پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

حیدریان در گفت و گو با ندای زاگرس:

جذب، آموزش، سازمان‌دهی و به‌کارگیری افراد ولایتمدار از اهداف سازمان بسیج رسانه است

سرپرست سازمان بسیج رسانه استان ایلام گفت: جذب، آموزش، سازمان‌دهی و به‌کارگیری افراد ولایتمدار از اهداف سازمان بسیج رسانه است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محمد حیدریان در گفت و گو با خبرنگار ندای زاگرس پیرامون شرح وظایف و اهداف سازمان بسیج رسانه، اظهار کرد: موضوع سازمان بسیج رسانه از سال گذشته کار خود را شروع کرد و هم اکنون باقدرت هر چه تمام در حال فعالیت است.

وی با گلایه از اصحاب رسانه استان ایلام، ادامه داد: در دعوتی که اخیرا توسط سازمان بسیج رسانه سپاه امیر المومنین (ع) از این عزیزان جهت شرکت در یک  تعامل و نشست دوستانه صورت گرفت از تعداد 150 نفر فعال رسانه‌ای در استان تنها 15 نفر به این دعوت لبیک گفتند.

سرپرست سازمان بسیج رسانه استان ایلام، افزود: در گذشته اصحاب رسانه استان ایلام زیر نظر بسیج هنرمندان فعالیت می‌کردند اما با تشکیل این نهاد پرونده‌های عده زیادی از اصحاب رسانه استان به این سازمان انتقال یافت.

وی با برشمردن اهداف سازمان بسیج رسانه، تاکید کرد: یکی از اهداف مهم سازمان بسیج رسانه جذب، آموزش، سازمان‌دهی و به‌کارگیری افراد ولایتمدار، مؤمن و معتقد به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه جنگ نرم است.

حیدریان با بیان اینکه برنامه‌های ابلاغی سازمان بسیج رسانه متنوع و مفیدی‌اند، تصریح کرد: جذب نیروی عادی و فعال، برگزاری همایش‌ها، آموزش‌های خبری در راستای جنگ نرم، ترویج فرهنگ معرفت و بصیرت افزایی و همچنین برگزاری اردوهای درون استانی و خارج از استانی از جمله این برنامه‌ها مفید و متنوع تلقی می‌شوند.

وی با اشاره به موضوع مهم شورای رسانه در استان ایلام، گفت: هر کدام از شهرستان‌های استان لازم است که دارای شورای رسانه و اصحاب رسانه زیر نظر این شورا یا کانون‌ها فعالیت کنند.

سرپرست سازمان بسیج رسانه اظهار داشت: از وظایف و مأموریت‌های دیگر سازمان بسیج رسانه تقویت و کارآمد سازی جبهه رسانه‌ای انقلاب در عرصه جنگ نرم است.

انتهای پیام/  

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی