پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
اولین همایش پیلاتس ریتمیک استان اصفهان در شاهین‌شهر برگزار می‌شود
عضو هیات پیلاتیس استان اصفهان گفت: اولین همایش پیلاتس ریتمیک استان اصفهان روز جمعه در باغ بانوان شهرداری شاهین‌شهر برگزار می‌شود.
 

سیده حمیده موسوی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان اظهار کرد: ورزش پیلاتس مجموعه‌ای از حرکاتی است که با تمرکز برای استفاده‌ی هم‌زمان از ذهن و جسم از جاذبه، وزن بدن و دستگاه‌های مخصوص برای افزایش مقاومت شما کمک می‌گیرد تا ماهیچه‌های تثبیت‌کننده‌ی بدن تقویت شوند.

وی افزود: تمرینات پیلاتس روی یک تشک و یا با استفاده از تجهیزات ویژه مانندReformer  انجام می‌شود. ژوزف و این ورزش را می‌توان بر اساس یک یا یک گروه انجام داد.

عضو هیات پیلاتیس استان اصفهان تصریح کرد: همایش رشته ورزشی پیلاتس و معرفی پیلاتس ریتمیک برای اولین بار در استان اصفهان صبح روز جمعه در محل باغ بانوان شهرداری شاهین‌شهر با حضور آقایان و بانوان علاقه‌مند به این رشته برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه متخصصان می‌گویند که تمرین منظم پیلاتس به بهبود وضعیت بدنی، ماهیچه‌ها ، تعادل و تحرک مفاصل و نیز کاهش استرس و تنش کمک می‌کند. گفت: کسانی که به این رشته علاقه‌مند هستند می‌توانند در این همایش شرکت کنند.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۲۳
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی