پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شاهین‌شهر اصفهان؛ سایت عدالت‌خواهی شاهین‌شهر در نقدی کاملاً حکیمانه به سراغ همایش «ولایت‌فقیه، اقتدار دفاعی و امنیت پایدار» که صبح روز پنج‌شنبه در تالار شیخ بهایی با حضور سردار پاسدار حسین دهقان مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع پشتیبانی و دفاعی و سایر مسؤولان شهرستان ازجمله فرماندار و امام‌جمعه برگزار شد و تا حدودی توسط خبرنگاران تریبون‌های مختلفی از جمله خبرگزاری فارس، شاهین پرس از زیر مجموعه‌های سایت خبری صاحب نیوز و سایر رسانه‌های استان اصفهان جهت سر و صدای بیشتر انعکاس داده شد.

این سایت مطالبه گر آورده است که؛ «گرچه در گذشته بارها پیرامون این همایش‌های فرمایشی از قبیل همایش ولایت‌فقیه تذکر داده بودیم ولی ظاهراً قرار نیست این رویه اصلاح و در آن توسط مسؤولان شهرستان شاهین‌شهر و میمه تغییری ایجاد گردد!

سردبیر این سایت با اشاره به مطلبی که در ۱۳ اسفندماه ۱۳۹۴ با عنوان (همایش‌های ولایت‌فقیه و نه دی و امثالهم قرار است چه معجزه‌ای بکند؟!) که در همین زمینه در سایت خود به رشته تحریر در آورده است، گفته همایش ولایت‌فقیه صبح روز پنج‌شنبه با حضور سردار دهقان وزیر سابق دفاع و مشاور رهبری در سالن شیخ بهایی برگزار شد. همایشی که سعی شده بود با تدارک ادارات و ارتش و سایر صندلی‌هایش پر شود ولی پر بود از صندلی‌های خالی!

این پایگاه مطالبه گر با بیان اینکه ارتش مسئول پر کردن صندلی‌های همایش ولایت‌فقیه شده بود، ادامه داده است؛ همایشی که ضمن احترام به سردار دهقان دارای محتوای سخنرانی بسیار ضعیفی بود! البته مقصر این امر سردار دهقان عزیز نیست ایشان یک مدیر اجرائی است مشخص است نمی‌تواند یک خطیب توانا باشد.
همایشی که هیچ دستاوردی نداشت و فقط یک نام بزرگ با کلی تبلیغات و البته بی‌محتوا، همایشی که شاید تنها دستاورد یا خروجی آن‌یک اسم دهان پرکن به نام همایش ولایت‌فقیه با حضور سردار دهقان برای فرستادن به‌عنوان رزومه کاری برای مقامات بالا بود که ما داریم کوه جابجا می‌کنیم و کار فرهنگی می‌کنیم!

آقایان به چه زبانی بگوییم شما نمی‌خواهد برای مردم همایش ولایت‌فقیه بگذارید طبق فرمایش رهبری مردم در دفاع از اسلام و انقلاب، از همه مسئولان جلوتر هستند.

آقایان مسؤول خودشون جمع شوند و همایش التزام عملی به ولایت‌فقیه برای خودشان برگزار کنند که چطور ساده‌زیست باشند و چطور برخی از آن‌ها پاداش‌های میلیونی نگیرند و باقی هم سکوت نکنند! چطور چشمانشان را بر غارت بیت‌المال نبندند!

چطور انتقادپذیر باشند و به خاطر انتقاد یک نفر در جلسه اداری، آویزان پاسگاه و دادگاه نباشند! و چطور ولایت‌پذیر باشند که خود و اطرافیانشان به خاطر دست گرفتن عکس رهبری و جملات رهبری از مردم شکایت نکنند!

آقایان پرمدعا ظاهراً نارضایتی‌های گسترده مردم از مسئولین را نمی‌بینند الآن مشکل نظام ناکارآمدی شماها است که به نام رهبری تمام می‌کنیم!

شما همایش می‌خواهید بگذارید اگر صادق هستید یک همایش بگذارید تحت عنوان مطالبات مردم از مسئولین شاهین‌شهر و مانند این همایش تبلیغات گسترده کنید و به‌جای صحبت‌های یک‌طرفه این ۴٠ سال گذشته تریبون را به مردم بدهید تا نظرشان را در مورد دغدغه‌ها و مطالبات خود بگویند.

ظاهراً شماها تا این نظام را ساقط نکنید دست بر نمیدارید و این حوادث اخیر ظاهراً اصلاً متوجه ناکارآمدی شماها نیست و لابد مقصر خود مردم هستند!»

انتهای پیام/د

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۴
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی