پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان؛ عیسی بهمنی شهردار سابق شاهین‌شهر ظهر امروز ۹ خرداد ۱۳۹۷ در جلسه استعفا خود در صحن علنی شورای شهر با تشکر از اعتماد اعضای دوره پنبمب جم شورا جهت تصدی پست مدیریت شهرداری اظهار کرد: باید قدردان نظرات مخالف و موافق بود چراکه همین نظرات موجبات پیشرفت و آگاهی یک جامعه را فراهم می‌سازد.

وی با بیان اینکه فعالیت نرم‌افزاری شهر شاهین‌شهر رو به اتمام هست، افزود: به یاری خداوند متعال توانستیم در این مدت مسؤولیت ۹ ماهه بنده مجوز بازنگری طرح تفصیلی جامع شهر شاهین‌شهر را از وزیر مربوطه دریافت کنیم و مقدمات اجرایی آن را فراهم‌سازیم.

شهردار سابق شاهین‌شهر بابیان اینکه اجرایی کردن طرح جامع و تفصیلی شهر شاهین‌شهر حداقل نزدیک به سه سال زمان بر خواهد بود، ادامه داد: برای اتمام رساندن این پروژه بسیار مهم اعضای شورای شهر هم باید درمان و هم یک نوع داروی مسکن داشته باشند.

وی با یادآوری اینکه اراضی تفکیکی شهرداری شاهین‌شهر نیز تعیین تکلیف شدند، تصریح کرد: امیدواریم شهر در آینده نزدیک بتواند از سود این اراضی تفکیک‌شده نهایت بهره و استفاده لازم را ببرد.

بهمنی با تأکید بر اینکه شهر شاهین‌شهر بسیار غنی می‌باشد، بیان داشت: بنده در دوره مدیریت خود نه شهر و نه مردم فروشی نکرده‌ام هر چند برخی مدیران در گذشته منافع خود را در مقابل آلایندگی پالایشگاه و نیروگاه به جان مردم بی دفاع شاهین‌شهر ترجیح داده بودند.

وی با تعبیر بر اینکه پالایشگاه بمب ساعتی است که در بالای سر شاهین‌شهر به کار گذاشته شده است، گفت: در گذشته پالایشگاه ۲۰۰ هکتاری شاهین‌شهر توسط برخی لابی‌گری‌ها ۲۳۰ هکتار دیگر به آن اضافه می‌شود که باید این موضوع به‌صورت جد در دست بررسی قرار گیرد که چرا این عمل خلاق قانون صورت پذیرفته است.

شهردار سابق شاهین‌شهر اظهار داشت: این از افتخارات دوران مدیریتی بنده هست که با پالایشگاه نفت شاهین‌شهر که آلایندگی آن با جان مردم بازی می‌کند کنار نیامده‌ام. هر چند مسؤولان پالایشگاه بارها به دفتر بنده مراجعه کردند و حتی به علت کنار نیامدن با درخواست‌های آن تهدید شدم.

وی تأکید کرد: به احترام نظام و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری به وعده‌هایی که مسؤولان شهر شاهین‌شهر در گذشته به مردم داده بودند و حتی در بودجه شهرداری شاهین‌شهر برای آن‌ها اعتباری اختصاص داده نشده بود تا حدود بسیار زیادی توانستم جامعه عمل بپوشانم.

بهمنی با بیان اینکه مردم دنبال خدمت گذاران واقعی هستند، نه مدیرانی که تنها به منافع خویش می‌اندیشند، تصریح کرد: در دوران مدیریتی خود توجه ویژه‌ای بر مناطق یا محله‌های محروم شاهین‌شهر در همه حوزه‌ها داشتم.

وی با بیان اینکه باید مسئولان به خواسته مردم احترام بگذارند، اضافه کرد: خیلی اهالی مختلف شهر شاهین‌شهر به سراغ این‌جانب آمده‌اند تا استعفا خود را پس بگیرم و این‌یک افتخار برای بنده هست که عوام جویای حال من شده‌اند تا خواص!

شهردار سابق شاهین‌شهر اظهار کرد: در دوران مدیریتی خود به شکل قابل قبولی توانستم که کارکنان شهرداری را ساماندهی کنم. چراکه برخی از کارکنان بودند عشقی در محل کار حاضر می‌شدند و هر موقع می‌خواستند اعلام حضور می‌کردند و جالب‌تر آنکه حقوق این غیب خود را دریافت می‌کردند که جلوی آن گرفته شد.

وی با بیان اینکه در میان برخی از کارکنان شهرداری شاهین‌شهر کسانی بودند که سقف دریافت هزینه اضافه‌کاری آن‌ها نزدیک به ۳۰۶ ساعت در ماه می‌رسید که این امر خلاف قانون بود، اظهار داشت: نباید انتظار داشت شخصی که در گذشته نزدیک به ۳۰۶ ساعت اضافه‌کار دریافت می‌کرد یا هر موقع می‌خواست به مرخصی برود امروز از بنده تعریف و تمجید کند.

بهمنی با بیان اینکه حقوق معاون من نسبت به سایر مدیران شهرداری شاهین‌شهر در گذشته نزدیک به ۴ میلیون کاهش داشته است، گفت: تیغه عدالت بنده در دوران مدیریت خود در شهرداری شاهین‌شهر بسیار تند بود و کسانی که خیال می‌کنند عدالت رفتنی است باید به آن‌ها گفت که بهمنی رفتنی است اما عدالت نه!

وی با بیان اینکه آیندگان در مورد مدیریت بنده قضاوت خواهند کرد، افزود: امکان ندارد کسی بر زمان فعالیت بنده در شهرداری شاهین‌شهر ایرادی بگیرد. تنها شهرداری بوده‌ام که همانند همه کارکنان شهرداری اعلام حضور می‌کردم.

شهردار سابق شاهین‌شهر با بیان اینکه تفاوت انسان‌ها در داشتن پست یا مقام نیست بلکه در داشتن تقواست، گفت: خط و خطوط سیاسی اگر سیاه را سفید جلوه دهد یا بلعکس باید همه بدانند عین بی‌تقوایی خواهد بود. هر چند خط و خطوط سیاسی برای برنامه‌ریزی و پیشرفت است نه چیز دیگری!

وی با تأکید بر اینکه با دادن استعفای خود اعلام بیعت مجدد کردم، ادامه داد: اگر چنانچه دوباره به بنده اعتماد کنید خوب باید بدانید تیغه عدالت ام تندتر از گذشته خواهد شد.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۹
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی