پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها


به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شاهین‌شهر اصفهان، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران امشب ۳۰ شهریورماه ۱۳۹۶ در مراسم دومین روز از اولین کنگره فدائیان انقلاب اسلامی شهر گرگاب که با حضور اقشار مختلف مردم در محل گلزار شهدای این شهر برگزار شد، اظهار کرد: فرا رسیدن ماه محرم با عطر و گلابی که با خود به همراه دارد دل‌ها مجذوب خود می‌کند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همه هویت خود را از فرهنگ عاشورا به ارث برده است، افزود: عاشورا واقعه‌ای عظیم و تکرار ناپذیر است که چه زیبا تجلیات روح بشر انسان کامل در سخت‌ترین لحظات دفاع از اسلام ظهور پیدا کرد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران تصریح کرد: هویت شیعه و عزت اسلام همه از فرهنگ عاشورا الهام می‌گیرد. واقعه‌ای که در حصار زمان متوقف نمی‌شود و هر سال باشکوه‌تر، دل‌انگیز از سالیان گذشته سرزمینی از دل‌ها را تسخیر می‌کند.

وی با بیان اینکه عاشورا منظومه‌ای ایثار، شجاعت و جوانمردی است، بیان داشت: امام حسین(ع)‌با این اقدام خویش حجتی را برای همه بشریت ساخت.

سردار سلامی با بیان اینکه فرهنگ عاشورا عصرها و نسل‌ها به‌خوبی طی کرد، ادامه داد: از ژرفای تاریخ به زمان انقلاب ما آمد. انقلابی که بعثت جدیدی از زمان شروع اسلام تا زمان ما بود.

وی با تأکید بر اینکه اسلام با برکت ضربت شمشیر مجاهدان فی سبیل الله و بیان و قلم عالمان به‌پیش رفت، خاطرنشان کرد: کسی در گذشته فکر نمی‌کند این اسلام محمدی(ص) امروزه به‌خوبی بتواند غرب و شرق عالم را درنوردد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه ظهور اسلام امپراتوری‌های ایران و روم را تحت تأثیر خود قرار داد، گفت: نور ایمان و مشعل جهاد که به دست رزمندگان اسلام افتاد راه سعادت و نجات بشریت گشوده شد.

وی با بیان اینکه ظهور انقلاب اسلامی ایران زمانی که به رهبری یک عالم دینی و با تقوا آمد افق‌های جدیدی را ایجاد کرد و راه عاشورا بار دیگر احیاء شد، بیان داشت: آن‌هایی که به یک ستاره می‌نگریستند تا راه را گم نکنند، ظهور این ستاره درخشان همان ولی‌فقیه بود که ملت ما را از چنگال ظلم و ستم نجات دهد.

سردار سلامی با بیان اینکه دفاع مقدس سخت‌ترین واکنش دنیای اسلام به عظیم‌ترین توطئه جهان استکبار بود، عنوان کرد: آن‌ها می‌دانستند که از تعالیم اسلام وارد فضای سیاسی عالم مستکبران شود فضای تنفسی آن‌ها بدون شک تنگ خواهد شد. و نظام قدرت به نفع مسلمانان رقم خواهد خورد و معادلات جهانی به هم خواهد ریخت. و دچار زلزله خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل ایجاد توطئه علیه مسلمانان بخصوص ایران اسلامی توسط آمریکای جنایتکار همین موضوع مطرح‌شده در بالا بود، گفت: دفاع مقدس نمایش وحدت و یکپارچگی ملت ما در مقابل یک جهان استکباری متحد بود.

این خبر در حال تکمیل شدن است….

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۳۰
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی