پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

سید سعید زمانیان نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با ابراز تأسف نسبت به اینکه وزارت نیرو و شورای عالی آب مسائل خود را با انجام اقدامات کارشناسی دنبال نکرده‌اند، در بیان مثالی اظهار داشت: تونل گلاب 2 در اصفهان خلاف است و مجوزهای لازم را ندارد.

وی با طرح این پرسش که چه کسی باید مقابل بی‌قانونی‌ها بایستد، افزود: تونل بهشت‌آباد باعث مرگ استان‌های چهارمحال و بختیاری و خوزستان می‌شود و دلیل این موضوع هم آن است که حفر تونل بین 300 تا 2 هزار متر زیر زمین است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با ابراز گلایه از واکنش مسئولان وزارت نیرو به دغدغه‌های مردم و نمایندگان در خصوص انتقال آب زاینده‌رود خاطرنشان کرد: مشخص نیست در قبال این مسئله قرار است چه اتفاقاتی بیفتد، یک روز گفته می‌شود جلوی آن را می‌گیریم و روز دیگر می‌گویند جلوی آن را نخواهیم گرفت.

زمانیان از رئیس‌ جمهور و سایر مقامات کشوری خواست تا جلوی اقدامات خلاف را بگیرند و بر این نکته تأکید کرد که با انتقال مازاد آب مخالفتی نداشته و با حفر تونل مخالف هستند.

انتهای پیام/

نظرات  (۱)

سلام.
با سوالی در مورد امر به معروف به روزیم...؟؟؟؟
منتظر نظرات زیبای شما هستیم...

ممنون میشم اگه مشارکتی در این بحث داشته باشید...
التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج
یا علی مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی