پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

امام جمعه برخوار:

توان موشکى ایران خط قرمزى است که نه می شود آنرا معامله کرد و نه محدود

امام جمعه شهرستان برخوار گفت: توان موشکى جمهورى اسلامى ایران خط قرمزى محسوب مى‏شود که نه معامله‏پذیر است و نه مى‏توان آن‏را محدود کرد.    

به گزارش خبرگزاری فارس از برخوار، حجت السلام مسعود سرافراز ضمن تبریک حلول ماه پر فضیلت رجب و ولادت باسعادت امام باقر(ع)با اشاره به کلام نورانی آنحضرت که میفرماید: شیعه ما نیست، مگر آن که تقواى الهى داشته باشد و خدا را فرمان بَرَد، همگان را به تقوای الهی و ترک معاصی توصیه و سفارش کرد.

امام جمعه برخوار با بیان فضایل ممتاز ماه رجب افزود: در بین ماه های سال 3 ماه اند که انتساب ویژه به خداوند دارند:1.ماه رجب 2.ماه شعبان 3.ماه مبارک رمضان؛ و ماه رجب مدخل ورودی ماه مبارک رمضان است. آنها که می خواهند ماه رمضانی باصفا و با سیر و سلوک الی الله داشته باشند از ماه رجب آغاز می کنند.

سرافراز با اشاره به 20 فروردین سالروز قطع رابطه ایران و آمریکا و روز فناوری هسته ای خاطر نشان کرد: با تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 توسط دانشجویان پیرو خط امام، آمریکا به فکر قطع رابطه با ایران افتاد و به خیال خودش ایران و ملت ایران را به زانو در می آورد! اما غافل از این که قطع رابطه، ملت ما را ناراحت نکرد و حضرت امام با شنیدن این خبر، با خونسردی تمام فرمودند: "رابطه آمریکا با ما همچون رابطه گرگ و میش است. ما این رابطه را می خواهیم چه کنیم؟ اگر کارتر در عمر خود یک کار کرده باشد که بتوان گفت به خیر و صلاح مظلوم است همین قطع رابطه است."

امام جمعه برخوار ادامه داد: این دولت آمریکا بود که از آن زمان تا الآن پیوسته در صدد ایجاد رابطه با ایران بوده و هست. اما نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران، چه در زمان حیات امام عزیز و چه پس از رحلت حضرت امام تحت رهبری داهیانه امام خامنه ای عزیز نشان دادند که همچنان بر سیاست نه شرقی نه غربی و جمهوری اسلامی ثابت و استوارند و همچنان آمریکا را دشمن شماره یک خود می دانند.

سرافراز خاطر نشان کرد: در دوران پسابرجام به‏وضوح و بیش از پیش مى‏توان این دشمنی ‏را لمس کرد. امروز مى‏بینیم پس از بدعهدى‏هاى شیطان بزرگ در اجراى برجام با وجود این‏که «یوکیا آمانو» مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تازه‏ترین گزارش خود اعلام کرد که ایران فراتر از برجام هم تعهدات خود را انجام داده است و خود آمریکایى‏ها معترفند ایران شدیدترین بازرسى‏ها را پذیرفته است، اما همچنان بهانه‏هاى تازه از راه مى‏رسد؛ برنامه موشکى، حقوق بشر و هزار بهانه دیگر که نشانه‏هاى بدعهدى طرف مقابل در اجراى برجام است و نشان مى‏دهد که دوباره مى‏خواهند تحریم‏هاى تازه این‏بار براى کاهش قدرت دفاعى ایران ایجاد کنند.

امام جمعه برخوار با اشاره به بهانه تراشی های آمریکا در دوران پسابرجام گفت:

این بهانه‏تراشى‏ها نیز هدفمند و برنامه‏ریزى‏شده است چراکه با دقت بر روى سخنان اوباما در حاشیه نشست امنیت هسته‏اى مشخص مى‏شود که آن‏ها به‏دنبال دو امر فوق‏العاده حائز اهمیت هستند؛ اوّل این‏که ایران با عقب‏نشینى از ارزش‏ها و اهداف انقلاب اسلامى، خود را با سیاست‏هاى امپریالیستى و استکبارى آمریکا هماهنگ و همصدا کند (اوباما عیناً تصدیق مى‏کند که ایران خود را سازگار کند) که این آرزوى غرب در سال‏هاى پس از انقلاب اسلامى بوده و این آرزو را نیز به گور خواهند برد. اما هدف دوّم آن‏ها از این بهانه‏تراشى‏ها که به‏شدت در صدد رسیدن به آن هستند این است که ایران دست از حمایت جنبش‏هاى حق‏مدار و آزادى‏بخشى همچون حزب‏الله برداشته و جبهه مقاومت را رها کند تا از این‏ روزنه امنیت رژیم منحوس صهیونیستى‏ تأمین گردد.

وی  ادامه داد: آن‏ها تصور مى‏کردند پس از اجراى برجام، ایران دست از حمایت جبهه مقاومت برخواهد داشت که این امر با رزمایش موشکى سپاه و تأکید مقام معظم رهبرى بر تسلیم‏ناپذیرى ایران در برابر رژیم صهیونیستى نقشه غرب را نقش بر آب کرد. به ویژه این‏که جمله معروف امام خمینى(ره) مبنى بر این‏که «اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود.» به زبان عبرى روى بدنه موشک مورد آزمایش قرار گرفته، هک شده بود، که این امر به مذاق غرب و به‏خصوص آمریکا خوش نیامد.

سرافراز تصریح کرد: امروز افکار عمومى منطقه و مردم ایران به‏خوبى مى‏دانند که اگر قدرت نظامى ایران نبود؛ وضعیت ناامنى ناشى از اقدامات‏ تروریستى، گسترده‏تر از این مى‏بود و حتى به مرزهاى داخلى ایران نیز کشیده مى‏شد و در مقطع کنونى تنها توان نظامى بالاى ایران است که اولاً به گروههاى سلفى- تکفیرى جرأت خودنمایى و ثانیاً به آمریکا و متحدین بى‏فکر منطقه‏ای‏اش توان مقابله با ایران و جبهه مقاومت را نمى‏دهد.

امام جمعه برخوار با تبیین شرایط منطقه و تهدیدات دشمنان تأکید کرد: توان موشکى جمهورى اسلامى ایران خط قرمزى محسوب مى‏شود که نه معامله‏پذیر است و نه مى‏توان آن‏را محدود کرد.  چرا که شرایط منطقه‏اى، تهدیدات بین‏المللى و از همه مهم‏تر، تهدیداتى که از سوى ایالات متحده آمریکا و دیگر دشمنان قسم‏خورده نظام جمهورى اسلامى ایران وجود دارد، جاى کمترین مصالحه‏اى را در این خصوص باقى نگذاشته است.

حجة الاسلام سرافراز خاطر نشان کرد: اقدام آمریکا در تشدید تحریم‏هاى مرتبط با موشک‏هاى بالستیک ایران، نشان‏دهنده حمایت مستقیم این کشور از تروریسم منطقه‏اى است که با هدف مقابله با توسعه برنامه موشکى ایران در دستور کار قرار گرفته است‏.

امام جمعه برخوار با بیان این نکته که ذات دشمن دشمنی است افزود: نمى‏توان از دشمن انتظار دوستى و کمک داشت. دشمن ذاتش دشمنى است؛ اما جاى تعجب است که با این حال عده‏اى همچنان به‏جاى بازخواست طرف مقابل، برجام و بدعهدى طرف مقابل را در سطح اختلافات داخلى تقلیل مى‏دهند.

انتهای پیام/63070

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی