پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

حجت الاسلام احمد سالک کاشانی در گفتگو با خبرنگار مهر در اصفهان پیرامون جشنواره فیلم عمار، اظهار داشت: یکی از راه‌هایی که می‌توان جامع را ارتقای فکری، علمی، اجتماعی و تربیتی داد، از طریق چشم و شنوایی است.

وی افزود: 75 درصد فراگیری مردم از طریق چشم و 15 درصد دیگر از طریق گوش است لذا بر این اساس فیلم ارزشمند و منتقد با اصول و ارزشهای الهی و انسانی نقش اساسی در پیشرفت و فراگیری اسلام دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه جشنواره فیلم عمار یکی از مصادیق این حرکت ارزشی، الهی و انسانی در راستای تبلیغ اسلام ناب محمدی (ص) است، ادامه داد: باید نیروهای ارزشمند در صحنه فیلم و نمایش حضور پر رنگ و فعال داشته باشند.

وی بیان داشت: امیدوارم متصدیان این جشنواره حضور پررنگ و فعال نیروهای انقلابی و بسیجی را تقویت کنند.

سالک کاشانی با بیان اینکه تقویت جشنواره‌هایی همانند عمار در دستور کار کمیسیون فرهنگی مجلس است، تصریح کرد: کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی حمایت خود را از جشنواره فیلم عمار اعلام می‌کند.

وی با بیان اینکه اگر غربی‌ها از جشنواره فیلم عمار تعریف و تمجید می‌کردند خوب نبود، اضافه کرد: زمانی که غربی‌ها به این جشنواره ارزشی حمله می‌نمایند مشخص است که حرکت متصدیان جشنواره فیلم عمار مثبت است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی