پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

محسن مختاری پاک ظهر امروز ۲۸ خردادماه ۱۳۹۷ در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان اظهار کرد: شرکت خدمات مالی و حسابداری یکتا تحلیل با شماره ثبت (۴۹۴۳۹) با بیش از یک دهه سابقه حسابداری و حسابرسی شرکت‌ها و سازمان‌ها و سایر نهادها مربوطه، به‌منظور  ارائه خدمات اثربخش به مشتریان و همچنین ایجاد اشتغال جامع و پویا شکل‌گرفته است.

وی افزود: شرکت مشاورین یکتا تحلیل به‌منظور فعال‌سازی بدنه اداری و صنعتی کشور با استفاده از کارشناسان، حسابرسان و مشاوران با تجربه با سوابق حرفه‌ای درخشان تلاش بسیاری در جهت ارتقای دانش حرفه‌ای تلاش در جهت ارتقای دانش حرفه‌ای همکاران خدمات مالی و حسابداری از جمله آموزش و دادن مشاوره‌های رایگان بر اساس آخرین استانداردهای حرفه‌ای رایج در سطح بین‌المللی، آئین‌نامه‌ها و مقررات لازم الاجراء در این حوزه در سطح کشور کرده است.

مدیرعامل شرکت مشاورین یکتا تحلیل تصریح کرد: تنوع‌بخشی به خدمات قابل ارائه و به‌کارگیری فن‌آوری‌های نوین، خدمات و فعالیت‌های مالی و حسابداری ارائه نرم‌افزارهای به‌روز و جامع حسابداری به همراه پشتیبانی آنلاین(هاترا،شماران سیستم،روزنه شرق،هلو،پارسیان و…)، انجام کلیه امور حسابداری و مالی شرکت‌ها و نهادها از صفر تا صد کار، اجرای عملیات اصلاح و بستن حساب‌ها، تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی و دفاتر قانونی، اجرای عملیات اصلاح و بستن حساب‌ها، تهیه صورت‌های مالی از روی اسناد و مدارک ناقص، تنظیم اظهارنامه مالیات بر ارزش‌افزوده و لیست صورت معاملات فصلی بر اساس ماده ۱۶۹، مشاوره و انجام تخصصی فعالیت‌های آماری و پ‍ژوهشی، تجزیه‌وتحلیل‌های آماری و مشاوره، ارائه، نصب و راه‌اندازی نرم‌افزارهای مناسب مالی و همچنین اعزام نیروی حسابداری از حسابدار تا مدیر و مشاور مالی و مالیاتی با سوابق مفید (تمام‌وقت یا پاره‌وقت) بر حسب نیاز مراکز و مشتریان، حسابداری شرکت‌ها به‌صورت غیرحضوری با استفاده از امکانات و نرم‌افزارهای موجود در شرکت از جمله فعالیت‌های دیگر گروه تخصصی حسابداران یکتا تحلیل بوده است.

وی با بیان اینکه حسابداری یکی از ابزارهای کارآمدی است که در خدمت پیشرفت‌های تکنولوژی و توسعه اقتصادی و اجتماعی جوامع مختلف قرارگرفته است. ادامه داد: پیشرفت‌های علمی و فنی که در قالب واحدهای گسترده و پیچیده اقتصادی ـ اجتماعی و تنوع روزافزون فعالیت‌های صنعتی و خدماتی نمود عینی یافته، ضرورت تکامل دانش حسابداری را برای پاسخ‌گویی به نیازهای روزافزون به اطلاعات مالی در مراحل مختلف تصمیم‌گیری تشدید کرده است.

مختاری پاک تأکید کرد: بارزترین ویژگی بازار سرمایه، شفافیت است و این خصلت بازار سرمایه از دریچه حسابداری و حسابرسی قابل‌دستیابی است. حرفه حسابداری در کشور ما به دلیل ساختار متفاوت اقتصادی در دوره‌های مختلف همواره با چالش‌های متعددی روبه‌رو بوده است.

وی دلیل چرایی استفاده نکردن استانداردهای بین‌المللی حسابداری در ایران را این‌گونه بیان کرد: اصولاً استفاده از استانداردهای بین‌المللی در یک کشور، نیاز به بسترسازی فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و مطابقت کلیه قوانین مالیاتی، گمرکی، بازرگانی و تجارت با دیگر کشورهای دنیا دارد و تا زمانی که این ضرورت‌ها حس نشده و پیاده‌سازی نشود، اقتصاد ساختار جزیره‌ای به خود گرفته و طبیعی است که حسابداری و حسابرسی نیز متناسب با آن بر اساس استانداردهای داخلی شناخته و اجرا می‌شود.

مختاری پاک با اشاره به زمان فرا رسیدن تحویل اظهارنامه‌های مالیاتی از سوی شرکت و صنایع به سازمان امور مالیاتی کشور گفت: همه نهاد و شرکت‌های حقوقی و حقیقی می‌توانند با مراجعه به سایت (www.yektatahlil.com) و یا تماس با شماره تلفن‌های ۰۳۱۳۴۴۱۷۸۸۷ و ۰۹۱۳۱۰۲۵۹۲۳ از مشاوره‌های حسابداری و مالیاتی ما به‌صورت کاملاً رایگان و ۲۴ ساعته استفاده و نهایت بهره لازم را ببرند.

وی به اهمیت موضوع حسابرسی و امور مالیاتی نهادها و صنایع برای دولت اشاره کرد و گفت: دولت اگر می‌خواهد اشتغال را رونق ببخشد و به پیشرفت و آبادانی کشور شتاب ببخشد باید به بخش خصوصی به‌خصوص شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات مالی و حسابداری در کشور توجه بیشتر داشته باشد.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۸
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی