پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

درباره پایگاه خبری صدای جویا

پنجشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۱۹ ب.ظ

درباره ما

(جویا باش تا کامل شویی)
مقدم شما را به پایگاه خبری تحلیلی (صدای جویا) گرامی میداریم.
صدای جویا نخستین پایگاه خبری تحلیلی مستقل ایران در استان اصفهان هست که در ۱۷ مرداد ماه ۱۳۹۵ همزمان با روز خبرنگار راه اندازی شده است.

**اهداف (درباره پایگاه خبری تحلیلی صدای جویا)
شما را به پایگاه خبری تحلیلی (صدای جویا) دعوت کرده ایم تا از دستاوردهای امروزمان برای آینده دفاع کنیم، فرهنگ کهن ایران اسلامیمان را سر لوحه فعالیت فرهنگی خود قرار داده ایم تا بتوانیم آن را فراتر از مرزها آن را گسترش دهیم.
خط قرمز ما را همان اصولی شکل می دهد که معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) در همان ابتدای ورود اسم آن را جمهوری اسلامی قرار داد و برای تایید این نام آن را به رفراندوم عمومی گذاشت تا با نتیجه ۹۸٫۲ درصد مهر تایید بر روی این باشد.در ضمن ولایت مطلقه فقیه خط قرمز دیگر این پایگاه خبری تحلیلی است.
حراست منافع ملی کشورمان، ولایت مطلقه فقیه، مصالح مردم و باروهای ایمانی جامعه را وظیفه خود دانسته و با رویکرد «مردم سالاری» حقیقت ها را لحظه به لحظه رصد می کنیم.
و هر یک ضمن برخورداری از حقوقی که رعایتش واجب است، مسئولیت‌هایی نیز برعهده دارند.
نقد جدی، اصولی و اصلاحی را عنصر زاینده یک جامعه پویا می‌دانیم و نگاه حزبی، پوسته‌ای گروه گرایانه – یگانگی و طایفه‌ای را در برابر منافع ملی برنمی‌تابیم.
پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور را در گرو وحدت و یکپارچگی ملی، دادگری و خردورزی می‌دانیم و امیدواریم بتوانیم در راه گسترش آنچه که حق و حقیقت است در جامعه اثربخش باشیم.
**راهنمای ورود به سایت خبری تحلیلی صدای جویا
می توانید برای ملاحضه صفحه اصلی Net و یا دامنه www.sedayejoya.ir پایگاه خبری تحلیلی صدای جویا مراجعه نمائید.

**صفحه اصلی
در بالای صفحه اصلی، عناوین زیر مشخص شده است:
عناوین کل اخبار – اخبار برگزیده – بین‌الملل – ایران – سیاست – اقتصاد – فرهنگ و تاریخ – جامعه – ورزشی – علمی – چند رسانه ای – مردم و مسئولین – پیوندها – آب و هوا – درباره ما – ارتباط با ما

*با کلیک روی کلمه «عناوین کل»، تیتر و لید کل اخبار تهیه شده در یک روز معین نشان داده می‌شود.
با کلیک روی عنوان گروه های اجتماعی،اقتصادی، بین الملل، سیاسی، فرهنگی، ورزشی، علمی، دیدگاه زیرگروه های آنها مشخص شده و با کلیک روی هر کدام، اخبار مربوط به آن حوزه را می توانیدمشاهده نمایید.
**جستجو
در «جستجو» می‌توانید با تایپ کلمه مورد نظر و تکمیل اطلاعات لازم به خبر مورد نظر دسترسی پیدا کنید.
*ارتباط با ما
در «ارتباط با ما» می‌توانید نظر و دیدگاه خود را از طریق ایمیل به پایگاه خبری تحلیلی ارسال و پاسخ خود را در اسرع وقت دریافت دارید.
**عکس
با کلیک روی کلمه «عکس» گزارشهای تصویری و عکسهای خبری روز را می توانید مشاهده نمایید. در قسمت جستجوی عکس گزارشهای تصویری و عکس های خبری موضوع مورد نظر شما قابل جستجو می باشد. با کلیک روی تیتر یا عکس نمونه می توانید کل عکس های تهیه شده با موضوع مورد نظر را مشاهده نمایید، سپس با کلیک روی هر کدام از عکس ها، تصویر را در اندازه بزرگتر مشاهده و مورد بهره برداری قرار دهید.

**نسخه چاپی خبر
در صفحه «متن خبر» با کلیک روی «نسخه چاپی خبر» صفحه دیگری را مشاهده خواهید نمود که متن کامل خبر برای بهره‌برداری لازم آماده شده است. اخبار برگزیده در صفحه اصلی می‌توانید «مهمترین عناوین خبری روز» را همراه با عکس متناسب آن مشاهده نمایید. با کلیک روی تیتر و یا عکس مورد نظر می‌توانید به متن کامل دسترسی پیدا کنید.
**نظرشما
با کلیک روی تیتر خبر و مشاهده صفحه «متن خبر» می‌توانید در ستون «نظر شما» که در انتهای صفحه آمده است نظر خود را درباره خبر مورد نظر تایپ و ارسال نمائید در صورت تمایل می‌توانید تلفن و ایمیل خود را ذکر نموده تا در اسرع وقت پاسخ لازم ارایه گردد.
**معرفی آرم
آرم به صورت کلمه «جویا» طراحی شده است و کل طرح به صورت دو دست است که به سمت آسمان کشیده شده و در درون این دو دست چند ضلعی به رنگ نارنجی مانند خورشید قرار دارد که توسط دو دست کشیده شده از آن محافظت می شود. تا این اصل حقیقی را در فضا منتشر کند. نقطه در فرهنگ عرفانی، اسلامی نقش فوق‌العاده‌ای دارد؛‌اگر نقطه نباشد همه مفاهیم از کلمات می‌گریزند.
**مشخصات
صاحب امتیاز و مدیر مسئول:
نورالله جویا
سردبیر:
فاطمه کرمی
زمینه فعالیت:
انجام امور فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و خبری در تمامی زمینه ها

آدرس کانال تلگرامی ما: sedayejoya@

در ضمن همراهان همیشگی پایگاه خبری صدای جویا می‌توانند اخبار، گزارش، یادداشت‌ها و… این پایگاه خبری را در پیام‌رسان‌های داخلی (سروش، ویس پی، ایتا و آی گپ و همچنین اینستاگرام) به آدرس‌های زیر دنبال کنند.

لینک مستقیم کانال پایگاه صدای جویا در پیام رسان آی گپ!

                                         https://profile.igap.net/joya67

لینک مستقیم کانال پایگاه صدای جویا در پیام رسان سروش!

https://sapp.ir/sedayejoya

لینک مستقیم کانال پایگاه صدای جویا در پیام رسان ویسپی!

https://wispi.me/channel/sedayejoya

لینک مستقیم کانال پایگاه صدای جویا در پیام رسان ایتا!

https://eitaa.com/sedayejoya67

و لینک مستقیم کانال پایگاه صدای جویا در اینستاگرام!

https://www.instagram.com/sedayejoya.ir

تماس با ما:
اصفهان؛ تلفن همراه؛ ۰۹۱۹۷۹۵۵۵۱۵
ایمیل: info@sedayejoya.ir

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۷
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی