پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

نماینده مردم شهرستان‌های برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس با تأکید بر اینکه سرمایه‌گذاری در گُرگاب می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای تولید ثروت و شغل باشد، گفت: با توجه به منابع و زمین‌های غنی که در این شهر وجود دارد مقدمات سرمایه‌گذاری را به وجود آورده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری جویاآنلاین از شهرستان شاهین‌شهر و میمه حسینعلی حاجی دلیگانی امروز جمعه ۲۷ مردادماه ۱۳۹۶ در ابتدای آئین اولین نماز عبادی و سیاسی جمعه در شهر ایثار و شهادت گُرگاب اظهار کرد: هر محوری از مسائل مختلف جامعه مانند عمرانی، فرهنگی و غیره نیازمند یک رهبر یا فرمانده است که در شهر گُرگاب خلأ نبود یک رهبر برای فعالیت‌های مذهبی بخصوص نماز جمعه احساس می‌شد.

وی افزود: با تلاش‌ها و رایزنی‌هایی که با شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان صورت گرفت خلأ نبود امام‌جمعه و برگزاری نماز جمعه در شهر شهیدپرور گُرگاب پر شد.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس با یادآوری این موضوع که شهر گُرگاب هم دارای فرصت‌ها خوب و هم دارای برخی مشکلاتی است که آن را تهدید می‌کند، تصریح کرد: باید مسؤولان و متولیان امر به مسائل فرهنگی و اجتماعی و همچنین به مهاجرت اقشار مختلف مردم به شهر گرگاب توجه زیادی داشته باشند. تا شاهد اتفاق خاصی در حوزه‌های یاد شده از جمله عفاف و حجاب و فرهنگ و تهاجمات غربی نباشیم.

وی با بیان اینکه هر کدام از شهروندان که در این شهر زندگی می‌کنند در قبال آن‌یک وظیفه و تکلیفی را بر عهده دارند که بایستی به آن جامعه عمل بپوشانند، گفت: در شهر گُرگاب ظرفیت‌های خوب پنهان‌شده است که سرمایه گذران می‌توانند با سرمایه‌گذاری بر روی این ظرفیت‌ها زمینه اشتغال برای جوانان و حتی تولید ملی برای جامعه را فراهم سازند.

حاجی دلیگانی با تأکید بر اینکه سرمایه‌گذاری در گُرگاب می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای تولید ثروت و شغل باشد، ادامه داد: با توجه به منابع و زمین‌های غنی که در این شهر وجود دارد مقدمات سرمایه‌گذاری را به وجود آورده‌ایم و هر سرمایه‌گذاری که بخواهد در گُرگاب سرمایه‌گذاری کند تا هرجایی که امکان‌پذیر باشد از او حمایت خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: اگر تولید ثروت و شغل نکنیم و هر خانواده‌ای نتواند درآمد کافی داشته باشد بدون شکل این معضل آغازگر مشکلات بعدی از جمله فرهنگی و اقتصادی در جامعه خواهد شد کما اینکه این اتفاق افتاده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس از مردم شهر گُرگاب خواست که نماز جمعه و دستاوردهای آن را حفظ کنند و گفت: با حضور منظم و فعالانه در نماز جمعه افراد می‌توانند توشه معنوی برای یک هفته را دریافت کنند و زندگی خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۷
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی