پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

جلسه هم اندیشی اصحاب هنر و رسانه با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرمانداری شاهین‌شهر و میمه برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری جویاآنلاین از شاهین‌شهر اصفهان صبح امروز ۱۲ شهریور ماه ۱۳۹۶ جلسه هم اندیشی هنرمندان، اصحاب رسانه، کانون‌های فرهنگی، سینما داران و حج زیارت و مساجد شهرستان شاهین‌شهر و میمه با حضور سید هادی حسینی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس، علیرضا بصیری جزی فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر و فرزاد رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

* ایران در عرصه جهانی با فرهنگ قابل معرفی است

سید هادی حسینی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه با تبریک فرا رسیدن دهه ولایت(عید غدیر خم) به مردم شهید پرور استان اصفهان اظهارکرد:  ایران در عرصه جهانی با فرهنگ قابل معرفی است و دنیا ما را با فرهنگ می‌شناسد.

وی با بیان اینکه فکر نمی‌کنم چیزی به جزء فرهنگ برای ارائه نداریم، افزود: کشور، دین و نظام ما آمیخته با فرهنگ اسلامی است.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اسطوره‌های فرهنگی و تاریخ کهن فرهنگی مایه مباهات ما ایرانی هست، تصریح کرد: هنرمندان، اصحاب رسانه و سایر به‌نوعی تولید و صادر کننده فرهنگ غنی ایران اسلامی به سراسر دنیا هستند.

وی با تأکید بر اینکه گذشتگان آینده شما هنرمندان هستید، ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب به همه کاری پرداخته شد جزء فرهنگ، الان به دوره‌ای رسیده‌ایم که می‌خواهیم به فرهنگ بپردازیم اما دستانمان خالی است.

حسینی با بیان اینکه به آسانی با مسائل فرهنگی برخورد کردیم، بیان داشت: امام خمینی(ره) و حتی مقام معظم رهبری از واژه‌هایی همچون شبیخون فرهنگی استفاده کردند تا بیدار شویم اما همچنان در غفلت به سر می‌بریم.

وی با بیان اینکه بعد از گذشت شش سال اولین قانون راجع به فرهنگ که در حوزه پرداختن به قرآن بود به تصویب رسید، گفت: در حالی باید از خط ایرانی برای قرآن استفاده کنیم متأسفانه از رسم‌الخط عثمان طاها بهره می‌بریم این امر با فرهنگ و تاریخ خط ایرانی فاصله کهن دارد.

 

این خبر در حال تکمیل شدن است…

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۲
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی