پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام حسین(ع) :

صدای شکسته شدن استخوان‌های نظام سرمایه‌داری آمریکا و اروپا به گوش می‌رسد

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه افسری امام حسین (ع) گفت: صدای شکسته شدن استخوان‌های نظام سرمایه‌داری امریکا و اروپا در حال شنیده شدن است.

سردار الله‌نور نوراللهی در حاشیه سفر به شاهین‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان شاهین‌شهر و میمه، با تبریک فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص)، امام جعفر صادق (ع) و آغاز هفته وحدت، اظهار کرد: اهمیت و ارزش وحدت برای ملت‌های مسلمانان در شرایط کنونی جهان راهبردی است.
وی ادامه داد: بهترین و کاربردی‌ترین راهی که امروز پیش روی امت اسلامی اعم از شیعه و سنی قرار دارد این است که با انسجام و تمسک به سیره و سنت پیامبر عظیم‌الشان (ص) اسلام، راه نفوذ دشمنان را ببندند.
فرمانده اسبق سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: اگر به رویدادهای کنونی جهان نگاهی بیندازیم خواهیم فهمید تمام تلاش‌های دشمنان روی این نقطه متمرکز است که بین مسلمان جهان فاصله بیندازند.
وی تصریح کرد: متأسفانه دشمنان در بخش‌هایی توانسته‌اند نفوذ پیدا کنند و عده‌ای تروریست را به نام مسلمان در قالب‌های مختلف با روش‌های گوناگون تربیت و به جان مسلمانان انداخته‌اند.
نوراللهی بیان کرد: اگر دیروز توسط دشمنان اسلام گروهک‌های تروریستی مثل القاعده مطرح بود، امروزه توسط همان دشمنان شکست‌خورده داعش مطرح‌شده و فردا نیز گروهک دیگری عَلَم می‌شود.
وی اظهار کرد: برادران و خواهران شیعه و اهل سنت باید دست در دست هم داده و محور وحدت همه ما مسلمانان پیامبر بزرگ اسلام (ص) و کتاب آسمانی قرآن کریم باشد.
معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه افسری امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: باید با تمسک به قرآن و سنت، از اختلاف و تفرقه‌افکنی اجتناب کنیم چرا که عمل به این‌ها جلوی نفوذ دشمنان را برای همیشه می‌گیرد.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در سال 1388 در سفر خود به استان کردستان در حضور جمعیتی که مستمع آن هم اهل شیعه و هم سنی بودند، فرمودند اختلاف بین شیعه و سنی از نظر شرع حرام و از نظر قانونی جرم به شمار می‌آید.
نوراللهی گفت: هر کسی که امروزه تابع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و واقعا پیامبر (ص) و قرآن و رهبری این نظام بر گفته از آیین محمدی(ص) را دوست و قبول دارد، باید به نظر رهبر جامعه مسلمین احترام بگذارد.
وی تصریح کرد: افرادی که امروز در منطقه و جهان از گروهک‌هایی تروریستی مثل داعش حمایت می‌کنند، باید بدانند دیری نخواهد پایید که داعش تبدیل به بلای جان آنها خواهد شد.
معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه افسری امام حسین (ع) با اشاره به فرا رسیدن سالروز ارسال پیام تاریخی امام خمینی (ره) به گورباچف رهبر شوروی در سال 1367، خاطرنشان کرد: امام (ره) در این پیام تاریخی به گورباچف گفت که من صدای شکسته شدن استخوان‌های کمونیست را می‌شنوم.
وی اظهار کرد: من به جرات می‌گویم آنچه را که امروزه در ایالات‌متحده امریکا شاهد و ناظر آن هستیم، کاملا نژادپرستانه است.
نوراللهی ادامه داد: اگر امام در سال 1367 اظهار کرد من صدای استخوان‌های کمونیست را می‌شنوم باید بگویم امروزه صدای شکستن استخوان‌های نظام سرمایه‌داری امریکا و اروپا در جهان شنیده می‌شود.
وی اضافه کرد: با توجه به آزادی‌خواهی‌هایی که در جهان صورت گرفته نظام کنونی جهان با رهبری نظام سرمایه‌داری در حال متلاشی شدن است و باید گفت نظم جدید جهان، با محوریت اسلام ناب محمدی (ص) در حال شکل‌گیری است.
انتهای پیام/جویا/س

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی