پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

ظهر امروز 24 خردادماه 1397 طی آئینی در سالن همایش‌های فرمانداری شهرستان برخوار که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان و سایر مسؤولان برگزار شد حکم سرپرستی فرمانداری شهرستان برخوار به محمدحسن قمی ابلاغ شد.
به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان؛ ظهر امروز 24 خردادماه 1397 طی آئینی در سالن همایش‌های فرمانداری شهرستان برخوار که با حضور حمیدرضا طباطبایی معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام سید حسن محمودآبادی امام‌جمعه دولت‌آباد برخوار و دیگر مسؤولان برخوار برگزار شد حکم سرپرستی فرمانداری شهرستان برخوار به محمدحسن قمی از سوی وزارت کشور به وی ابلاغ شد و از زحمات 17 ماهه اسفندیار تاجمیری فرماندار سابق این شهرستان نیز تجلیل به عمل آمد.
قمی که از خانواده شهداست در گذشته مشاور محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان و فرماندار و شهردار ورامین  و قائم‌مقام شرکت شهاب ‌الکتریک بوده و همچنین متولد 1367 دارای 30 سال سن می‌باشد.
او  هم‌اکنون دانشجوی دکترای مدیریت دانشگاه تهران و کارشناس ارشد مدیریت صنعتی است که در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز سابقه فعالیت داشته است.
بر اساس آخرین اخبار ظاهراً محمد قمی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین و پاکدشت در مجلس شورای اسلامی و همچنین حجت‌الاسلام محسن قمی نماینده مردم تهران از مجلس خبرگان رهبری از بستگان نزدیک و درجه اول سرپرست جدید فرمانداری برخوار می باشند.
انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۴
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی