پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

مدیر عامل شرکت دانش بنیان رادشید گفت: به‌عنوان یک کارآفرین داخلی امیدوارم مسئولان و به خصوص رسانه ها توجه بیشتری به شرکت های دانش بنیان برای رشد و پویایی داشته باشند.

حمزه محمدی ظهر امروز در گفت و گو با صدای جویا در اصفهان اظهارکرد: شرکت خصوصی دانش بنیان ایده پردازان پارسی فردا با نام تجاری رادشید از بهار 1388 با گرفتن مجوزهای لازم از نهاد و ارگانهای مختلف ، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و با هدف افزایش علم و ثروت ، توسعه اقتصاد مقاومتی بر پایه دانش در کشور در حوزه فناوری های برتر فعالیت خود را در استان اصفهان آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه فعالیت شرکت ما در حوزه انواع ردیاب ها، گجت های صنعتی که شامل(انواع تبلت ها ولپ تاپ ها و سایر محصولات الکترونیکی) سامانه تخصیص سوخت بر اساس پیمایش به خصوص سامانه ملی سپهتن می باشد، افزود: شرکت دانش بنیان رادشید از صفر تا صد این محصولات را با تکیه بر دانش بومی تولید و موجب زمینه های اشتغال برای جوانان تحصیلکرده در داخل خود کشور را فراهم کرده است.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان رادشید با بیان اینکه شرکت مذکور دارای گواهینامه ثبت اختراع ؛ مجوز از پلیس راهور ناجا ؛ وزارت صنعت و معدن ، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سایر نهادهای مرتبط می باشد، افزود : به لطف خدا توانسته ایم محصولی با کیفیت و قابل رقابت با نمونه های مشابه خارجی را بدست متخصصین داخلی تولید و بیش از 25 هزار دستگاه را در کشور نصب و راه اندازی کنیم که به نوبه ی خود سهم چشمگیری در کاهش تلفات جاده ای و نیز سرقت خوردو داشته است.

وی با بیان اینکه شرکت دانش بنیان رادشید به آدرس www.radshid.com با بیش از 50 نمایندگی در سراسر کشور پیشتاز در ارائه سامانه هوشمند ملی سپهتن به آدرس www.sepahtan.net می باشد، بیان داشت: ما مجری سامانه سوخت بر اساس پیمایش در کشور هستیم.

محمدی گفت: سامانه سپهتن توسط سازمان راهداری و پلیس راهور  برای خودروهای حمل و نقل عمومی در کشور الزامی شده است و این سامانه می تواند بصورت یکپارچه با کنترل آنلاین تمامی خودروهای عمومی کشور از جمله اتوبوس ها ، تاکسی ها و کامیون ها رعایت قوانین رانندگی توسط رانندگان را تضمین و تلفات جاده ای و نیز مصرف سوخت را به شدت کاهش دهد.

وی تأکید کرد: این شرکت دانش بنیان که همکاری تنگاتنگی نیز با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دارد و به‌ عنوان یک تولید کننده داخلی در زمینه ردیاب خودرو سایر محصولات ، نیازمند حمایت مسئولان و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای رشد و گسترش این دانش بومی در سراسر کشور و منطقه است.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان رادشید بیان داشت: به‌عنوان یک کارآفرین داخلی امیدوارم مسئولان و به خصوص رسانه ها با کاهش واردات توجه بیشتری به شرکت های دانش بنیان برای رشد و پویایی داشته باشند.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۱
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی