پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

غرب برای ایران پیام ناامنی ارسال نکند

شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۱۱ ب.ظ

سردار محمدعلی حق‌بین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر به تشریح اوضاع کنونی کشور سوریه پرداخت و اظهار کرد: جنگ‌های امروزی به دو مقوله‌ مهم نظامی‌گری و سیاسی‌کاری گره خورده است؛ به همین دلیل مقطع و پایان آن‌ها را نمی‌توان به‌ درستی مشخص کرد.

وی به پیروزی دنیای اسلام در مقابله با جبهه کفر و استکبار اشاره کرد و افزود: دشمن به‌ خوبی اذعان می‌کند در مقابل جبهه اسلام که از آن با عنوان جبهه مقاومت یاد می‌شود به‌ شدت شکست‌ خورده است.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان تصریح کرد: امروزه دست برتر در جنگ نیابتی غربی‌ها در سوریه با جبهه مقاومت است؛ همین دلیل موجب شده که دولت سوریه در پای میز مذاکره حرف خویش را به کرسی بنشاند.

وی عنوان کرد: آمریکایی‌ها و هم‌پیمانان منطقه‌ای او برای ساقط کردن دولت بشار اسد و تضعیف خط مقاومت اقدام به تربیت و تعلیم دو نوع نیرویی که از نظر اعتقادی قبلا روی آن‌ها برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی شده است کرده‌اند و دیگر اراذل، اوباش و آدمکش‌هایی هستند که تنها دوست دارند انسان‌های بی‌گناه و بی‌دفاع را بکشند و همچنان جنگ کنند؛ تلطیف این دو دسته با همدیگر موجب شده است که بحران سوریه به درازا بکشد.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با بیان اینکه بشار اسد رئیس‌جمهور این کشور کماکان در بسیاری از شهرهای سوریه دارای مقبولیت بسیار فراوانی است، ادامه داد: موفقیت جدایی‌طلبان ارتش سوریه که در غالب گروهک تروریستی النصره موجودیت خود را اعلام کرده‌اند، در گرو دروغ گفتن‌ها و بازی با احساسات مردم بوده است.

وی به بدقولی آمریکایی‌ها و برخی از حامیان مرتجع منطقه‌ای او در قبال تعهداتی که به داعش داده بودند نیز اشاره‌ای داشت و گفت: قرار بود با حمایت‌های مالی و نظامی غرب و دولت وهابی‌صفت عربستان برای ایجاد ناامنی به سمت مرزهای ایران کشانده شوند که نه‌تنها موفق به این کار نشدند بلکه به‌سوی صاحبان اصلی خود در اروپا و آمریکا برگشتند و با ایجاد حملات انتحاری جان هزاران اروپایی را به مخاطره انداختند.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با بیان اینکه جمهوری اسلامی تنها کشوری است که در دنیا به‌خوبی راه‌های مبارزه با تروریست را می‌داند، بیان داشت: ایران خواهان دنیایی است که برای خودش امن باشد و هم برای سایر ملت‌ها و کشورهای جهان نیز دارای امنیت باشد.

وی به اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها گفت: برای ایران اسلامی پیام ناامنی ارسال نکنید چرا که هم می‌توانیم تدبیر کنیم و هم سربازانی داریم که می‌توانند در یک‌چشم برهم زدنی تمام ناامنی‌ها از بین ببرند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی