پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

همه گیری موج سوم بیماری ایدز در جامعه

دوشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۱۱ ب.ظ

رییس اداره کنترل ایدز وزارت بهداشت با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به اچ آی وی گفت: بر اساس تحلیل کارشناسان، افزایش دانش و آگاهی جمعیت عمومی به ویژه جوانان و نوجوانان نسبت به بیماری ایدز ضروری است و این امر یکی از اولویت ها به شمار می رود. دکتر عباس صداقت افزود: متاسفانه اطلاعات جوان ها در زمینه رعایت و راه های پیشگیری از بیماری ایدز بسیار پایین است. صداقت با اشاره به همه گیری موج سوم اچ آی وی در جامعه، گفت: موظف هستیم برنامه هایمان را اولویت بندی کنیم. رییس اداره کنترل ایدز وزارت بهداشت در ادامه راه اندازی مراکز مشاوره ویژه زنان آسیب پذیر را از اولویت های وزارت بهداشت مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: در حال حاضر 30 مرکز در سطح کشور در این زمینه فعالیت می کنند. رییس اداره کنترل ایدز وزارت بهداشت افزود: پیشگیری از انتقال اچ آی وی از مادران مبتلابه نوزاد سیاست بسیار مهمی است که می توان ادعا کرد در زمینه اجرایی شدن آن جزو نخستین کشورهایی در منطقه شمال آفریقا و شرق مدیترانه هستیم که این سیاست را به طور جامع دیدیم و آن را در کشور پیاده می کنیم. رییس اداره کنترل ایدز وزارت بهداشت گفت: ما اعتقاد داریم باید جامعه جوان و سالمی داشته باشیم و جوانان باید بدانند چگونه خودشان را از مخاطراتی که در محیط شان وجود دارد، مراقبت کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی