پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

نورالله جویا مدیر بازرگانی و روابط عمومی شرکت مشاورین یکتا تحلیل ظهر امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان با بیان اینکه در دنیای امروز نرم‌افزارهای مالی و حسابداری جزء لاینفک شرکت‌ها و مؤسسات تجاری و بنگاه‌های اقتصادی است، اظهار کرد: امروزه بسیاری از مدیران صنایع و نهادهای مختلف به‌خصوص مدیران مالی آن‌ها جهت ساماندهی حوزه مالی و به‌خصوص مالیاتی خویش به دنبال نرم‌افزارهای جامع مالی و اداری هستند که دارای امنیت بالا، سهولت یادگیری، پشتیبانی آنلاین و همچنین قیمت مناسب باشد.

وی افزود: مشکلات سیاسی پیش‌آمده در حوزه اقتصادی به‌خصوص در قسمت دلار و ارز ممکن است موجب کاهش و یا حتی افزایش تولیدات داخلی شده باشد اما این تنش‌های اقتصادی که سوی از دشمنان ایران اسلامی و مقتدر رقم خورده است دلیل قانع کننده‌ای نخواهد بود که مدیران شرکت‌ها و صنایع در داخل کشور به فکر ساماندهی مهم‌ترین قسمت شرکت یا نهاد خود، حوزه امور مالی و یا حسابداری نباشند.

وی با تأکید بر اینکه شرکت مشاورین یکتا تحلیل با سابقه درخشان بیش از دو دهه توانسته است هم در استان اصفهان و هم در سایر، اقصا نقاط کشور خدمات خوب و قابل قبولی را در حوزه‌های مالیاتی، حسابداری و حسابرسی، آموزش‌های جامع حسابداری به‌صورت کاملاً کاربردی ویژه بازار کار، استقرار و پیاده‌سازی سیستم‌های یکپارچه مدیریتی و فرآیندهای کسب‌وکار و همچنین فروش انواع مختلف نرم‌افزار حسابداری ارائه دهد، تصریح کرد: یکی از دلایل موفقیت یک بزینس یا کسب‌وکار تجاری به‌روز بودن است، به همین خاطر در حوزه امور مالی و اداری توسط مهندسان و متخصصین کشور در حوزه الکترونیک و  IT نرم‌افزارهای نسل سوم و چهارمی به بازار آمده‌اند که قابلیت‌های بسیار فراوانی نسبت به سایر نرم‌افزارهای ورژن امور مالی و حسابداری دارند.

مدیر بازرگانی شرکت مشاورین یکتا تحلیل بیان داشت: با آمدن نرم‌افزارهای نسل سوم و چهارم جامع امور مالی و اداری(جدید) فعالیت‌های حسابداری از اپراتوری به کنترل و نظارت تغییر پیدا کرده است و نیروی‌های حسابدار  به‌جای اینکه وقت خود را صرف اپراتوری نرم‌افزار کنند با استفاده از سری‌های جدید نرم‌افزارهای حسابداری بیشتر فعالیت آن‌ها به حوزه نظارت سوق پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: با استفاده از نرم‌افزارهای نسل سوم و چهارم جامع مالی و اداری(ابری) نه‌تنها حوزه حسابداری بلکه سایر واحدهای دیگر آن صنعت از جمله؛ انبار، تولید، فروش، پشتیبانی نیز در این مکانیزم فعال خواهند شد و به‌نوعی واحد حسابداری شرکت از مالی به حسابداری مدیریتی تغییر شکل پیدا خواهد کرد.

جویا با بیان اینکه تاریخچه حسابداری مالی به گذشته بر می‌گردد درحالی‌که حسابداری مدیریتی یک نوع ریل‌گذاری و به‌نوعی آینده‌نگری به سمت جلو است، گفت: حسابداری مدیریتی نقش بسزایی در تصمیم‌گیری‌های صحیح و به‌موقع مدیران شرکت و یا نهاد آن‌ها خواهد داشت.

وی از جمله امکانات فراهم شده در نرم‌افزارهای نسل سوم و چهارم تحت وب که با عنوان مدیریت فرآیندهای سازمانی (BPMS) فراهم‌شده است را می‌توان به اتوماسیون اداری، پورتال مشتریان، مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)، تولید و بهای تمام شده، انبار و خزانه‌داری، حقوق و دستمزد، اموال و دارایی‌ها، تولید، بازرگانی و غیره اشاره داشت.

مدیر روابط عمومی شرکت مشاورین یکتا تحلیل با بیان اینکه با توجه به شرایط کنونی اقتصاد کشور و بودن رقابت شدید در بازار افرادی موفق‌تر هستند که دارای اطلاعات قابل اتکاء و اعتمادی باشند. ادامه داد: بی‌شک کاربران و مدیران با کمی تأمل و نیز شناخت از حوزه عملیاتی واحد تجاری خود به دنبال نرم‌افزار حسابداری کارآمد و قیمت مناسب با امکان آموزش و پشتیبانی راهبردی(تحت وب یا ویندوز) هستند.

وی گفت: با توجه به تغییرات روزمره در نیاز کاربران و مدیران بنگاه‌های اقتصادی کوچک و بزرگ، ارائه گزارشات جامع و مفید به‌طور روزانه در کوتاه‌ترین زمان ممکن، این دلایل باعث شده است که نیاز به استفاده از نرم‌افزار حسابداری یکپارچه منطبق با استانداردها و نوع عملیات و کاربری‌های خاص شرکت‌ها و سازمان‌ها افزایش یابد.

جویا تأکید کرد: کارفرمایان یا افرادی که کسب‌وکاری راه‌اندازی کرده‌اند و یا به دنبال خرید مجموعه نرم‌افزار حسابداری جامع با بهترین خدمات‌دهی و قیمت مناسب برای کسب‌وکار خود هستند و یا می‌خواهند در این زمینه آموزش‌های لازم را ببینند و یا نیاز به نیروی حسابدار کارآمدی دارند، می‌تواند به سایت مشاورین یکتا تحلیل به نشانی(www.yektatahlil.com) مراجعه و سؤالات خود را مطرح کنند و یا به شماره تلفن‌های ۰۹۹۱۳۷۹۸۱۳۷ ،  ۰۹۱۳۱۰۲۵۹۲۳ و یا ۰۳۱۳۴۴۱۷۸۸۷ کسب اطلاعات بیشتر کنند و مشاوره‌های لازم را در این زمینه بدون صرف هیچ‌گونه هزینه دریافت کنند.

انتهای پیام/ج

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی