پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

مطالعه قانون و جلسات آموزشی نقش بسزایی در موفقیت منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی استان اصفهان دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جویاآنلاین، علیرضا بصیری جزی صبح امروز در دومین کارگاه آموزشی منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای استان اصفهان که با حضور بیش از ۲۰۰ نفر در تالار شیخ بهایی شاهین‌شهر اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: بسیار خرسندیم که شهرستان شاهین‌شهر و میمه میزبان چنین همایش بسیار مهمی است.

وی با بیان اینکه امیدوارم که خداوند متعال به همه شما توفیق دهد وظایف و قول‌ها و برنامه‌های خود را در راستای خدمت به مردم به نحو احسن انجام دهید، افزود: شهرستان شاهین‌شهر و میمه در فاصله ۱۲ کیلومتری شمال شهر اصفهان با وسعتی بالغ‌بر ۶ هزار و ۱۰۵ کیلومتر دارای ۲ بخش، ۶ شهر و ۱۹ روستا و جمعتی بالغ‌بر ۲۴۰ هزار نفر می‌باشد.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با تأکید بر اینکه این شهرستان دارای ۱۰ شهرک و ناحیه صنعتی و همچنین ۱۰ دانشگاه دولتی، پیام نور و آزاد در استان اصفهان نمونه است، تصریح کرد:  همین ویژگی‌ها موجب شده است که شاهین‌شهر به‌عنوان شهر دانش و خلاقیت و به‌عنوان ایران کوچک که اقوام مختلف ایران در آن زندگی می‌کنند معرفی‌شده است.

وی تأکید کرد: مطالعه قانون و شرکت در جلسات آموزشی کمک بسزایی به منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای استان اصفهان برای پیشرفت و توسعه خواهد کرد.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۸
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی