پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، اسفندیار تاجمیری فرماندار سابق شهرستان برخوار ظهر امروز در مراسم تودیع خود در سالن همایش‌های فرمانداری با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و حلول ماه شوال اظهار کرد: هر چند بیش از یک دهه از شهرستان شدن برخوار می‌گذرد اما با مشکلات مختلف و عدیده‌ای در حال دست‌وپنجه نرم کردن است.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۱۷ ماه توفیق خدمت به مردم شهرستان برخوار را داشتم به عملکرد خدمت‌رسانی خود در این مدت پرداختند و افزود: در طول دوران خدمت این‌جانب در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی نزدیک به ۳۵۴ جلسه با ۱۵۰۳ مصوبه داشتیم که نسبت به سالیان گذشته شاهد رشد ۲۰ درصد بودیم.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد؛ بازرسی و امور حقوقی استانداری اصفهان تصریح کرد: در حوزه جذب اعتبارات موفق به رشد ۳۶ درصدی جذب اعتبارات شدیم و واریزی متمرکز به شهرداری این شهرستان در سال گذشته نسبت به مشابه ۱۳۹۵ شاهد رشد ۷۳ درصد بود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته شهرداری‌های شهرستان برخوار از ۱۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان اعتبار دریافت کرده‌اند، یادآور شد: اعتبارات اختصاص‌یافته به حوزه زیر بنایی در بخشداری برخوار نزدیک به ۵۵ میلیارد تومان بوده است.

تاجمیری با پرداختن به تسهیلات ارائه شده در حوزه اشتغال‌زایی گفت: طی سال‌های ۹۵ و ۹۶ بیش از ۱۳۳ میلیارد تومان در زمینه ایجاد اشتغال، بنگاه‌های زود بازده و همچنین آموزش‌های لازم در این زمینه تسهیلات داده‌شده است.

وی با پرداختن به حوزه‌های آموزش تخصصی و عمومی کارکنان دولت و نهادهای زیر مجموعه خاطرنشان کرد: در این خصوص نیز شاهد رشد ۴۰۰ درصد آموزش در بین پرسنل دولتی بوده‌ایم.

فرماندار سابق برخوار با بیان اینکه در سال ۱۳۹۶ در حوزه دستگیری و ترد اتباع بیگانه فاقد مجوز رتبه اول را در بین شهرستان‌های استان اصفهان داشتیم، اظهار داشت: همچنین شاهد کاهش ۴۶ درصد تصادفات در سطح شهرستان برخوار بودیم.

وی با بیان اینکه امروزه ۱۳ طرح مهم با سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیارد تومانی در سطح شهرستان برخوار در دستور کار هست، اضافه کرد: در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته شاهد رشد ۸ درصدی مردم این شهرستان در انتخابات نسبت به سایر دوره‌های گذشته بودیم که این اتفاق به‌نوبه خود جای شکر و قدردانی را دارد.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۴
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی