پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

فرمانده سپاه ناحیه شاهین‌شهر و میمه گفت: رزمایش بزرگ "الی بیت‌المقدس" 13 و 14 آبان ماه جاری در منطقه عمومی مورچه‌خورت شهرستان شاهین‌شهر و میمه برگزار می‌شود.

سید علی مشیر صدری در گفت‌وگو با پایگاه خبری جویا با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ "الی بیت‌المقدس" در شهرستان شاهین‌شهر و میمه همزمان با سراسر استان کشور در روزهای 13 و 14 آبان ماه جاری اظهار کرد: این رزمایش در دو روز و با حضور نزدیک به 2 هزار بسیجی این شهرستان برگزار می‌شود.

وی هدف اصلی از اجرای این رزمایش را برنامه‌های فرهنگی، افزایش دانش و مهارت گردان‌ها، ترویج ارزش‌های والای دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی الگوهای شاخص به‌ویژه شهدا به جوانان و مهم‌تر ایجاد همدلی در بین نیروهای گردان عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی