پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

۱ مطلب در مهر ۱۴۰۳ ثبت شده است

تایید تغییر نام صدای جویا به اصفهان سبز از سوی معاونت مطبوعات

 

  صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول رسانه اصفهان سبز گفت: معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تغییر نام صدای جویا به اصفهان سبز موافقت کرد.

 

نورالله جویا در گفت‌وگو با رسانه اصفهان سبز با تسلیت و تبریک شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل فقید حزب‌الله لبنان و یاران وی به‌خصوص سردار شهید نیلفروشان، اظهار کرد: امروز ۹ مهرماه ۱۴۰۳ تغییر نام پایگاه خبری صدای جویا به پایگاه خبری اصفهان سبز به نشانی (www.esfahansabz.ir) مورد تأیید معاونت مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت.

 


وی به هدف از تغییر این نام اشاره کرد و گفت: امروز یکی از ابر چالش‌های جهان، بخصوص ایران و استان اصفهان مسائل و مشکلات زیست‌محیطی است که باید در قالب‌های مختلف رسانه‌ای از جمله؛ خبر، یادداشت، گزارش، مستند، اینفوگرافی و سایر با همکاری کارشناسان و متخصصین این حوزه به‌صورت ویژه به آن پرداخته شود.

صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول رسانه اصفهان سبز تصریح کرد: اگر بخواهیم که کلیدواژه اصفهان سبز شعاری نباشد و به دنبال عملیاتی‌کردن این موضوع مهم که امروز تبدیل به مطالبه عموم مردم استان اصفهان شده است باشیم باید به‌درستی به مسائل و مشکلات این استان مهد فرهنگ و تمدن ایران اسلامی از جمله؛ خشکی زاینده‌رود، آلودگی هوا، فرونشست زمین، پسماند، فرار سرمایه و موضوع مهم سلامت از طریق این رسانه و با همکاری تشکل‌های مردم‌نهاد بپردازیم.

وی با بیان اینکه رسانه‌هایی که به‌صورت تخصصی به مطالبات مردمی می‌پردازند بدون شک موفق خواهند بود، بیان داشت: امیدوارم بتوانیم با تلاش و کوشش و همکاری علاقه‌مندان به حوزه محیط‌زیست بتوانیم گام‌های اساسی و مهمی در راستای حفظ منابع محیط زیستی و جانوری ایران و استان اصفهان برای آیندگان برداریم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مهر ۰۳ ، ۲۲:۴۳
آقای جویا