پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

طی حکمی؛ حسن قمی سرپرست فرمانداری برخوار شد

دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۵۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور ظهر امروز ۲۱ خردادماه ۱۳۹۷، عبدالرضا رحمانی فضلی  وزیر کشور در حکمی حسن قمی را به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان برخوار در استان اصفهان منصوب کرد.

وزیر کشور بنا به پیشنهاد محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان طی احکامی جداگانه مجتبی راعی به سمت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف‌آباد، حسین یارمحمدیان را نیز به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان گلپایگان و حسن قمی را نیز به عنوان سرپرست فرمانداری برخوار منصوب کردند.

انتهای پیام/د

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۱
آقای جویا

نظرات  (۱)

:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی