پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

سجاد قهرمانی فرد عضو و رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر عصر امروز ۲۳ شهریور ماه ۱۳۹۶ در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی جویاآنلاین ؛ اظهارکرد: اواخر هفته گذشته همه اعضای دوره پنجم شورای اسلامی بر اساس آئین‌نامه اجرائی تشکیلات، انتخابات داخلی و امور مالی شوراها جلسات شورای شهر از این پس علنی و با حضور مستمع از جمله اصحاب رسانه و مردم با نظر رییس شورا مجاز خواهد بود ولی به تقاضا کتبی شهردار و نیز فرماندار و یا بخشدار ذی‌ربط و‌ موافقت اکثریت مطلق اعضای حاضر می‌تواند جلسه غیر علنی نیز تشکیل شود.

وی با بیان اینکه مردم ولی‌نعمت ما هستند و باید در جریان آنچه منتخبانشان برای پیشرفت و آبادانی شهر تصمیم می‌گیرند در جریان باشند، افزود: اعضای شورا بر اساس مسئولیت خود متعهد و ملزم به حفظ حیثیات و شئون شورا و رعایت نظم و اجرای مفاد آیین‌نامه داخلی می‌باشد.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر با بیان اینکه تعطیلی شوراهای شهر در هر سال ۳۰ روز است که زمان آن با تشخیص شورا تعیین می‌شود. در صورت ضرورت رییس شورا می‌تواند با تقاضای دو سوم اعضاء یا تقاضای فرماندار یا بخشدار ذی‌ربط یا شهردار در اوقات تعطیلی با ذکر دلیل شورا را به‌طور فوق‌العاده دعوت به تشکیل جلسه ‌نماید. ادامه داد: این در حالی است که بر اساس قانون تعریف‌شده به هیچ عضوی از اعضای شورا در سال بیش از یک ماه مرخصی متوالی متناوب داده نخواهد شد.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در آگاهی بخشی به مردم، عنوان کرد: حضور اصحاب رسانه و به‌خصوص مردم در جلسات علنی شورا باعث می‌شود تا اعضای شورا با دقت بیشتری صحبت و تصمیم‌گیری کنند. در ضمن حضور خبرنگاران و شهروندان در جلسات شورای شهر، یک فرصت است نه تهدید!

قهرمانی فرد بیان داشت: همچنین در جلسه هفته گذشته اعضای شورای اسلامی شاهین‌شهر مسؤولان کمیسیون‌های شورا به شرح زیر مشخص شدند؛ کمیسیون برنامه‌وبودجه (علیرضا جهانگیری)، کمیسیون عمران و حمل‌ونقل (مهرداد مختاری)، کمیسیون خدمات شهری و محیط‌زیست (علی فتحی)، کمیسیون فرهنگی و ورزشی (حسین ابراهیمی ناغانی)، کمیسیون سرمایه‌گذاری (اسماعیل فرهادی)، کمیسیون امور بانوان و ایثارگران (پرستو جهانگیری) و کمیسیون امور حقوقی (سجاد قهرمانی فرد) که امیدواریم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری بتوانیم شرمنده این مردم خوب و همیشه در صحنه نباشیم.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۳
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی