پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

تقدیر از خبرنگاران خبرگزاری فارس اصفهان

جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۵۲ ق.ظ

خبرنگاران

بچه های اصفهان

محسن فخریانمهندس جویا

بچه های خبرگزاری فارس خبرگزاری اصفهان


به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امروز روز خبرنگار است، روزی که شاید همانند دیگر مناسبت‌های تقویمی یا باید تعطیل باشد و یا به رسم قدردانی باید همایش و برنامه مختلفی برای این قشر در یکی از سالن‌های سطح شهر برپا و از این افراد قدردانی شود.

اما بیشتر خبرنگاران در چنین روزی سرکار و در حال انجام وظیفه هستند، شاید تنها گرامیداشت چنین روزی با ارسال پیامک، ایمیل، تلفن از سوی خود خبرنگاران به همدیگر همراه باشد.

توقعی از مسئولان که یک سال متمادی خبرنگاران وقت و بی‌وقت دنبال خبر گرفتن برای آنها هستند و هر روز اخبارشان به همراه عکسشان تاپ صفحه می‌شود نیست، اما هستند برخی از مسئولان که قدر خبرنگاران و قلم آنها را می‌دانند.

و هیچ چیزی مزه شیرین این تقدیر را نمی‌دهد؛ مگر اینکه مسئولان این تقدیر را حضوری و غافلگیرانه داشته باشند، همین تقدیر خشک و خالی در چنین روزی خستگی یک ساله خبرنگاران را از تن بیرون و سبب دلگرمی آنها می‌شود.

رسم زیبای تقدیر و تجلیل، نه تنها با هدیه‌ای بزرگ که با یک شاخه گل هم می‌توان در چین روزی از خبرنگاران تجلیل کرد.

در آستانه روز خبرنگار مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان، تورج حاجی‌ رحیمیان با حضور در دفتر خبرگزاری فارس از خدمات یک ساله خبرنگاران به خصوص در حوزه ثبت احوال به صورت ویژه تقدیر و تشکر کرد.

همچنین لوح سپاسی از سوی مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان در تقدیر روز خبرنگار اهداء شد که در بخشی از این لوح سپاس آمده است، ضمن گرامی‌داشت 17 مرداد روز خبرنگار از اینکه برای تعالی همه جانبه ایران اسلامی در وادی دانش و معرفت گام بر می‌دارید، سپاسگزاریم و به پاس رسالت قلم و پاسداشت کرامت انسانی، فعالیت‌های صادقانه و کوشش‌های بی‌شائبه و بی‌دریغی که در عرصه اطلاع‌رسانی در همکاری با اداره کل ثبت احوال استان اصفهان داشته‌اید، تقدیر و تشکر می‌شود.

همچنین ظهر امروز محمود محمدزاده، مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به همراه مسئولان روابط عمومی این سازمان سرزده از خبرگزاری فارس دیدن و با یک شاخه گل از تک تک خبرنگاران این خبرگزاری تقدیر کردند.

همچنین لوح سپاسی به مناسبت این روز توسط مدیرکل بهزیستی اهدا شد که در بخشی از متن این لوح سپاس آمده است:

می‌دانیم انجام رسالتی که بر عهده گرفته‌اید شکیبی و صف‌ ناپذیری می‌خواهد که قلم و زبان را یارای ارج نهادن به آن نیست، اما سالروز شهادت شهید صارمی و روز بزرگ خبرنگار فرصت را غنیمتی دانسته و این روز شکوهمند، حق‌گویی و حق‌جویی و روز پاسداشت قلم را به همه خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، صاحبان اندیشه تهنیت عرض می‌کنیم.

1. حسن قانونی 2. سعید ابطحی 3. سید امیرحسین ابطحی 4. مرضیه زارع 5. راضیه دادخواه 6. پروین احمدی 7. دلشاد مسیبی 8. نورالله جویا 9. مهری مصور 10. نفیسه راهداری 11. مریم سرلک 12. زهرا اسفرجانی 13. رضا صالحی پژوه 14. احمد منزه 15. فرشته طایی 16. متین فیروزآبادی 17. فاطمه کازرونی 18. عاصفه قلعه ریز 19. محمد رحمتی 20. علی امامی


انتهای پیام/63023

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی