پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها


سید مرتضی بختیاری روز پنجشنبه در آیین راه اندازی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان ایلام اظهار کرد: بر اساس رویکرد جدید تولیت این آستان، چتر عنایت امام رضا (ع) باید بر سر تمامی زائران در سراسر کشور گسترده شود.
وی یادآور شد: تاکنون دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی تنها در استان هایی راه اندازی می شد که دارای موقوفات رضوی بودند اما اکنون بر اساس رویکرد جدید در تمامی استان ها راه اندازی می شود.
بختیاری تاکید کرد: نخستین دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در رویکرد جدید در ایلام راه اندازی شده و بتدریج در دیگر استان های کشور نیز راه اندازی می شود.
قائم مقام آستان قدس رضوی گفت: دستورالعمل نحوه فعالیت نمایندگی های آستان قدس در استان ها تدوین و برای اجرای آزمایشی یک ساله ابلاغ شده است.
بختیاری اضافه کرد: در این مدت اشکالات و کمبودهای این دستورالعمل احصا شده و برای اجرا در سال های آینده اصلاح می شوند.
وی رکن اصلی فعالیت دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی را مبحث فرهنگی با رویکرد زائر محوری و خدمت به محرومان عنوان کرد و افزود: 70 درصد موقوفات حرم رضوی مطلق است و واقف با نیت خاصی آن را وقف نکرده بنابراین در اختیار تولیت است و امکان خدمت به محرومان از این محل وجود دارد.
قائم مقام آستان قدس رضوی با بیان اینکه خادم امام رضا(ع) بودن تنها به خدمت در حرم این امام بزرگوار محدود نمی شود، گفت: متخصصان هر رشته ای اعم از پزشکی، مهندسی، دینی می توانند بعنوان خادم امام رضا(ع) ساعاتی را در هفته یا ماه به صورت رایگان به مردم و بخصوص افراد محروم خدمت کنند.
بختیاری تاکید کرد: رویکرد جدید تولیت آستان قدس رضوی در توسعه خدمت خادمان حرم رضوی در راستای اندیشه امام رضا(ع) است و باید در خصوص مبانی این رویکرد اندیشه و تعقل شود.
با افتتاح نمایندگی آستان قدس رضوی و از طرف تولیت آستان قدس رضوی علی اصغر شریفی راد بعنوان مسئول دفتر آستان قدس رضوی در استان ایلام منصوب و معرفی شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی