پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان؛ حجت‌الاسلام سید احمد محمودی امام‌جمعه شمال شهر اصفهان در خطبه‌های این هفته ۴ خردادماه ۱۳۹۷ نماز جمعه ملک شهر با اشاره به نحوه صحیح مدیریت به‌خصوص در زمینه «آب» اظهار کرد: اگر همه برکات و نعمت‌های الهی زیاد باشد اما دارای یک «مدیریت صحیح مصرف» نباشیم بدون شک راه به‌جایی نخواهیم برد.

وی با تأکید بر اینکه خداوند متعال همه نعمات خود را در تسخیر انسان درآورده است، افزود: اگر در مصرف این نعمت‌های الهی اسراف کنیم بدون شک دچار خسران و ضرر خواهیم شد.

امام‌جمعه ملک شهر اصفهان با بیان اینکه زمان یا وقت نیز از این قاعده مهم مستثنا نیست، گفت: اگر زمان نیز درست مدیریت شود نه‌تنها کم نخواهیم آورد بلکه اضافه وقت نیز می‌آوریم. چراکه یکی از رسالت مهم همه انبیاء خداوند نحوه ارائه مدیریت مصرف بوده است.

وی یکی از راههای قدردانی از نعمت‌های الهی را مدیریت صحیح عنوان کرد و بیان داشت: انفاق کردن یکی دیگر کارهای بسیار ارزشمندی است که در سوره فرقان به آن توصیه اکید شده است اما به‌شرط نگه‌داشتن حد و مرزهای آن!

حجت‌الاسلام محمودی در خطبه‌های دوم نماز جمعه با تأکید بر اینکه اگر شخص روزه‌دار در ماه مبارک رمضان به همان هدف‌های الهی دست پیدا نکند بدون شک روزه او بی‌ارزش خواهد شد، تصریح کرد: انجام دادن اعمال عبادی اسلام که سر منشأ همه آن‌ها تقواست توخالی نبوده و نیست. بلکه بلعکس پرمغز و پرمحتواست.

وی به رویدادهای پیش در هفته جاری اشاره‌ای داشت و اظهار کرد: سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع مسئولان نظام به‌خصوص در زمینه برجام و مذاکره با اروپایی‌ها و شروطی که معظم اله تعیین فرمودند؛ به‌نوعی حجت را بر همگان تمام کرد.

امام‌جمعه شمال شهر اصفهان گفت: قصه «برجام» تجربه بسیار خوبی برای آیندگان و حتی سایر کشورهای منطقه و جهان شد که دنیای کفر و استکبار به‌هیچ‌عنوان نه قابل اعتماد و نه قابل‌اطمینان است.

خطیب نماز جمعه‌های ملک شهر اصفهان با بیان اینکه باید تجربه گران‌بهای برجام را به نسل آینده منتقل کنیم، بیان داشت: موضوع هسته‌ای کشور ما برای دولت صهیونیستی آمریکا تنها بهانه‌ای بیش نیست چراکه او با اصل نظام جمهوری اسلامی ایران به‌شدت مخالف است و برای براندازی آن تاکنون دست از هیچ تلاشی بر نداشته است.

وی با بیان این مطلب که آمریکا چشم دیدن گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی را در جهان ندارد، خاطرنشان کرد: انعطاف در برابر آمریکا او را گستاخ‌تر می‌کند و همه باید بدانند تنها راحل مبارزه با آمریکا و شریک جنایت‌کار او رژیم غاصب اسرائیل، مبارزه و ایستادگی است.

حجت‌الاسلام محمودی با تأکید بر اینکه دولتمردان و دیپلمات‌های کشورمان نباید روی حرف‌های اروپایی‌ها حساب باز کنند، تصریح کرد: سابقه نشان می‌دهد که اروپایی‌ها درگذشته توزرد از آب درآمده‌اند و در حساس‌ترین موارد با آمریکایی‌ها همراه شده‌اند.

وی با بیان اینکه نباید مصالح کشور را با برجام گره زد، خاطرنشان ساخت: برخی دشمنان داخلی با سوءاستفاده از برجام می خواهند بین مردم و مسؤولان تفرقه بی اندازند تا بتوانند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند اما باید بدانند دست‌های پشت پرده آن‌ها برای ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی رو شده است.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۴
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی