پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جویاآنلاین از شاهین‌شهر روز شنبه ۲۸ مردادماه ۱۳۹۶ آخرین جلسه شورای اسلامی دوره چهارم شهر شاهین‌شهر در ساختمان نگارستان با حضور همه اعضاء (حجت السلام روح‌الله بیدرام، حمیدرضا مقدسی، علی ضامن مسعودی، علیرضا جهانگیری، نرگس السادت موسوی، حیدر علی عارفیان، علی صالحی، حسین ابراهیمی ناغانی، اسماعیل فرهادی، پیمان شکرزاده و پرویز عظیمی) برگزار شد.

همانظور قبلاً در خبرها نیز گفته شد منتخبین دوره‌ی پنجم شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر (اسماعیل فرهادی، مهرداد مختاری، سجاد قهرمانی فرد، پرستو جهانگیری، علی فتحی، حسین ابراهیمی ناغانی، علیرضا جهانگیری) پس از دو ماه بحث و تبادل‌نظر فراوان پیرامون کاندیداهایی که تاکنون رزومه علمی – اجرائی خود را برای شهردار شدن در شهر شاهین‌شهر داده و یا در صحن شورای اسلامی شهر برنامه‌های خود را مطرح نموده‌اند؛ با اجماع قاطع و صرفاً به ترتیب حروف الفبا، از افراد زیر جهت مرحله دوم سنجش و داوری و ارائه برنامه‌های تکمیلی خود، در جلسات آتی شورا دعوت به عمل آمد.

  1. حسین ابراهیمی ناغانی
  2. حسین امیری
  3. محمود بخشی
  4. عیسی بهمنی
  5. علیرضا پرهام
  6. رحیم جافری
  7. حسن کریمیان
  8. محمود کیانی
  9. حمیدرضا مقدسی
  • مسعود منتظری

با توجه به اینکه پایگاه خبری جویاآنلاین در گفت‌وگو با برخی از اعضای شورای جدید شهر شاهین‌شهر در مورد آخرین تصمیم‌های صورت گرفته درباره انتخاب شهردار رایزنی‌های گسترده‌ای انجام داده است. ظاهراً شهردار جدید شاهین‌شهر این هفته و طی امروز و فردا مشخص و از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

اما یکی از کاندیداهای شهرداری شاهین‌شهر در گفت‌وگو با همین پایگاه خبری اظهار کرد: شرایط حاکم بر شورای جدید شاهین‌شهر تا حدودی نشان می‌دهد که برخی از اعضای جدید دوره پنجم به دنبال شهرداری که دارای برنامه و سابقه‌ی اجرایی خوب باشد و به مردم خدمت کند نیستند بلکه متأسفانه و شاید خوشبختانه به دنبال مسائل و منافع خویش هستند که این صدمه جبران‌ناپذیری به شهر خواهد زد به همین دلیل احساس می‌کنم یک شهروند باشم تا یک شهردار بهتر است.

وی با بیان اینکه زد و بندها و لابی‌گرهای سیاسی غیر کارشناسی و غیر دلسوزانه به شهر آسیب می‌زند، افزود: می‌خواهم از ادامه کاندیداتوری و رقابت برای شهرداری شاهین‌شهر از میان نامزدهای نهایی مطرح‌شده انصراف دهم تا شاید سایرین بتوانند با وضعیت فعلی کنار آمده و در حاشیه مسائل هم به مردم خدمت کنند و هم منافع برخی از اعضای جدید شورا را محقق سازند.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۹
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی