پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

امام جمعه ایلام با بیان اینکه عده زیادی از جوانان ما دارای اخلاق،فداکاری روحیه ایثارگری و ولایتمداری اند، گفت:  امروزه کسی که در مقابل معظم رهبری بی ایستد در مقابل امام(ره)ایستاده است.

 






به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ندای زاگرس حجت السلام محمدنقی لطفی در ابتدای خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ایلام با بیان اینکه خودم و شما را به رعایت تقوای الهی دعوت می‌کنم، سیری بر کلمات قصار و اندرزهای مولای متقیان امیر مؤمنان علی(ع) در نهج‌البلاغه زد و اظهار کرد: نهج‌البلاغه که در واقع دریایی از سخنان و سفارشات امام علی(ع) به یاران و نزدیکان خود است ، برای هدایت و سعادت ما نیز دارای حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه روزی شخصی از امام علی(ع)در مورد وضع و حالش سئوال پرسید؟افزود: امام علی(ع) در پاسخ فرمودند: «چگونه خوش باشد حال کسی که در راه نیستی قدم بگذارد به خیال بقاء»یعنی طومار انسان یک روزی بسته می‌شود.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه هر قدمی که در دنیا بر می‌داریم به مرگ نزدیک تر می‌شویم، ادامه داد: مرگ کانال ورود به قیامت است.

وی با بیان اینکه بعضی از مخلوقات معاد و قیامت را انکار می‌کنند، تاکید کرد: زمان فرا رسیدن مرگشان خواهند فهمید، که اشتباه بزرگی را کرده‌اند.

حجت السلام لطفی با بیان اینکه امام علی(ع)می‌فرماید:«انسان در بستر زندگی رو به فنا قدم بر می دارد»، تصریح کرد: هر کسی که در طول حیاتش به عارضه‌ای دچار نشود این کهولت سن باعث از پای در آورد او می‌شود.

وی با بیان اینکه مرگ‌های زود سر امروزه در جامعه ما به وفور یافت می‌شود، گفت: تلاش شبانه‌روزی برای جمع‌آوری ثروت و اندوختن مال دنیا توشه مناسبی برای آن دنیا نخواهد بود بلکه تنها توشه‌ای که می‌تواند ما را از این گذرگاه به خوبی عبور دهد تقواست.

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه امام علی(ع)برای دنیا ابرویی نگذاشت، اظهار داشت: آن حضرت در جمله بسیار معنادار فرمودند:«ریاست من برای شما چراکه؟این ریاست از آب دهن بز نیز بی ارزش تر است».

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از زاهدترین رهبرهای دنیا هستند، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب یک زندگی بسیار زاهدانه و ساده دارند.

حجت السلام لطفی در ابتدای خطبه‌های دوم یا اشاره به مناسب یازدهم شعبان که مصادف است با تولد حضرت علی‌اکبر(ع)و روز جوان، ادامه داد: در باره شخصیت علی‌اکبر(ع)مطالب زیادی به خصوص از پدر بزرگوارشان حضرت سیدالشهدا(ع)نقل شده است.

وی با بیان اینکه حضرت علی‌اکبر(ع)اولین شهید از خانواده اهل‌بیت(ع)در حادثه کربلا بوده است،خاطرنشان کرد: مورخین نقل کرده‌اند که سیره،روش و اخلاق او شبیه پیامبر اکرم(ص)بوده است.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: زمانی که لشکر عمر بن سعد او را در کربلا دیدند، گفتند: فتابارک الله احسن الخالقین و خیال کردند که پیامبر(ص)به میدان نبرد پا نهاده است.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) فرمودند: «اخلاق فرزندم شبیه اخلاق پیامبر است»، بیان داشت: در مکتب اهل‌بیت(ع) بودن کاری می‌کند که یک جوان 27 ساله جا پای پیامبر(ص)می‌گذارد.

حجت السلام لطفی با بیان اینکه حضرت علی‌اکبر(ع) امروز می‌تواند برای جوانان ما بهترین الگو و سرمشق باشد، اظهار کرد: عده زیادی از جوانان ما دارای اخلاق،فداکاری روحیه ایثارگری و ولایتمداری هستند.

وی با اشاره به سالگرد رحلت امام(ره)و آغاز رهبری مقام معظم رهبری بر امت مسلمان جهان، افزود: انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان رهبر مسلمان یک فراز نورانی و یک دوران تاریخی بعد از انقلاب به شمار می‌آیید.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی تحلیل‌های مختلفی بعد از رحلت امام(ره) داشتند که چه بر سر جامعه مسلمین خواهد آمد، ادامه داد: اقدام سریع مجلس خبرگان رهبری در بعد از رحلت امام(ره) و انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان رهبر جامعه مسلمین امید دشمنان را دچار یاس و ناامیدی کرد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری لایق‌ترین شخصیت برای رهبری جامعه اسلامی بعد از امام(ره) است، تاکید کرد: امروز عده‌ای نادان همایش امام شناسی می‌گذارند که می‌خواهند با نام امام(ره) به جنگ آرمان‌های امام(ره) بروند اما نمی‌دانند ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی بساط آن‌ها جمع خواهند کرد.

حجت السلام لطفی تصریح کرد: همین شخصیت‌هایی که امروزه همایش امام شناسی بر پا می‌کنند در کارنامه گذشته خود از عناصر فعال فتنه گران 88 بوده‌اند.

وی با مطرح کردن این سئوال که آیا هدف فتنه گران 88 با همراهی سرویس‌های جاسوسی غرب چیز جز برچیدن نظام بود؟ اذعان داشت: میر حسن موسوی گفت:«ما برای تغییر آمده ایم»درحالی‌که این آدم احمق اگر به پیروزی می‌رسید، مطمئنا فاجعه‌ای بدتر از زمان بنی‌صدر ملعون در ایران به وجود می‌آورد.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه سران فتنه 88 نزدیک 8 ماه فضای کشور را دچار التهاب کردند،اظهار کرد: سئوال دیگر من اینجاست که چرا همراه کنندگان سران فتنه 88 همایش توهین به‌روز عاشورا و اینکه یکی از طرفداران آن‌ها در ماه مبارک رمضان مست در خیابان حاضر شد را نمی‌گذارند؟

وی افزود: این عقده‌هایی که بعد از 25 سال از رحلت امام(ره)برخی خواص بروز دادند همان عقده‌هایی است که از مقام معظم رهبری داشتند.

حجت السلام لطفی با تاکید بر اینکه امروزه کسی که در  مقابل معظم رهبری بی ایستد در مقابل امام(ره)ایستاده است، ادامه داد: مگر رهبر انقلاب امام خامنه‌ای تاکنون بجز پیروی از خط و مشی امام(ره) کار دیگری انجام داده است که فتنه گران بدین گونه قیل‌وقال می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید با بصیرت مواظب باشیم چرا که؟جریان فتنه در تکاپوست،گفت: امروزه آرمان‌های امام(ره)در وجود رهبری تحکیم یافته و نهفته شده است.

انتهای پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی