پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

دهلران صاحب پتروشیمی و پالایشگاه می‌شود

سه شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۲۰ ق.ظ

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، شاپور پولادی ظهر امروز در نشست با شماری از مسئولان استان ایلام اظهار داشت: پیگیری ساخت پتروشیمی و پالایشگاه در شهرستان دهلران در دستور کار مسئولان استان ایلام قرار دارد.

معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: قرار است در سفر رئیس جمهور به استان ایلام اجرای این دو طرح و پروژه بزرگ به عنوان یک اولویت از سوی مسئولان استانی مطرح و پیگیری شود.

وی ادامه داد: قانون بودجه سال 1393 اجازه سرمایه‌گذاری چنین طرح‌هایی را در مناطق نیمه‌برخوردار داده است.

این مسئول اضافه کرد: این دستگاه اجرایی نیز به سهم خود در این راستا تلاش کرده که امیدواریم با تحقق آن شهرستان دهلران در مسیر توسعه قرار گیرد.

پولادی تصریح کرد: شهرستان دهلران یکی از مناطق در حال توسعه استان ایلام محسوب می‌شود که روند توسعه در آن در حال شتاب است.

معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: تحقق توسعه پایدار در این منطقه مرزی و گرمسیری در جنوبی استان ایلام نیازمند همکاری و مساعدت همه مسئولان استان ایلام است.

انتهای پیام

نظرات  (۱)

سلام.
با سوالی در مورد امر به معروف به روزیم...؟؟؟؟
منتظر نظرات زیبای شما هستیم...

ممنون میشم اگه مشارکتی در این بحث داشته باشید...
التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج
یا علی مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی