پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

حجت‌الاسلام مرتضی آقا تهرانی در حاشیه سفر به اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون اظهارات اخیر مقامات آمریکائی مبنی بر اینکه گزینه نظامی همچنان روی میز است، اظهار کرد: اگر گزینه نظامی برای مکتب تشیع موثر بود، نام امام مظلوم ما از کربلا به کنیا نمی‌رفت تا مادر باراک اوباما اسم فرزندش را «حسین» بگذارد.

وی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر اینکه اگر می‌توانستم تک‌تک پیچ و مهره‌های تأسیسات هسته‌ای ایران را از هم باز کنم این کار را انجام می‌دادم، افزود: ما نباید هیچ‌گاه از قیل‌وقال‌های استکبار جهانی بترسیم چرا که مکتب ما برگرفته از سالار و سرور شهیدان آقا عبدالله الحسین (ع) است.

عضو جبهه پایداری با بیان اینکه اگر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بتوانند ملت ما را از طریق جنگ نرم به فساد بکشانند به اهداف شیطانی خود رسیده‌اند، بیان کرد: بنده چند مدتی در جامعه آمریکا زندگی کرده‌ام و اگر فسادهایی که در جامع آن‌ها شاهد بوده‌ام در جامع ما اتفاق افتد، آنگاه پیدا کردن یک نفر حزب اللهی کار سختی خواهد بود.

وی با اشاره به فرمایش امام (ره) که فرمودند: «بچه‌های انقلابی ما یک سیلی بزرگ و محکمی در گوش آمریکا و ایادی او زده‌اند»، بیان کرد: بچه‌های انقلابی تاکنون یک سیلی به گوش آمریکا زده‌اند که این‌گونه در جهان به فلاکت و  بدبختی رسیده است حال اگر چند سیلی به گوش آمریکا بزنند چه اتفاقی می افتد.

آقا تهرانی با بیان اینکه داخل آمریکا کاملا فرو ریخته است، افزود: نباید از سران استکبار ترسید چرا که انسان تنها باید از خداوند متعال بترسد که همه امورات در دست او است.

وی با بیان اینکه بیشتر جمعیت شاهین‌شهر مهاجر پذیر است، خاطرنشان کرد: جوانان ولایی در این شهر با انجام دادن کارهای فرهنگی در کنار همدیگر یک مدیریت واحد فرهنگی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان به وجود آورند.

انتهای پیام/ ج


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۶
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی