پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

سیرک بدون حیوانات یک حرکت فرهنگی بزرگ در کشور است

پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۳ ق.ظ

سیرک بدون حیوانات یک حرکت فرهنگی بزرگ در کشور است/مردم شاهین‌شهر قدردان فعالیت‌های هنری اند/مسؤولان با مجموعه‌های هنری فاقد مجوز برخورد کنند

به گزارش پایگاه خبری جویاآنلاین از شاهین‌شهر اصفهان، بهداد سلطانیان مدیر سیرک امپراتور(بدون حیوانات) شب گذشته در تالار شیخ بهائی در گفت‌وگو با اصحاب رسانه و جراید از جمله خبرگزاری ایسنا، پایگاه خبری شاهین پرس و روزنامه‌های اصفهان امروز و زیبا اظهار کرد: سیرک بدون حیوانات از سال ۹۲ به بعد با توجه به فتوای مراجع و تصویب مجلس شورای اسلامی در خصوص حرام اعلام کردن حیوان آزاری در سیرک‌ها آغاز به کارکرد.

وی با تأکید بر اینکه سیرک فارغ از هر نوع حیوانی یک حرکت فرهنگی بزرگ در کشور است، ادامه داد: نخستین تجربه ما، سیرک با حیوانات بود که بعد از فجایع رخ‌داده در آن و حضور ۳۰ قلاده شیر در یک قفس، اقداماتی برای حذف حیوانات در سیرک‌ها انجام دادم.

بنیان‌گذار سیرک بدون حیوانات در ایران عنوان کرد: این سیرک با همکاری قهرمان جهان و هنرمندان و ورزشکاران در رشته‌های مختلف با هدف حفاظت از حیوانات و نشان دادن اینکه سیرک بدون حیوان نیز می‌تواند سرگرم‌کننده و مفرح باشد، ایجادشده است.

سلطانیان تصریح کرد: در سیرک‌های مختلف با بریدن دندان شیرها و پاشیدن اسپری به چشم‌های خرس‌ها و گرسنه نگه‌داشتن حیوانات به آن‌ها آموزش می‌دهند.

وی بیان داشت: مردم باید با در نظر قرار دادن اینکه امکان انتقال بیماری از طریق حیوانات سیرک به انسان‌ها وجود دارد، به این برنامه‌ها بروند.

مدیر سیرک امپراطور گفت: معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط‌زیست قول داد سیرک‌ها بدون حیوانات به اجرای برنامه بپردازند تا این فرهنگ غلط مانند دیگر کشورهای دنیا از ایران نیز خارج شود.

وی با بیان اینکه مجموعه سیرک امپراتور ۱۶ نفر هنرمند می‌باشد که بیش از سه سال که در ۵۶ شهر کشور نمایش اجرا کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: در این سیرک برنامه‌های از جمله پرواز در چادر سیرک، آتش‌بازی توسط سلطان آتش‌بازی دنیا، دلقک کمدی کوتوله، شعبده‌بازی، ژانگولر، آکروباد، قرقره مرگ، گلوی آهنین، چشم سوم و دیگر برنامه‌ای متنوع نیز اجرا خواهد شد.

سلطانیان و با اینکه نزدیک به ۸ سیرک در کشور دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند و نزدیک به ۱۰ سیرک غیرقانونی نیز وجود دارد که فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: یکی دیگر از اهداف مهم سیرک بدون حیوانات جلوگیری از ورود کارگران خارجی به داخل سیرک‌های کشور جهت واکسینه و استاندارسازی این مجموعه‌های هنری است.

وی با بیان اینکه سیرک امپراتور دارای ۳ گروه هنری است، افزود: از مسؤولان کشور انتظار داریم که از این مجموعه های دارای مجوز کاملاً حمایت بکنند.

مدیر سیرک امپراطور با تأکید بر اینکه مردم هنرمند و با سواد شاهین‌شهر قدردان و پشتیبان فعالیت‌های هنری ما بودند، گفت: از مسئولان این انتظار را داریم که با سیرک‌ها و مجموعه‌های هنری بدون مجوز به شدت برخورد کنند.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۶
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی