پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه برخوار گفت: با مشاوره‌ها و اقدامات مؤثری که صورت گرفت امسال کشاورزان سطح زیر کشت زعفران خود را از ۸ هکتار سال گذشته به ۳۰ هکتار افزایش دهند.

محمد شفیعی صبح امروز ۲۹ آبان ماه ۱۳۹۶ در حاشیه نشست خبری خود با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای جویا، اظهار کرد: در سطح شهرستان برخوار ۱۷۵ رده بسیج مقاومت، ۱۲ کانون بسیج اقشار و ۵۳ پایگاه محلی بسیج وجود دارد.

وی افزود: در حوزه اقتصاد مقاومتی سال گذشته نزدیک به ۱٫۵ میلیارد تومان برای فعال شدن مشاغل مختلف در اختیار ما قرار گرفت که توانستیم برای بیش از ۸۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی ایجاد کنیم و مشکلات ۴۰ نفر در این حوزه را نیز حل و فصل کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه برخوار با بیان اینکه به شدت در حال برند سازی نان کمشچه هستیم، ادامه داد: سال گذشته با برپایی پنج نمایشگاه در خصوص فعالیت‌های انجام‌گرفته در حوزه اقتصادی مقاومتی از جمله (شیرینی سین، قلم کاری دلیگان، نان کمشچه) در سطح شهرستان تا حدود بسیاری زیادی توانستیم با تشویق مردم و فرهنگ‌سازی در این امر بسیار مهم ایفای نقش کنیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته نزدیک به ۸ هکتار از زمین‌های کشاورزی در سطح شهرستان با کمک سپاه ناحیه مقاومت بسیج برخوار زیر کشت زعفران رفت، گفت: این کار که موجب درآمدزایی خوبی برای کشاورزان شده بود. باعث شد که کشاورزان امسال سطح زیر کشت زعفران خود را از ۸ هکتار سال گذشته به ۳۰ هکتار افزایش دهند.

شفیعی با بیان اینکه در حوزه اقتصاد مقاومتی به‌تنهایی نمی‌توان کاری از پیش برد چراکه برای به نتیجه رسیدن این امر بسیار مهم نیازمند همکاری نهادها و دستگاه‌های متخلف نیز هستیم، تأکید کرد: سال گذشته توانستیم آنفولانزای مرغی که از جمله در روستای پروانه فرا گیر شده بود با اقدامات مؤثر خود کنترل کنیم.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۹
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی