پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها
معدوم سازی مواد غذایی فاسد

علی پارسا امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی جویا با عرض تسلیت فرا رسیدن رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع)(۵۰ ق) و همچنین شهادت امام رضا (ع)(۲۰۳ ق) اظهار کرد: اواخر آبان ماه امسال به مناسبت روز جهانی دیابت پرسنل مرکز جامع سلامت گلدیس و واحد مبارزه با بیماری‌های ستاد شبکه با همکاری سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری شاهین‌شهر اقدام به برپایی همایش پیاده‌روی با حضور جمع کثیری از شهروندان شهر گلدیس شاهین‌شهر کردند.

وی با بیان اینکه در این همایش رئیس محترم  شورای اسلامی شهرستان و پرسنل شبکه بهداشت و درمان نیز حضور داشتند، افزود: در این تجمع شرکت‌کنندگان با در دست داشتن شعارهای بهداشتی به مناسبت روز جهانی دیابت به سمت فرهنگسرای گلدیس پیاده‌روی کردند. در پایان بعد از انجام آزمایش تست قند خون، با یک وعده صبحانه سالم از شرکت‌کنندگان پذیرایی شد.

رئیس شبکه بهداشت شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه اواسط آبان ماه امسال پایگاه اورژانس ۱۱۵ در شهر لایبید از توابع شهرستان شاهین‌شهر و میمه، با حضور راستین مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان و جمعی از مسئوولان شهر لایبید راه‌اندازی شد، تصریح کرد: شهرداری این شهر طی صورت‌جلسه‌ای با واگذاری ساختمانی با عرصه ۲ هزار مترمربع و زیربنای ۲۰۰ مترمربع به شبکه بهداشت جهت ایجاد و راه‌اندازی پایگاه اورژانس ۱۱۵ اقدام کرده بود که مقرر گردید نسبت به آماده‌سازی پد هلیکوپتر نیز اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در ادامه از اجرای برنامه ژنتیک اجتماعی و تعیین شبکه بهداشت شاهین‌شهر و میمه به‌عنوان شهرستان پایلوت توسط مرکز بهداشت استان اصفهان خبر داد و گفت: این طرح به‌منظور کنترل و پیشگیری بیماری‌های ارثی ـ ژنتیکی و ناهنجاری‌های مادرزادی در قالب ۳  استراتژی به شرح ذیل اجرا خواهد شد: ارائه مشاوره ژنتیک و خدمات ژنتیک در زمان ازدواج و پیش از بارداری؛ ارائه خدمات ژنتیک در قالب بسته‌های خدمات گروه‌های سنی و غربالگری عامل خطر فامیلی در بیماری‌های غیر واگیر برگزار می‌شود.

پارسا در ادامه از اجرای مرحله نهم طرح توزیع سبد غذایی به‌منظور حمایت از مادران باردار دچار سوءتغذیه در اواخر آبان گفت و اظهار کرد: نهمین مرحله طرح حمایت تغذیه‌ای از مادران باردار نیازمند دچار سوءتغذیه، توسط نماینده بنیاد علوی و با همکاری نماینده شهرستان و واحد سلامت خانواده ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین‌شهر و میمه و بهورزان خانه بهداشت روستای ازان اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح که به‌منظور ارتقاء سطح سلامت تغذیه مادران باردار نیازمند مناطق روستایی انجام شد، سبدهای غذایی شامل همه گروه‌های مواد غذایی (لبنی، پروتئین، حبوبات، غلات و…) در بین ۲۳ نفر از مادران باردار نیازمند روستا توزیع گردید.

رئیس شبکه بهداشت شاهین‌شهر و میمه در ادامه از معدوم نمودن بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیرمجاز و تاریخ‌مصرف گذشته در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه خبر داد و گفت: پیرو بازرسی‌های به‌عمل‌آمده توسط بازرسان گروه مهندسی بهداشت محیط شهرستان شاهین‌شهر و میمه از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی و بازرسی‌های انجام‌شده در طرح تشدید کنترل مواد غذایی خارج از وقت اداری و همچنین پیگیری شکایات مردمی رسیده به سامانه رسیدگی به شکایات مردمی وزارت بهداشت (سامانه‌ی ۱۹۰) در آبان امسال بیش از یک و نیم تن انواع مواد غذایی غیرمجاز، تاریخ‌مصرف گذشته، فاسد، تقلبی و قاچاق شامل نوشابه، دوغ، عرقیات، کیک، چیپس و پفک، اسانس غیرمجاز، زعفران تقلبی، ترشیجات، لواشک و آلوچه… و همچنین چندین قلم لوازم‌آرایشی غیرمجاز و تاریخ‌مصرف گذشته و تقلبی، کشف و معدوم گردید و متعاقب آن پرونده متخلفین به محاکم قضایی ارسال گردید.

انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۲
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی