پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
رقابت در حوزه های انتخابیه استان اصفهان بین چه کسانی است؟

 

  روزنامه نگار و فعال سیاسی و اجتماعی با انتشار مطلبی به موضوع رقابت در حوزه های انتخابیه استان اصفهان با گرایش های مختلف سیاسی پرداخته است.

 

به گزارش گروه سیاسی صدای جویا از اصفهان، نورالله جویا روزنامه نگار و فعال سیاسی و اجتماعی با انتشار مطلبی با عنوان « رقابت در حوزه های انتخابیه استان اصفهان بین چه کسانی است؟ » آورده است:

 
 

امام سجاد علیه السلام در صحیفه سجادیه دعای ۸ می فرمایید: خدایا؛ به تو پناه می‌آوریم از این که ستمکاری را یاری کنیم، یا ستم‌دیده‌ای را تنها گذاریم، یا آن‌چه که برای ما حق نیست بخواهیم و یا در باب موضوعی که آگاهی نداریم سخن بگوییم.

ادامه بررسی های میدانی در فضای حقیقی و مجازی از جمله در کانال های ایتا، تلگرام و اینستاگرام نشان می دهد  که آخرین آرایش انتخاباتی در حوزه های مختلف استان اصفهان ۲ روز مانده به پایان تبلیغات انتخاباتی بین چه کسانی با چه گرایش سیاسی در جریان است؟

حوزه انتخابیه اردستان مسعود شفیعی(اصلاح طلب)، احمد بخشایش ( اصولگرا_مورد حمایت بخشی از اصلاح طلبان)، سیدصادق طباطبائی نژاد (اصولگرا)

حوزه انتخابیه اصفهان لیست های انتخاباتی مجمع نیروهای انقلاب، امنا، گام دوم و تعدادی از کاندیداهای مستقل (تعدادی از اصلاح طلبان به این افراد گرایش دارند) که افراد سرشناس آن همانند حسن کامران، عباس مقتدایی، مهدی طغیانی، جلال امینی فرد، امیرحسین بانکی پور، زهرا شیخی، اعظم حیدری، الهام تقیان، رسول بخشی، نیره اخوان بیطرف، حامد یزدیان، منصوره صادقی، حجت الاسلام سخاوتی، منصور باقرصاد، محمود محمودزاده، حجت الاسلام حسین میرزایی، مسعود نیکدستی، حجت الاسلام صفا، تورج حاجی رحیمیان و ... می باشند.

 برخی از تحلیگران و کارشناس سیاسی معتقد هستند که لیست مجمع نیروهای انقلاب دیگر در بین مردم اصفهان چندان محبوب ندارد و تنها چند نفر از آنها قابلیت رای آوری را دارند و مردم حوزه انتخابیه اصفهان این بار به ائتلاف و لیست ها کمتر اعتماد دارند و ۱۱ اسفندماه که در پای صندوق های رای حاضر می شوند بر اساس شاخص هایی همچون تخصص، شایستگی، کارآمدی، تعهد و سلامت رای خواهند داد.

 در قسمت شرق اصفهان که بیشتر ساکنان شهرهای آن از جمله جرقویه، کوهپایه، ورزنه و هرند به شغل کشاورزی مشغول اند و رقابت در این مناطق بین حسن کامران، عباس مقتدایی و همچنین جلال امینی فرد چهره جدید دوازدهمین دوره انتخابات مجلس به شدت بالا گرفته است.

حوزه انتخابیه شهرستان خمینی شهر علی اکبر جنگجو (اصولگرا_مورد حمایت تعدادی از اصلاح طلبان خمینی شهر)، ندا نجفی خوزانی(میانه رو) و حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی(اصولگرا)

حوزه انتخابیه سمیرم یداله رحمانی(نزدیک به اصلاحات)، اصغر سلیمی (میانه رو)، رحیم کریمی(اصولگرا)

حوزه انتخابیه شاهین شهر،میمه و برخوار سیدمحمد زارعان دولت آبادی(میانه رو)، حسینعلی حاجی دلیگانی(اصولگرا)، محمد حق شناس گرگابی(اصولگرا)

حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان سمیه محمودی(میانه رو)، حبیب قاسمی(اصولگرا)، ابوالفضل ملجائی (اصولگرا)

حوزه انتخابیه فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین و میاندشت ژیلا احمدی(نزدیک به اصلاحات)، اسمعیل سیاوشی(اصولگرا)، اکبر ترکی(اصولگرا و مورد حمایت تعدادی از اصلاح طلبان) و حسین محمدصالحی نماینده فعلی (میانه رو)

حوزه انتخابیه فلاورجان سالار صافی(میانه رو)، بهرام صمیمی (اصولگرا)، حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی(اصولگرا)

حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل حسن فدائی(میانه رو)، علی اکبر مرتضائی قهرودی(میانه رو) علیرضا رضازاده چیمه(اصولگرا)، مصطفی معینی آرانی(اصولگرا)

حوزه انتخابیه گلپایگان و خوانسار علی بختیار(اصلاح طلب) و سیدمسعود خاتمی(اصولگرا)

حوزه انتخابیه لنجان علی کیانی(میانه رو) ، محمود نقدی پور ( میانه رو) اکبر پولادی باغبادرانی(میانه رو)، حسین رجائی(اصولگرا) ، علی سلیمیان (اصولگرا) و سیدمرتضی شهیدی(اصولگرا)

حوزه انتخابیه مبارکه زهرا سعیدی(میانه رو)، ارشاد کاویانی (اصولگرا و مورد حمایت تعدادی از اصلاح طلبان)، پروین صالحی(اصواگرا)

حوزه انتخابیه نائین، خور و بیابانک غلامرضا کریمی(اصلاح طلب) و الهام آزاد(اصولگرا)

حوزه انتخابیه نجف آباد و تیران و کرون حسینعلی مهدیه (میانه رو ) و حمید گودرزی (میانه رو) و ابوالفضل ابوترابی(اصولگرا)

حوزه انتخابیه نطنز : حسین عبدلی(مورد حمایت تعدادی از اصلاح طلبان) رحمت اله فیروزی پور(اصولگرا و مورد حمایت تعدادی از اصلاح طلبان)، مهدی عزیزگل(اصولگرا) و ابوالفضل کلثومی بادی(اصولگرا)

خلاصه حق رأیِ جمهورِ شهروندان، از حقوقِ بنیادین و منبعِ مشروعیت‌ِ هر نظامِ دموکراتیک و "قانون‌-بنیاد" است و دوره‌هایِ انتخاباتی نیز تنها به‌میزان اثرگذاری در تعیین‌ سرنوشتِ میهن و نحوه‌ی مدیریتِ کلانِ کشور است که اهمیت می‌یابند و «صدای مردم» یک پا در استقلال و خودآئینی فردی دارد یک پا در مشارکت برای خلق یک اراده قدرتمند جمعی.

ترکیب این دو، حیات سیاسی را به یک ضیافت عمومی برای مشارکت همگان تبدیل می‌کند. «صدای مردم» همگان را با همه تنوعات‌شان محترم می‌شمارد و نفس همین احترام آن را مقتدر و در عین حال اخلاقی می‌کند. این عمیق‌ترین و بنیادی‌ترین خواست عرصه سیاسی ماست.

در پایان امیدوارم مردم همیشه در صحنه و شهید پرور استان اصفهان با تحقیق کامل و با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای کاندیداهایی را به عنوان نماینده خود در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند که بعد از گذشت زمان از انتخاب خود پشیمان نشوند چرا که حال امروز اصفهان چندان خوب نیست و نیازمند نمایندگی است که در مجلس شورای اسلامی که بصورت شبانه روز چالش های این کلان شهر تاریخی، صنعتی و فرهنگی را تا رسیدن نتیجه مطلوب پیگیری نمایند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۲/۰۸
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی