پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
صلاحیت فدایی احراز نشد، عزیزی سرپرست شهرداری شاهین‌شهر می‌شود
رئیس شورای شاهین‌شهر گفت: صلاحیت حمیدرضا فدایی از سوی استانداری اصفهان جهت سرپرستی شهرداری شاهین‌شهر احراز نشد و به احتمال زیاد محمدعلی عزیزی جایگزین وی خواهد شد.
 

نرگس السادات موسوی روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا با تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت امام هادی (ع)، عید غدیر به تمام مسلمانان جهان و همچنین فرا رسیدن ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به وطن اظهار کرد: در پی رأی هفته گذشته کمیته انطباق شهرستان شاهین‌شهر و میمه مبنی بر برکناری حمید عشقی از سمت شهردار شاهین‌شهر و انتخاب حمیدرضا فدایی از سوی اعضای شورای شهر شاهین‌شهر به عنوان سرپرست جدید، ظاهرا استانداری اصفهان به دلیل اینکه آقای فدایی جزو نیروهای قراردادی-پیمانی مجموعه شهرداری شاهین‌شهر می باشد با این انتصاب مخالفت شده است.

وی در ادامه افزود: به‌احتمال زیاد محمدعلی عزیزی مدیر حوزه شهرسازی شهرداری شاهین‌شهر که از کارکنان رسمی مجموعه یاد شده است تا انتخاب شهردار جدید شاهین‌شهر به عنوان سرپرست معرفی خواهد شد.

رئیس شورای شهر شاهین‌شهر تصریح کرد: برای انتخاب شهردار جدید استعدادهای بومی شهر شاهین‌شهر نسبت به سایر گزینه‌ها در اولویت انتخاب قرار دارند، لذا از نیروهای با استعداد و با تجربه شاهین‌شهر که این قابلیت را در خود جهت مدیریت شهرداری شاهین‌شهر در خود می‌بینند، تقاضا داریم با ارائه برنامه‌ها و ایده‌های خود جهت پیشرفت و آبادانی شهر به اعضای شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر کمک کنند تا هر چه زودتر در خصوص انتخاب شهردار جدید شاهین‌شهر به نتیجه برسیم.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۲۶
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی