پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا اصفهان، دکتر حمیدرضا مقدسی رئیس اسبق شورای شهر شاهین‌شهر در پاسخیه هشتم خود به ادعای مطرح‌شده از سوی جریان موسوم به عدالت‌خواهی شاهین‌شهر راجع به پروژه موسوم به سمبلیک طی یادداشتی تحت عنوان «دوچهرگان» به شرح زیر پاسخ داده است؛


باسمه تعالی


"واذا رایتهم تعجبک اجسامهم و ان یقولوا تسمع لقولهم کانهم خشب مسنده یحسبون کل صیحه علیهم "

و تو چون آن منافقان را مشاهده‌کنی تو را به شگفت آورند و اگر سخن گویند به سخنهای‌شان گوش خواهی‌داد گوئی که چون چوبی خشک متکی‌بر دیوار بوده و معرفتی ندارند، هر صدائی که بشنوند بر زیان خویش پندارند(منافقون-4)


مدیریت محترم کانال عدالتخواهی

با سلام احتراما جوابیه اعلامیه مورخ8/1/98 بحضور ارسال می گردد. مقتضی است باتوجه به ماده 23 قانون مطبوعات و تبصره‌های ذیل آن نسبت به درج پاسخ اینجانب در رسانه خود اقدام فرمائید.


با ادامه سلسله مناظرات فیمابین ملاحظه می‌گردد که کانال باصطلاح عدالت هر دفعه نسبت به قبل پس‌رفت نموده و مطالب بی‌اساس‌تری نسبت به گذشته ارائه می‌نماید. بنظر می‌رسد که کفگیر مطالب بی محتوای عدالت به ته دیگ خورده بگونه‌ایکه از سر ناچاری و فقر مطلب روی به تقریرات کذب آقای مختاری عضو محکوم شورا آورده که آنها را در صحن شورا علیه شرکت پسماند ایراد نموده است!! حسب گواهی اعضای شورا، کارمندان شورا وشهرداری حاضر در جلسه، کلمه‌به‌کلمه مطلب اخیر عدالتخواهی راجع به نیروهای پسماند منطبق بر صحبتهای مختاری در صحن شورا می باشد!! علاوه برآن مشخص می شود که تمامی مستنداتی که عدالتخواه در کانال خود درج می‌کند جملگی توسط مختاری از بایگانی شورا خارج و به ایشان رسانده شده است!! که خود اقوی دلیل بر زدو بند پشت پرده گروه انحرافی موسوم به عدالتخواه با اعضای محکوم به تعلیق شورا می باشد!! جا دارد که خطاب به مدیریت این گروه جعلی بگوئیم که آقای یوسفی دم خروس از زیر قبایت بیرون زده، جسارتا کمتر دروغ گفته و منکر ارتباطات پس‌پرده بشوید!!

1-آقای عدالت، بخشنامه 31948-20/11/92 سازمان شهرداریها که مورد اشاره شما در منع بکارگیری واقع شده، ناظر به شهرداری و موسسات وابسته به شهرداری بوده که براساس ماده 84 قانون شهرداریها تاسیس شده اند درحالی که موضوع نامه‌های اینجانب-که آنرا بعنوان سند جنایت اینجانب علم فرموده اید- همانا شرکت پسماند شهرداریها است که مشمول قانون تجارت بوده و اصلا موسسه محسوب نمی‌شود!! خواهشا قبل از اظهارنظر حداقل با یکنفر حقوقدان مسلط به امورشهرداریها مشورت نمایید و بعدا اظهارفضل فرمائید!! ضمنا آقای مختاری شخص مسلط به امور شهرداری محسوب نمی شود که ازایشان نظرخواهی و تقریرات ایشان را موبه‌مو درج کرده اید!! زیرا اگر مسلط روی ضوابط و مقررات بود که دو بار در هیات تخلفات محکوم نمی‌شد!! ماده 95 قانون تشکیلات شوراها را هم که راجع به منع عزل و نصبها افاضه فرموده اید اولا-شماره ماده قانونی را اشتباه گفته اید و صحیح آن ماده82-مکرر3 از قانون مذکور است.ثانیا-موضوع آنهم شهرداری و موسسات وابسته است و بازهم مشمول شرکت پسماند نمی شود!! دقت بفرمائید!

2-یکصدنفر نیروهای جاروب زن پیشنهادی به شرکت پسماند دارای مصوبه شورا و تائید کمیسیون تطبیق مصوبات شورا بوده لذا فاقد هرگونه اشکال قانونی است!! مضافا باینکه نیروهای جاروب زن پیشنهادی چندین آزمون دیگر اعم از بررسی سوابق-تست اعتیاد-شرائط سنی و غیره را در شرکت پسماند گذرانده و از چندین فیلتر عبور کرده تاسرانجام عده کمی از آنها موفق بانعقاد قرارداد آنهم یکساله با شرکت پسماند شده اند!! درهرحال بخشنامه و ماده قانونی مورد اشاره عدالتخواهی اصلا ارتباطی با نیروهای پسماند نداشته و هدف از آن چیزی جز شبهه افکنی و قرقره کذبیات اعضای محکوم شورا نمی باشد!! مفاد نامه اینجانب کاملا قانونی و فاقد هرگونه اشکال است!! اگر بازهم مدعی هستید می توانید آن را به مراجع نظارتی ویا استانداری ارائه تا توجیه‌تان فرمایند!! البته این درصورتی است که قانون را قبول داشته باشید و اگر هم مثل گذشته قانون را قبول ندارید که همان حواله‌کرد به فرمایش حضرت امام(ره) را بپذیرید!

3-ادعای عدالتخواه راجع به جذب 140نفر نیروی اداری از طریق پسماند، از اساس کذب بوده و در دوره اینجانب اصلا چنین چیزی اتفاق نیفتاده است!!! کذب این ادعای عدالت را هر متخصص امور اداری درک می نماید!! از عدالت تقاضا دارم که لیست 140 نفر اداری شرکت پسماند در زمان اینجانب را ارائه فرمایند!!

4-ادعای دیگر عدالتخواهی راجع به انتقال کلیه نیروهای جاروب زن به بخش اداری نیز خلاف واقع بوده و چیزی جز القاء کذبیات نمی باشد!! از عدالتخواهی درخواست دارم جسارتا بذل محبت فرموده و لیست اشخاص منتقله مورد ادعا را در کانال‌شان ارائه فرمایند!! آخر چگونه می شود 140نفر نیروی خدماتی را دفعتا واحده در یک سیستم وارد کرده و بعد هم بلافاصله آنها را به بخش اداری منتقل نمود!!به آقای یوسفی توصیه می کنم که بجای ورود در مباحث غیرتخصصی، بهتر است همان دروس خود را بنحو احسن و نه سرسری مطالعه فرموده تا بمانند درس منطق خویش دچار مردودی نگردند!

در پایان خطاب به این گروه انحرافی اشعار می دارد اگر شما مدعی هستید که اینجانب 70نقر را در پسماند بکارگیری نموده ام!! آنگاه علی‌قول شما به همین میزان اشتغالزائی کرده و چراغ خانواده آن کارگر جاروب‌زن را روشن کرده ام!! مانند رفقای شما در شورا نبوده‌ام که نان کارگر مستضعف را بریده و آنها را از کار بیکار نمایم !! یا بمانند دیگران از دو محل حقوق گرفته و خلاف ضوابط نیز به اتریش سفر نمایم!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۰۸
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی