پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

امام جمعه علویجه گفت: از استعفای حریری نباید تعجب کرد چراکه تمام تحولات منطقه در عربستان با پشتیبانی آمریکا و برنامه‌ریزی اسراییلی‌ها انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام ابوالقاسم لطفی امام‌جمعه علویجه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با نگاهی در سیره و روش اهل‌بیت (ع) اظهار کرد: در رخداد حوادث طبیعی مثل زلزله به یک جمع‌بندی می‌رسیم؛ علیرغم ستودن عقل و استفاده به روز از علم و دانش و رعایت جوانب مختلف احتیاط، درست است که بلا و گرفتاری می‌تواند از گناهان انسان ناشی شود.

وی افزود: اما اولاً ممکن است علل دیگری مانند امتحان و ارتقاء درجه و حتی شمول رحمت الهی باشد ثانیاً تشخیص و تفکیک این موارد به حسب افراد، مختلف است و فقط خداوند از آن آگاه است ثالثاً مطابق فرهنگ دینی، در لزوم همدردی با مصیبت دیدگان ابدا تحلیل منفی آن‌ها جایز نیست و همه مسئولان و هر مسلمانی که بتواند اقدامی برای کاستن خسارت و دستگیری از آسیب‌دیدگان در این آزمون عمومی انجام بدهد باید به میدان عمل بیاید.

امام‌جمعه علویجه گفت: حضرت علی (ع) فرمودند؛ بلا و گرفتاری برای ظالم ادب و برای مؤمن امتحان و برای انبیاء درجه و برای اولیاء الهی کرامت است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مصائب رنج‌آور رحلت پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله این بود که جمع زیادی از اصحاب وامت او به خاطر زیاده‌خواهی و رهنمودهای پیامبر را به دست فراموشی یا انحراف سپردند و همین باعث پیدایش زیاده‌خواهی و هوا پرستی و مادی‌گرایی و ظلم توسط بنی‌امیه و بنی‌عباس در طول تاریخ و امروز آمریکا و اسرائیل شده است. حجت‌الاسلام لطفی با اشاره به تحولات منطقه و افزایش قدرت بازدارندگی موشکی ایران بیان داشت: از استعفای حریری نباید تعجب کرد چراکه تمام تحولات منطقه در عربستان با پشتیبانی آمریکا و برنامه‌ریزی اسراییلی‌ها انجام می‌شود و امروز خرج پرواز موشکی ایران مجاهدت و مقاومت و ایمان به خداوند است در پایان از صنعتگران و مردم علویجه بابت کمک‌های ارسالی به کرمانشاه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۶
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی