پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

استاد حوزه و دانشگاه اصفهان با بیان اینکه دو نوع نگاه به اسلام وجود دارد، گفت: حرف شمخانی در خائن نبودن بنی‌صدر قابل‌قبول نیست و نمی‌توان نسبت به منافقین و تروریست‌ها که هزاران خیانت به نام اسلام کرده‌اند نگاه رحمانی داشت.

به گزارش پایگاه خبری جویاآنلاین از شاهین‌شهر حجت‌الاسلام سید احمد محی‌الدین میرمرشدی روز گذشته در جمع مردم شاهین‌شهر در مسجد فاطمیه با اشاره به سیاست‌های غلط و چندلایه و رنگ جهان خواران ازجمله آمریکا و اسرائیل به نام اسلام در منطقه اظهار کرد: از ویژگی‌های اسلامی که آمریکا و هم‌پیمانان او در غرب از جمله انگلیس به دنبال آن هستند می‌توان به خشک، سلیقه‌ای و متحجر بودن آن اشاره داشت.

وی افزود:‌ اگر قرآن کریم را باز بکنیم اولین آیه‌ای که در مورد اسلام به آن اشاره‌شده است آیه ۱۹ سوره مبارکه آل‌عمران است که می‌فرمایید: «به‌درستی که دین نزد خداوند متعال اسلام است». حتی آیه ۸۵ سوره مبارکه‌ای که به آن اشاره شد خداوند متعال دوباره می‌فرمایید: «کسانی که به جزء اسلام دین دیگری پیروی می‌کنند جزء زیانکاران‌اند» چراکه اسلام کامل‌ترین دین خداوند متعال بر روی زمین است.

استاد حوزه و دانشگاه اصفهان تصریح کرد: در همین انقلاب که در سال ۵۷ اتفاق افتاد انواع مختلف اسلام را از جمله اسلام بازرگان، شریعتمداری، رجوی، منافقین، ملی‌گراها، لیبرالی، اسلام منهای روحانیت و سیاست و حضور در صحنه علیه دشمن را مشاهده کردیم از طرف دیگر اسلام امام خمینی (ره) و خامنه‌ای، اسلام شهید بهشتی، مطهری، شهید مفتح، اسلام مدافعین حرم و … را نیز دیده‌ام و باید سؤال پرسید چرا این دو نگاه به اسلام روی داد؟!

وی بیان داشت: آیا نگاه امام (ره)، شهید بهشتی، رجایی و مطهری به اسلام نگاهی بود که دشمن بتواند از این طریق به جامعه ما نفوذ پیدا کند یا خیر؟! اسلامی که در آن قدرت‌طلبی و خودمحوری بود راضی شد با جریان نفاق دست برادری بدهد؛ که نمونه اسلام بنی‌صدر خائن است.

حجت‌الاسلام میرمرشدی ادامه داد: اسلام بنی‌صدر اسلام تعظیم و بندگی و خدمت برای بنده و خلق خدا نبود بلکه بنی‌صدر بر این اعتقاد بود که امام (ره) یک‌طرف و من نیز یک‌طرف چراکه من می‌توانم به پشتوانه یازده میلیون رأی امام (ره) کنار بزنم.

وی با بیان اینکه یاران رجوی منافق توسط بنی‌صدر مسلح شدند، گفت: در سال ۱۳۶۰ که نزدیک به ۱۷ هزار نفر از مردم بی‌گناه ما توسط منافقین کوردل ترور شدند همه به خاطر این بود بنی‌صدر خائن آن‌ها را تجهیز کرد؛ و بر این اعتقاد بود که منافقین برای حفظ و حراست خود به اسلحه نیازمندند؛ و اسلام بنی‌صدر بر این اعتقاد بود که اگر می‌خواهیم بقاء و دوام داشته باشیم باید مسیر همکاری و آسانی را در پیش بگیریم.

استاد حوزه و دانشگاه اصفهان با بیان اینکه حرف علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در خائن نبودن بنی‌صدر برای من به‌هیچ‌عنوان قابل‌قبول نیست چراکه اگر او نگاهش به تفکر اسلام مبتنی بر آیات قرآنی بود این‌گونه راجع به بنی‌صدر اظهارنظر نمی‌کرد هر چند آقای شمخانی برای ما محترم‌اند، متذکر شد: بنی‌صدر بر این اعتقاد بود که فاتح و پیروز جنگ باید به‌شخصه من باشم نه امام راحل (ره)؛ و باید گفت همین سخن بنی‌صدر را نیز شیطان زد که من در مقابل آدم سجده نمی‌کنم.

وی با اشاره به اظهارنظری از حجت السلام حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در مورد اسلام رحمانی که می‌گویید انشالله زمانی برسد که کلمه مرگ از شعارهای ما رخت برببندد، یادآور شد: آیا این امکان‌پذیر است که نسبت به منافقین و تروریست‌ها و برخی گروه‌ها و جناح‌های دیگری که هزاران خیانت به نام اسلام کرده‌اند نگاه رحمانی داشت.

حجت‌الاسلام میرمرشدی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اخیراً در دیدار با مسئولان قوه قضائیه مطلب قابل‌تأملی را فرمودند: «که قوه قضائیه باید اصل را بر برائت بگذارند»، اظهار کرد: اما در مواردی از جمله قتل، دزدی، قاچاق مواد مخدر و غیره نمی‌توان اصل را بر برائت گذاشت. بلکه باید اصل را بر محاکمه و موشکافی قضائی نهاد.

وی با بیان اینکه تفاوت دو نگاهی به اسلام که اولی وابسته به غرب نیست و دومی هست چقدر زاویه ایجاد می‌کند، ادامه داد: غربی‌ها توانستند با ایجاد این دوگانگی، جامعه مسلمانان را تا حدودی به نفع صهیونیسم جهانی اسرائیل جنایتکار دچار تنش کنند اما تنها کشوری که توانست این توطئه غربی‌ها را شناسایی و در مقابل این تنش‌ها از خود مقاومت و ایستادگی نشان دهد جمهوری اسلامی ایران بود.

استاد حوزه و دانشگاه اصفهان با بیان اینکه سخنگوی صدای آمریکا از اجاره‌ای و خریده بودن برخی از شخصیت‌ها و کسانی که اخیراً در اجلاس منافقین در پاریس فرانسه حضور داشتند خبر می‌دهد، بیان داشت: یکی از دلایلی که غربی‌ها از منافقین حمایت می‌کنند این هست که چون گوش‌به‌فرمان صهیونیست‌ها هستند.

وی یادآور شد: مریم رجوی در اجلاس منافقین رسماً اعلام کرد که شعار ضد ولایت‌فقیه در فتنه ۸۸ را ما راه‌اندازی کردیم؛ و ما مدیریت فتنه را در خارج از کشور به داخل کشور انتقال می‌دادیم. حالا باید فهمید که فتنه ۸۸ چه چیزی بود.

حجت‌الاسلام میرمرشدی با بیان اینکه حمایت رئیس‌جمهور از ۲ نفر استاد دانشگاهی که دارای تفکرفمنیستی و همچنین لیبرالی برای پذیرش مسئولیت به مجلس تعجب‌برانگیز است، تصریح کرد: شاخک‌های ذهن آدمی در قبال این‌گونه رفتارها فعال می‌شود.

وی با بیان اینکه یا باید طرفدار اسلامی بود که برای آن خون داده‌ایم و یا طرف دار اسلام لیبرالی و بنی‌صدری و منافقین بود، اظهار کرد: اگر نمایندگان پرادعای مجلس می‌گویند که اسلام آن‌ها ناب است بایستی در مقابل سند ۲۰۳۰ حساسیت نشان می‌دادند چراکه سند ۲۰۳۰ یعنی رفتن در منجلابی که صهیونیست‌ها و غربی‌ها برای ما توطئه‌چینی کرده‌اند.

استاد حوزه و دانشگاه اصفهان ادامه داد: باید هزاران سؤال از شورای انقلاب فرهنگی در مقابل سند ۲۰۳۰ پرسید که چرا در مقابل این سند مهم سریع جبهه‌گیری نکرد؟! و باید گفت شورای انقلاب فرهنگی مسئول تمامی حوزه‌های تبلیغاتی و مختلف فرهنگی کشور هست و باید بدون نیاز به مصوبه که دولت تائید کرده بود اقدام می‌کرد. نه اینکه دو پهلو اقدام می‌شد.

وی به قرارداد اخیر نفتی دولت با شرکت توتال نیز اشاره داشت و خاطرنشان کرد: چرا یک شرکت بیگانه مانند توتال که سابقه دشمنی با ما داشته است باید سهم او از یک قرارداد ۵۰ درصد به‌اضافه یک باشد؟! مجلس شورای اسلامی در مقابل این قرارداد چه‌کاری می‌خواهد انجام دهد؟! اگر کار خوبی و سازگاری است اعلام کنند که ما آن را با اسلاممان مطابقت دهیم.

حجت‌الاسلام میرمرشدی با بیان اینکه قرارداد نفتی توتال به گفته مدیران خود این شرکت زمینه حضور آن‌ها در همه فعالیت‌های نفتی کشور فراهم کرده است، گفت: برخی که طرفدار مصدق بودند باید بدانند که مصدق با ملی کردن صنعت نفت پای انگلیسی را در ایران برید.

وی با بیان اینکه در اسلام شاخص وجود دارد، تصریح کرد: در سیاست‌های خارجی، مبانی نظری و فکری داریم و در اداره کشور باید شاخص‌هایی که قرآن به ما معرفی می‌کند توجه و با آن‌ها مطابقت داده شود که آیا این حرکت و اداره کشور بر اساس این مواردی است که قرآن به ما معرفی می‌کند یا خیر!

استاد حوزه و دانشگاه اصفهان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد آتش به اختیار و همچنین بابیان اینکه جمهوری اسلامی به سال چهلم و بلوغ خود در حال نزدیک شدن است، افزود: به تعبیری که مقام معظم رهبری فرمودند وظیفه هم امربه‌معروف و نهی از منکر می‌باشد؛ و یعنی اینکه کار تمیز قانونی را در راستای پیشرفت جامعه در برنامه حرکتی‌مان داشته باشیم.

وی تأکید کرد: اگر بیان می‌کنیم که آمریکایی‌ها قابل‌اعتماد نیستند به ملت خود دروغ نگفته‌ایم. امروزه به‌جای رسیده که تشکیلات رسانه‌ای خود امریکا اذعان می‌کنند که ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا مشکلات روحی و روانی دارد و باید از رئیس‌جمهور عزل شود.

حجت‌الاسلام میرمرشدی ادامه داد: به نظر می‌رسد سیاستمداران آمریکایی از روی عمد یک روانی را روی کار آورده‌اند که بتواند به اهداف مختلف خود از جمله ضربه زدن به دو کره و چین و ایران و فروش اسلحه و مهمات به کشورهای عربی از جمله عربستان وهابی صفت ضد ایران برسند.

وی با بیان اینکه ایران، عراق، سوریه و لبنان تشکیل یک مجتمع انقلابی علیه آمریکا و اسرائیل در منطقه داده‌اند، گفت: غربی‌ها نمی‌تواند در مقابل این مجتمع انقلابی سکوت پیشه کنند چراکه به نفع آن‌ها نیست.

استاد حوزه و دانشگاه اصفهان با انتقاد از حوزه سیاست خارجی کشورمان بیان داشت: با توجه به اینکه زمینه‌های خوبی در کشورهای مختلف از جمله روسیه، قطر، عراق و غیره برای صادرات کالا و همکاری‌های اقتصادی فراهم‌شده است تاکنون ما شاهد استفاده خوب ایران از این بازارها و فرصت‌ها نبوده‌ایم. درحالی‌که روند واردات ما از کشوری مثل چین چندین برابر شده است.

وی با بیان اینکه بسترهای اقتصاد مقاومتی در کشور به‌خوبی فعال می‌باشد، تصریح کرد: ناراحت‌کننده است که دادستان کل کشور اعلام می‌کند سازوکاری که در کشور برای مبارزه با قاچاق کالا وجود دارد پاسخگو نیست.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۰
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی