پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها


به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، با توجه به اطلاعاتی که به دستمان رسید این بار طی گزارشی به سراغ امام‌ جمعه‌ای رفتیم که با فعالیت‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی خویش و ایجاد روحیه خواستن توانستن هست موجب زنده نگه‌داشتن شهری شده است.

آری! امام‌جمعه شهر علویجه بخش مهردشت شهرستان نجف‌آباد استان اصفهان که به‌نوعی همه فن حریف است؛ او سوابق متعدد فعالیتی در راستای تبلیغ دین و احکام اسلام ناب محمدی (ص) در سایر شهرهای کشور نیز در کارنامه خود دارد.

باید گفت؛ در بین مسئولین نظام اسلامی بسیاری از افراد هستند که طعم تلخ فقر و محرومیت را چشیده و لمس کرده‌اند. اما هنر این است که آن ذائقه را تا آخرین نفس حفظ کنند و روز به روز روحیه انقلابی و جهادی را تقویت نموده و در جهت محرومیت‌زدایی فعالیت نمایند.

در این میان یکی از چهره‌های فرهنگی و روحانی که در حقیقت از رویش‌های انقلاب اسلامی هستند و همواره در طول زندگی با فقر و تنگناهای شدید مالی پنجه در پنجه انداخته‌اند و این روحیه را با مناعت طبع حفظ نموده و در دوره‌های مختلف مسئولیت همچنان با عشق و علاقه در زدودن فقر، خصوصاً فقر فرهنگی با ساخت و تکمیل و تجهیز بیش از هشت واحد خانه عالم در مناطق محروم و مرزی و مشارکت در تأسیس حوزه علمیه برادران فریدون‌شهر و سایر و همچنین کارهای گسترده فرهنگی در همه حوزه‌ها، تعامل با ادارات و نهادهای مختلف گام‌های مؤثری برداشته‌اند و هم‌اکنون نیز در سمت امامت جمعه شهر علویجه مشغول خدمت‌رسانی هستند کسی نیست جزء «حجت‌الاسلام ابوالقاسم لطفی»؛

ایشان با محوریت تواضع و اخلاق و اخلاص موفقیت‌های اجتماعی بزرگی کسب نموده‌اند و بسیار اتفاق می‌افتد که به‌صورت ناشناس به یاری بینوایان با روی باز می‌شتابد و هم‌اکنون نیز ساخت دفتر امام‌جمعه علویجه را شروع کرده‌اند که مرحله سفت‌کاری آن تمام‌شده و در کنار این فعالیت عمرانی به ساخت مصلا این شهر نیز پرداخته‌اند.

در زیر مجموعه‌ای از فعالیت‌های این امام‌جمعه و مبلغ دین را با همدیگر می‌بینیم که چگونه توانسته است با تلاش و پشتکار خوب خود در بین شهروندان و ساکنان شهر علویجه جای باز کند و هر روز بیشتر از دیروز به آن‌ها انرژی مثبت و روحیه بدهد.

در ضمن هدف از مطرح کردن این موضوع ایجاد فرهنگ‌سازی و روحیه انقلابی و جهادی در بین سایر ائمه جمعه‌ای است که سایر حوزه‌ها را بی‌خیال شده‌اند و تنها به برپایی یک نماز جمعه اکتفا کرده‌اند و بس!

 

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۵
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی