پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

سردار نوراللهی در گفت و گو با ندای زاگرس:

دشمن شماره یک مسلمانان جریان تکفیری نیست بلکه آمریکاست

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) با بیان اینکه امروزه دشمن شماره یک مسلمانان جریان تکفیری نیست بلکه آمریکاست، گفت: شعار «ای آمریکا همچنان از ما عصبانی باش، و از این عصبانیت بمیر» ریشه قرآنی دارد.

 

سردار الله نور نوراللهی در گفت و گو با خبرنگار ندای زاگرس پیرامون انتخابات اخیر سوریه و پیروزی بشار اسد، اظهار کرد: آنچه که این روزها در سوریه اتفاق افتاده بیانگر غلبه اراده مردم بر زیاد خواهی آمریکایی‌ها و دشمنان اسلام بود.

وی با بیان اینکه از این پیروزی به عنوان غلبه حق بر باطن یاد می‌کنیم، افزود: نظام سلطه با محوریت آمریکا با شعار نظم نوین جهانی‌شان دارند آن دوران فروپاشی خود را به خوبی تجربه می‌کنند.

 معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) ادامه داد: آنچه که در سوریه اتفاق افتاده یک موضوعی است که حقیقتا برای دنیا یک پیام مهمی را مخابره می‌کند.

وی بیان داشت: پیام تحولات سوریه برای مسلمانان این است که اگر مقاومت بکنیم، نظام سلطه با همه زیاده‌خواهی‌ها و همه ناجوانمردانگی‌هایی که اعم از تحریم و تهدید دارند، نمی‌تواند نتیجه بگیرند یعنی در مجموع مقاومت باعث غلبه بر هر ترفند و توطئه‌ای خواهد شد.

نوراللهی تصریح کرد: پیام تحولات سوریه برای بدخواهان، نظام سلطه و به خصوص رژیم جعلی صهیونیست این است که، آن‌ها در مقطعی فکر می‌کردند که می‌توانند با فشار عمده و با به‌کارگیری خشونت و با حمایت جدی از تروریست‌ها با محوریت تکفیری‌ها نتیجه بگیرند اما آن‌ها دقیقا به این مطلب رسیدند که از جریان تکفیری و حمایت از سلفی‌هایی که اسلام‌گرا نیستند، بلکه امروز با شعار اسلام نمایان شده و در مقابل جریان اسلامی با کمال تأسف ایستاده‌اند، نمی‌توانند به خوبی مأموریت خود را انجام دهند.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در 14 خرداد 1393 در جمع شرکت‌کنندگان مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)، گفت: مقام معظم رهبری یک راهبرد جدیدی را در مقابل این جبهه مطرح کرد و آن هم این است که نظام اسلامی و همه مسلمانان بدانند و بفهمند که جریان تکفیری و سلفی دشمن شماره یک ما نیست، بلکه جریان تکفیری دست‌ساز خود آمریکایی‌ها هستند و دشمن شماره یک ما آمریکاست.

 معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع)، اظهار کرد: این همان راهبردی است، که حضرت امام (ره) در 4 آبان ماه 1343 یعنی 50 سال قبل در جریان کاپیتولاسیون این موضع را گرفت و در همان زمان فرمودند: «دشمن شماره یک ما شاه نیست بلکه دشمن شماره یک ما آمریکا و صهیونیست بین الملل است».

وی نیز با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان دانشگاه افسری امام حسین (ع)، افزود: مقام معظم رهبری فرمایشی از قول دکتر شهید بهشتی فرمودند: «ای آمریکا همچنان از ما اعصبانی باش، و از این اعصبانیت بمیر» که این نه تنها شاعر رهبر ماست بلکه این شعار یک شعار وحیانی و قرآنی است.

نوراللهی با بیان اینکه قرآن می‌فرمایید: «ای دشمنان اسلام از غیض و عصبانیت بمیرید»، ادامه داد: ایمان و مقاومت حماسه خلق می‌کند و ما بر پایه ایمان و بر محور مقاومت تا آخر ایستادگی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه پای شعار «ای آمریکا همچنان از ما عصبانی باش، و از این عصبانیت بمیر»، را با خون شهدا امضا کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: نوری المالکی نخست‌وزیر عراق بر پایه همین شعار در حال مقاومت کردن است.

 انتهای پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی