پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان؛ سید حمیدرضا طباطبایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ظهر امروز ۲۴ خردادماه ۱۳۹۷ در آئین تودیع و معارفه فرماندار سابق و جدید شهرستان برخوار اظهار کرد: امروز به‌واسطه روی کار آمدن سیاست مدران جدید در جهان به‌خصوص در کشورهای غربی شرایط بسیار خاصی در داخل و خارج از مرزهای ایران اسلامی حاکم شده است.

وی به خروج اخیر، وجود مزاحم دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا از توافق بین‌المللی برجام اشاره کرد و گفت: صرف‌نظر از برگشت تحریم‌ها، این اقدام احمقانه رئیس‌جمهور آمریکا مباحث روانی و تنش‌های زیادی را در داخل کشور به وجود آورده است.

معاون سیاسی استانداری اصفهان به اعتراضات صنفی اخیر اشاره داشت و افزود: در شرایط فعلی کشور (همدلی و وحدت کلمه) تنها اصل مهم و تأثیرگذاری است که می‌تواند ما را در مقابل دشمنان بدعهدی همچون آمریکای جنایت‌کار نجات دهد و موفقیت‌های قابل‌توجهی را نصیب کشور کند.

وی با تأکید بر اینکه همدلی و وحدت کلمه در شرایط کنونی بر همگان واجب است، بیان داشت: قطعاً طغیان گری دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در مقابل جمهوری اسلامی ایران با تنبیه الهی مواجه خواهد شد.

طباطبایی به محکومیت اخیر اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل با ۱۲۸ رأی مثبت در برابر ۸ رأی منفی اشاره کرد و گفت: اکثریت سازمان ملل بر خوی تجاوزگری و کودک کشی رژیم شیطانی اسرائیل به‌خوبی واقف شده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرستان برخوار از قطب‌های کشاورزی و صنعتی استان اصفهان به شمار می‌آیید، تصریح داشت: استاندار اصفهان تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا تنش کنونی آب اصفهان هم در حوزه مصرف شرب و در هم در حوزه کشاورزی و صنعتی حل‌وفصل نمایند.

معاون سیاسی استانداری اصفهان با بیان اینکه حل مشکل پسماند شهرستان برخوار با کمک مردم در دستور کار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: طرح‌های بسیار زیادی برای ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری جوانان اصفهانی تهیه و تنظیم‌شده است که تنها منتظر مشخص شدن ظرفیت‌های سرمایه‌گذاران برای عملیاتی شدن این طرح‌های اشتغال‌زا در استان اصفهان هستیم.

وی با بیان اینکه پیش بینی شده است برای امسال نزدیک به ۷۴ هزار شغل در سطح استان اصفهان ایجاد کنیم، ادامه داد: همه فرمانداران شهرستان‌های استان اصفهان موظف‌اند که طرح‌های اشتغال‌زا را در دستور کارهای خود قرار دهند.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۴
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی