزار می‌شود

عضو هیات پیلاتیس استان اصفهان گفت: اولین همایش پیلاتس ریتمیک استان اصفهان روز جمعه در باغ بانوان شهرداری شاهین‌شهر برگزار می‌شود.

*نصری خبر داد:

راه‌اندازی مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی شاهین‌شهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر از راه‌اندازی مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی در واحد دانشگاهی شاهین‌شهر خبر داد.

*روز پنجشنبه ۱۷ مردادماه؛

جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان شاهین‌شهر برگزار گردید

جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان شاهین‌شهر روز پنجشنبه ۱۷ مردادماه سال جاری با حضور حسینی منجزی معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان، حجت‌الاسلام صادقی دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان و جمعی از اعضای ستاد سفر در سالن جلسات فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر برگزار گردید.

حجت‌الاسلام صادقی دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته توسط ستاد اقامه نماز شهرستان در راستای ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در بین اقشار مختلف مردم پرداخت. وی با اشاره به بازدید از ۲۷ نمازخانه و مسجد بین‌راهی موجود در مسیرهای مواصلاتی شهرستان از افتتاح نمازخانه کمپ گردشگری شهرستان شاهین‌شهر در هفته دولت که به همت شهرداری شهرستان شاهین‌شهر آماده‌سازی شده، خبر داد.

*رئیس بنیاد شهید شهرستان شاهین‌شهر؛

نصب تصاویر ۱۰۶ شهید در کوچه و خیابان شاهین‌شهر

رئیس بنیاد شهید شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: مرحله نخست نصب تصاویر شهدا با همکاری شهرداری در خیابان‌های این ‌شهر به پایان رسید.

*کریمی خبر داد؛

جمعیت تحت پوشش کمیته امداد شاهین‌شهر و میمه از مرز ۲۲۰۰ خانوار گذشت

رئیس کمیته امداد شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه جمعیت تحت پوشش ما در این شهرستان از ۲۲۰۰ خانوار گذشت، گفت: جمعیت این تعداد خانوارها نزدیک به ۹ هزار نفر است.

*فرهادی خواستار شد؛

مشکلات بیمه و مسکن خبرنگاران هویت دار رفع شود/ نهادها با چشم مساوات به اصحاب رسانه نگاه کنند

رئیس شورای شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: رسانه‌ها به‌عنوان پل ارتباطی مردم و مسؤولان به‌عنوان روایت گران صادق جامعه بشری خیلی مظلوم واقع شده‌اند.

*سرهنگ بساطی تأکید کرد؛

رسانه‌ها در حوزه آموزش به نیروی انتظامی شاهین‌شهر کمک کنند/ بدون اغماض با مخلین نظم و امنیت برخورد خواهیم کرد

فرمانده نیروی انتظامی شاهین‌شهر و میمه گفت: رسانه‌ها به‌خصوص خبرنگاران باید در حوزه آموزش مسائل اجتماعی و فرهنگی به کمک نیروی انتظامی بیایند.

*یک منبع وابسته عنوان کرد؛

استعفا رئیس دفتر حاجی دلیگانی نماینده مجلس شایعه‌ است

یک منبع وابسته به دفتر حاجی دلیگانی عنوان کرد؛ استعفا عبدالله حق‌شناس گرگابی رئیس دفتر حاجی دلیگانی نماینده مجلس شایعه‌ است.

*گزارش؛

روستای تاریخی «سُه» اصفهان، دارای جاذبه کم نظیر اما ناشناخته

روستای تاریخی «سُه» اصفهان، با وجود جاذبه‌های منحصر به فرد تاریخی، طبیعی و گردشگری اما ناشناخته مانده که باید با برنامه‌ریزی اصولی از این ظرفیت برای توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی روستا بهره برد.

*علیرضا لارابی خبرداد؛

موفقیت طرح توزیع رایگان واکسن نیوکاسل در شاهین‌شهر

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: طرح توزیع رایگان واکسن نیوکاسل برای مرغ‌های خانگی در مناطق روستایی این شهرستان تاکنون پیشرفت ۷۰ درصدی داشته است.

*تاجمیری خبر داد؛

دولت آمادگی لازم برای ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت در زمینه طرح‌های گلخانه‌ای را دارد

اسفندیار تاجمیری در دومین جشنواره خربزه با تبریک اعیاد، قربان و غدیر به‌عنوان نمادهای معرفت و بندگی و شایسته گزینی در تاریخ اسلام از میزبانی جشنواره خربزه گرگاب ابراز خرسندی کرد و گفت:  برگزاری جشنواره خربزه گرگاب حرکت مثبتی در معرفی ظرفیت‌ها و ایجاد نشاط و پویایی در جامعه است.

*۳۱ مرداد؛

جشنواره‌ی قنات و قالی میمه اصفهان برگزار می‌شود

جشنواره قنات و قالی با هدف آشنایی با صنایع‌دستی، میراث فرهنگی و غذا‌های سنتی و محلی به میزبانی شهر میمه اصفهان برگزار می‌شود. این جشنواره از سرود شهر میمه و غرفه‌هایی با هدف ایجاد رونق در صنعت گردشگری و صنایع‌دستی نیز رونمایی خواهد شد. این جشنواره به همراه یازدهمین المپیاد ورزش‌های بومی و محلی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مرداد ۹۸ ، ۱۱:۱۵
آقای جویا
حمید عشقی شهردار سابق شاهین‌شهر از مردم و کارکنان شهرداری خداحافظی کرد
شهردار سابق شاهین شهر گفت: از محضر عزیزان مرخص و همگان را به همدلی و کار و تلاش خالصانه و خداپسندانه جهت خدمت به شهروندان شهر بافرهنگ و زیبای شاهین شهر دعوت می نمایم.
 

 به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، شب گذشته ۲۲ مردادماه ۱۳۹۸ هیات انطباق مصوبات شوراهای اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه مصوبه جلسه یک‌صد و بیست و هشتم شورای اسلامی شاهین‌شهر مبنی بر برکناری حمید عشقی از سمت شهردار شاهین‌شهر و سرپرستی حمیدرضا فدایی را تائید کرد. به همین خاطر حمید عشقی شهردار سابق شاهین‌شهر عصر امروز ۲۳ مردادماه ۱۳۹۸ طی پیامی ضمن تقدیر و تشکر از آحاد مردم شاهین‌شهر و همکاران عزیز شهرداری در طول مدت فعالیت خود در شهرداری از محضر همه آنان حلالیت طلبید و مثل رسم همیشگی خداحافظی کرد، متن پیام حمید عشقی شهردار سابق شاهین‌شهر به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم انا نرغب الیک فی دولت الکریمه، تعز به الاسلام و اهله و تزل به النفاق و اهله

مردم فهیم شهر شاهین شهر، همکاران خدوم  در شهرداری و مسئولین محترم

سلام علیکم

حمد و سپاس خداوندی را که توفیق خدمت گذاری به شهروندان مومن، آگاه و فهیم شهر شاهین‌شهر را به این حقیر عطا فرمود؛ به نحوی که به مدد الطاف خفیه، محبت و اعتماد و همکاری مردم، تلاش ها و زحمات شبانه روزی پرسنل خدوم مجموعه شهرداری اعم از کارگران و کارمندان ساعی و پاکدست، حمایت ها و همراهی های مدیران و مسئولین استان اصفهان و شهرستان شاهین‌شهر و میمه  و همچنین رهنمودهای اعضای محترم شورای اسلامی شهر؛ موفق شدیم ( علیرغم رکود و تورم حاکم بر اقتصاد کشور و بدهی های زیاد شهرداری شاهین‌شهر در زمان تحویل و فشارها، سهم خواهی و منفعت طلبی های رایج در فضای سیاسی ) با برنامه ریزی راهبردی و تکیه بر ظرفیت های سرمایه اجتماعی درچارچوب قوانین و مقررات و دفاع و پافشاری بر حراست و حفاظت از حقوق مردم، مشکلات و معضلات متعدد مالی و اداری مجموعه بزرگ شهرداری را رفع و گام های بنیادی در مسیر اعتلای نام و توسعه و عمران در همه بخش ها و محله های شهر مخصوصا پیگیری گرفتن مجوز مترو شاهین شهر – اصفهان از طریق وزارت راه وشهرسازی کشور که یکی از آرزوهای شما مردم عزیز شاهین شهر بوده و پرداخت بدهی های شهرداری و اجرای بیش از ۷۰درصد پروژه های عمرانی در طول ۴ ماه گذشته برداریم. اینجانب(حمید عشقی) ضمن تقدیر و تشکر از آحاد مردم و همکاران عزیز و مدیران سالم و شایسته، از محضر عزیزان مرخص و همگان را به همدلی و کار و تلاش خالصانه و خداپسندانه جهت خدمت به شهروندان شهر بافرهنگ و زیبای شاهین شهر دعوت می نمایم.

به سر موی دوست دل بستم
رفت عمر و هنوز پا بستم
کم ما گیر و عذرمان بپذیر
بیش از این برنیامد از دستم
جز همین زخم خوردن از «چپ و راست»
زین طرف ها چه طرفه بر بستم !
جرمم این بود: من خودم بودم !
جرمم این است: من خودم هستم !

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

حمید عشقی

۲۳ مردادماه ۱۳۹۸

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۱۲
آقای جویا
اولین همایش پیلاتس ریتمیک استان اصفهان در شاهین‌شهر برگزار می‌شود
عضو هیات پیلاتیس استان اصفهان گفت: اولین همایش پیلاتس ریتمیک استان اصفهان روز جمعه در باغ بانوان شهرداری شاهین‌شهر برگزار می‌شود.
 

سیده حمیده موسوی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان اظهار کرد: ورزش پیلاتس مجموعه‌ای از حرکاتی است که با تمرکز برای استفاده‌ی هم‌زمان از ذهن و جسم از جاذبه، وزن بدن و دستگاه‌های مخصوص برای افزایش مقاومت شما کمک می‌گیرد تا ماهیچه‌های تثبیت‌کننده‌ی بدن تقویت شوند.

وی افزود: تمرینات پیلاتس روی یک تشک و یا با استفاده از تجهیزات ویژه مانندReformer  انجام می‌شود. ژوزف و این ورزش را می‌توان بر اساس یک یا یک گروه انجام داد.

عضو هیات پیلاتیس استان اصفهان تصریح کرد: همایش رشته ورزشی پیلاتس و معرفی پیلاتس ریتمیک برای اولین بار در استان اصفهان صبح روز جمعه در محل باغ بانوان شهرداری شاهین‌شهر با حضور آقایان و بانوان علاقه‌مند به این رشته برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه متخصصان می‌گویند که تمرین منظم پیلاتس به بهبود وضعیت بدنی، ماهیچه‌ها ، تعادل و تحرک مفاصل و نیز کاهش استرس و تنش کمک می‌کند. گفت: کسانی که به این رشته علاقه‌مند هستند می‌توانند در این همایش شرکت کنند.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۰۶
آقای جویا
رسانه‌ها و اصحاب قلم نقش مهمی در روشنگری و خنثی کردن شایعات دشمنان دارند
رئیس اداره ارشاد شاهین‌شهر و میمه گفت: در شرایط امروز ، رسانه‌ها و بخصوص خبرنگاران نقش مهمی در روشنگری جامعه و خنثی کردن شایعات دارند.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، فرامرز رادمنش عصر روز ۱۹ مرداد در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل پردیس هنرمندان شاهین‌شهر اظهار کرد: در شرایط امروز ، رسانه‌ها و بخصوص خبرنگاران نقش مهمی در روشنگری جامعه و خنثی کردن شایعات دشمنان دارند.

وی با اشاره به مشکلات فراوانی که برای اهالی رسانه ازجمله گرانی کاغذ و زینک، بیمه، افزایش اجاره  بهاء دفاتر برای مطبوعات به وجود آورده است، گفت: باید رفع مشکلات مطبوعات و رسانه‌ها در دستور کار مسؤولان کشور باشد.

رئیس اداره ارشاد شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه خبرنگاران باید روشنگری را در سرلوحه کارهای خود قرار دهند، بیان داشت: با توجه به حساسیت امسال، مهم‌ترین رسالت رسانه‌ها رعایت حقوق شهروندی و ایجاد امنیت روانی در جامعه است.

وی متذکر شد: دوری از استبداد رأی، عدالت‌پیشگی و جلوگیری از هوای نفس، بهره‌گیری از مشورت مردم و نخبگان، کمک به فراهم‌سازی آسایش مردم، برقراری ارتباط عاطفی با شهروندان و مدیران، اطلاع‌رسانی سریع و صریح و مسئولانه، رعایت رفاقت، داشتن سعه‌صدر و زبان تشکر و حفظ حرمت کلمات مهم‌ترین انتظارات از رسانه‌ها و اصحاب قلم است.

رادمنش در پایان افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین‌شهر و میمه تمام  همت خود را در حمایت از مطبوعات و ارتقا رتبه و جایگاه رسانه‌ای شهرستان شاهین‌شهر و میمه و همچنین برقراری امنیت شغلی برای خبرنگاران و بیمه آنان به کار بسته است.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۳۶
آقای جویا
جشن روز خبرنگار در پردیس هنرمندان شاهین‌شهر برگزار می‌شود
عضو شورای شاهین‌شهر با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار گفت: به همین مناسبت روز شنبه در پردیس هنرمندان شاهین‌شهر میزبان جشنی برای خبرنگاران خواهیم بود.
 

حسین ابراهیمی ناغانی عصر امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای جویا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار «محمود صارمی» و سایر شهدای رسانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: روز خبرنگار و روز پاسداشت قلم را به همه اصحاب رسانه و خبرنگاران پر تلاش و شریف شهر شاهین‌شهر تبریک عرض نموده و برای همه این عزیزان آرزوی سرافرازی، تداوم فعالیت بر پایه استقلال فکری و توفیق را از درگاه خداوند مسئلت دارم.

وی با بیان اینکه به مناسبت روز خبرنگار عصر روز شنبه ۱۹ مرداد در پردیس هنرمندان شاهین‌شهر واقع در ساختمان نگارستان شهرداری شاهین‌شهر تالار بهار میزبان جشنی برای خبرنگاران خواهیم بود، افزود: در این مراسم اجرای موسیقی پاپ در پردیس هنرمندان توسط گروه موسیقی «آرمان موزیک» با همراهی نوازندگان سام افشین، امید واقفی، محمد زهریان، هومایون کردگارى و رامین منصورى و با خوانندگی آرمان اسماعیلی برگزار خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر با بیان اینکه همه اهالی خبر و رسانه به این جشن دعوت‌اند، گفت: روز خبرنگار را باید غنیمت شمرد و از تلاش و زحمت بی‌وقفه شما صاحبان اندیشه و فعالان عرصه قلم در انعکاس مطلوب رویدادها و اخبار جامعه قدردانی کرد.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۸ ، ۲۲:۴۱
آقای جویا
برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و عید تا عید بانوان شاهین‌شهری با هدف توانمندسازی
عضو شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر گفت:‌ نمایشگاه صنایع‌دستی و جشنواره عید تا عید در محل باغ بانوان شهرداری شاهین‌شهر برگزار می‌شود.
 

پرستو جهانگیری عصر امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان، ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و تبریک به فعالان عرصه اطلاع‌رسانی افزود: خبرنگاران بازتاب دهنده واقعی شرایط اجتماعی – سیاسی و آیینه تمام نمای انتظارات هر جامعه هستند.

وی افزود: خبرنگاران انسان‌های بلند همتی‌اند که می‌کوشند تا با نگاهی تیز بین و حق‌طلب در تصویرگری صادقانه رویدادها، هم‌وطنان را در مسیر دستیابی به اطلاعات درست و درک صحیح از وقایع و اتفاقات جامعه یاری رسانند که از همین‌جا به آن‌ها خدا قوت گفته و روز آن‌ها را تبریک می‌گوییم.

عضو شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر در ادامه تصریح کرد: در راستای توانمندسازی بانوان با محوریت و نظارت کمیسیون امور ایثارگران، امور اجتماعی و بانوان شورای شهر شاهین‌شهر نمایشگاه صنایع‌دستی و جشنواره عید تا عید در محل باغ بانوان شهرداری شاهین‌شهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به‌احتمال زیاد این نمایشگاه از ۲۲ مرداد ۳۱ مردادماه سال جاری به مدت یک هفته برگزار خواهد شد، گفت: توانمندی‌های بانوان شاهین‌شهری در زمینه‌های مختلف به‌خصوص در حوزه فعالیت‌های تولیدی در محل باغ بانوان به نمایش گذاشته می‌شود تا بتوانیم از این طریق دستاوردهای بانوان را به همگان معرفی کنیم.

جهانگیری ادامه داد: تمام تلاش ما حمایت از تولیدات داخلی و معرفی آن به‌کل کشور است که در این زمینه باید اطلاع‌رسانی‌های لازم به‌خوبی انجام داده شود و این مهم در بین همگان ترویج یابد تا بتوانیم در این زمینه خروجی‌های بسیار مناسبی را شاهد باشیم.

وی در پایان با تأکید مشارکت همه بانوان در برگزاری این نمایشگاه گفت: امیدواریم که برگزاری این نمایشگاه باعث تقویت روحیه بانوان شاهین‌شهری به‌منظور ایجاد اشتغال و فعالیت در حوزه کارآفرینی شود.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۸ ، ۲۲:۴۰
آقای جویا
مشکلات بیمه و مسکن خبرنگاران هویت دار رفع شود/ نهادها با چشم مساوات به اصحاب رسانه نگاه کنند
رئیس شورای شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: رسانه‌ها به‌عنوان پل ارتباطی مردم و مسؤولان به‌عنوان روایت گران صادق جامعه بشری خیلی مظلوم واقع شده‌اند.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، اسماعیل فرهادی ظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت هفدهم مرداد و روز خبرنگار که با حضور جمعی از مدیران و مسوولین شهرستان شاهین‌شهر و میمه در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: بی‌شک نقش بی‌بدیل خبرنگاران در تمامی عرصه‌های اجتماعی در راستای روح مطالبه گری عمومی و حرکت روبه رشد جوامع بشری که همان تکامل بشری مد نظر خداوند متعال در کتاب مقدس است بر کسی پوشیده نیست.

 وی با تبریک فرا رسیدن ۱۷ مردادماه روز خبرنگار تأکید کرد: آگاهی خبرنگاران و دبیران خبر برای اینکه چگونه با دنیای اطلاعات در فضای مجازی، ماهواره‌ها و شبکه‌های اجتماعی روبه رو شوند، لازم و ضروری است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: ارتقای سواد رسانه‌ای دبیران و خبرنگاران به‌عنوان بدنه اصلی تولید خبر نه‌تنها از منفعل بودن یا تدافعی عمل کردن آنان جلوگیری می‌کند، بلکه باعث می‌شود جریان خبری را هدایت کنند.

وی متذکر شد: رابطه معناداری بین سواد رسانه‌ای و تولید خبری وجود دارد. به عبارتی هرچه سواد رسانه‌ای بالا می‌رود، کیفیت تولید خبری خبرنگاران نیز افزایش می‌یابد.

فرهادی از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست که تنها به ویژگی های منفی یک مسؤول یا نهاد نگاه نکنند بلکه در اخبار خود به آیتم‌های مثبت نیز بپردازند، گفت: نقطه ضعف امروز رسانه‌ها و خبرنگاران ما فقر سواد رسانه‌ای است و سیاست‌گذاران حوزه رسانه و خبرنگاران باید با جدیت در مسیر افزایش سواد رسانه‌ای گام بردارند.

وی با تأکید بر ضرورت وجود نگاه انتقادی در رسانه‌ها، بیان داشت: بخشی از سواد رسانه‌ای به نگاه انتقادی برمی‌گردد که اگر عالمانه و موشکافانه باشد در جامعه اثرگذار خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه همه نهادها و ارگان‌ها باید با چشم مساوات و عدالت به همه خبرنگاران نگاه کنند، افزود: رسانه‌ها به‌عنوان پل ارتباطی مردم و مسؤولان به‌عنوان روایت گران صادق جامعه بشری خیلی مظلوم واقع شده‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری‌ اصحاب رسانه بتوان بیش‌ازپیش در مسیر توسعه و تعالی ایران اسلامی و کمک به حل مشکلات و مسائل اساسی جامعه و مردم گام‌های مؤثرتری برداشت.

فرهادی خواستار رفع مشکلات خبرنگاران ازجمله مسکن و داشتن بیمه شد و گفت: همه خبرنگاران با هویت و مورد تائید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید از حقوق اولیه که داشتن همان بیمه و مکانی برای فعالیت هست بهره‌مند باشند.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۸ ، ۲۲:۴۰
آقای جویا
گزارش تصویری تجلیل فرماندار شاهین‌شهر و میمه از خبرنگاران
امروز 17 مرداد با حضور فرماندار و جمعی از مدیران اجرایی شاهین‌شهر و میمه از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل به عمل آمد.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار ظهر امروز با حضور اسفندیار تاجمیری فرماندار و جمعی از مدیران اجرایی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۰۲
آقای جویا
عرصه خبر و رسانه امروز از نیازهای اساسی جامعه بشری به شمار می رود
فرماندار شاهین شهر و میمه گفت: عرصه خبر و رسانه امروز از نیازهای اساسی جامعه بشری به شمار می رود و فعالین این عرصه نقش بسزایی در تنویر افکار و اطلاع رسانی عمومی دارند
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان شاهین شهر  و میمه طی پیامی روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفت.

در بخشی از پیام تاجمیری فرماندار شاهین شهر و میمه خطاب به خبرنگاران شهرستان آمده است؛
عرصه خبر و رسانه امروز از نیازهای اساسی جامعه بشری به شمار می رود و فعالین این عرصه نقش بسزایی در تنویر افکار و اطلاع رسانی عمومی دارند و لذا انجام این مهم با رویکرد اخلاقی، حرفه ای و سازنده توسط متولیان امر شایسته تقدیر و تشکر است. گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر رسانه محمود صارمی و سایر شهدای رسانه را ارج می نهیم و از تلاش ها و مساعی بعمل آمده در زمینه انعکاس اخبار و مشکلات و نیازمندی های شهرستان شاهین شهر و میمه توسط خبرنگاران انقلابی و دلسوز این عرصه تقدیر و تشکر می کنم و برای همه این عزیزان در کنار خانواده محترم از درگاه خداوند متعال آرزوی موفقیت و طول عمر با عزت مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/ج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مرداد ۹۸ ، ۲۱:۲۳
آقای جویا