پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها


ورای اسلامی شهر ایلام با بیان اینکه به زودی از سند چشم‌انداز توسعه شهر ایلام رونمایی می‌شود، گفت: بودجه امسال شهرداری ایلام 45 میلیارد تومان است.
 عباس شیری در گفت و گو با خبرنگار ندای زاگرس پیرامون مسائل شهری ایلام، اظهار کرد: اعتبارات بسیار ضعیف که از سوی دولت در حوزه عمرانی به شهر ایلام اختصاص یافته است، نمی‌تواند مشکلات این شهر را حل کند و همچنین عوارضی که مردم برای شهر پرداخت می‌کنند از دیدگاه ما پاسخگوی مشکلات شهری نیست.
وی با اعلان این خبر که به زودی از سند چشم‌انداز توسعه شهر ایلام در شورای شهر رونمایی می‌شود، افزود: اخیرا در شورای اسلامی شهر ایلام بحث و بررسی‌شده که سرمایه‌گذار خارجی را جذب و منابع پایدار برای شهر تعریف کنیم.
عضو شورای اسلامی شهر ایلام ادامه داد: شورای شهر ایلام برای ارتقاء وضعیت خدمات شهری چند برنامه مهم را در دستور کار دارد، که عبارت‌اند از: خروج نمایشگاه‌های اتومبیل به خارج از شهر به ویژه از طریق خود اتحادیه نمایشگاه‌های اتومبیل،ساماندهی عمده‌فروشانی که در خیابان رندان مشغول‌هستند، ساماندهی مراکز عرضه محصولات پزشکی بهداشتی و درمانی در سطح شهر که معمولا عصرها اوج ترافیک در سطح شهر مربوط به این صنف است، ایجاد پارکینگ‌های طبقاتی در سطح شهر و توسعه تفرجگاه‌های که داریم و هم ایجاد چند تفرجگاه جدید در شهر ایلام است. 
وی با بیان اینکه برای ایجاد تلکابین با سرمایه‌گذار مربوطه رایزنی‌هایی صورت گرفته است، تاکید کرد: به زودی در این رابطه خبر خوشی را به مردم خواهیم داد.
شیری با بیان اینکه سال گذشته بودجه شهرداری ایلام 27 میلیارد تومان بوده، تصریح کرد: بودجه امسال شهرداری ایلام 45 میلیارد تومان است اما چونکه یک سری اصلاحیه‌هایی به نفع مردم داشت مفاد این اصلاحات به زودی به شهرداری ایلام برای اجرا، ابلاغ می‌شود. 
وی با بیان اینکه به دلیل کمبود اعتبارات قسمتی از بودجه شهرداری ایلام توسط وام تامین می‌شود، بیان داشت: حوزه ساخت ساز و صدور پروانه در ایلام قابل پیش‌بینی نیست که چه زمانی رونق می‌گیرد.
عضو شورای اسلامی شهر ایلام اظهار کرد: اگر دولت بتواند در حوزه بافت‌های فرسوده تامین اعتبار کنند کارهای بزرگی در شهر ایلام صورت خواهد گرفت.
وی افزود: در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده است شورای اسلامی شهر ایلام قطعا به بخش فرهنگی توجه خاصی خواهد داشت.
انتهای پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی