پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، ظهر امروز ۲۳ تیرماه ۱۳۹۷ جلسه شورای اداری شهرستان برخوار با حضور محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده برخوار در مجلس، سید حمیدرضا طباطبایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، علی مقدس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، محمدحسن قمی سرپرست فرمانداری برخوار و جمعی زیادی از مدیران استان و شهرستان اصفهان و همچنین ائمه جمعه شهرهای برخوار در سالن اجتماعات فرمانداری برخوار برگزار و بسیاری از مسائل و مشکلات این شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محمدحسن قمی در ارائه گزارشی با بیان اینکه شهرستان برخوار بیش از ۲ درصد وسعت استان را مالکیت دارد، اظهار کرد: بیش از ۲۰ هزار نفر از اتباع بیگانه در سطح شهرستان برخوار زندگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه جهت خدمات‌رسانی بهتر دولت به مردم کار گروه‌های مختلفی فعال‌شده‌اند و همچنین ویژه برنامه‌های خاصی در نظر گرفته‌شده است، افزود: برنامه‌های توسعه محور این‌جانب به‌عنوان نماینده دولت دوازدهم در شهرستان برخوار نیازمند ۳ سال زمان است تا به یک نتیجه قابل قبولی برسیم.

سرپرست فرمانداری برخوار به برخی از مشکلات شهرستان برخوار از جمله موضوع اجرای رینگ چهارم این شهرستان، انتقال پساب، احداث زیرگذر، پرداخت نشدن سهم عوارض آلاینده‌های این شهرستان، معیوب بودن زیرساخت‌های جاده‌ای، استیجاری بودن بیش از ۷۰ درصد نهادها و ادارات دولتی این شهرستان، فرسودگی برخی از مدارس و قطار سریع‌السیر اصفهان به تهران اشاره کرد.

وی از مهر علیزاده به‌عنوان نماینده عالی دولت و استاندار اصفهان تقاضا کرد که به مشکلات ذکر شده جهت خدمات‌رسانی بهتر به مردم رسیدگی و دستورات لازم را بدهند.

*در توزیع اعتبارات عمرانی برای شهرستان برخوار عدالت رعایت نشده است

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده برخوار در مجلس در ادامه این جلسه با بیان اینکه از استاندار اصفهان تقاضا دارم باقی‌مانده اعتبارات استانی را در اختیار شهرستان محروم برخوار قرار دهد، اظهار داشت: تا مدیران استانی نگاه خود را نسبت به شهرستان برخوار تغییر ندهند بدون شک شاهد پیشرفت و آبادانی در سطح این شهرستان نخواهیم بود.

وی با انتقاد شدید از کمبود فضای آموزشی در برخوار گفت: نزدیک به ۵۲ مدرسه تخریبی یا کلنگی در سطح شهرستان برخوار وجود دارد که اگر اندیشه‌ای در این زمینه صورت نگیرد بدون با تأسف کامل باید گفت که جان دانش آموزان هر لحظه در خطر خواهد بود.

نماینده برخوار در مجلس با بیان اینکه در توزیع اعتبارات عمرانی برای شهرستان برخوار عدالت رعایت نشده است، تصریح کرد: دلیل این مظلومیت و بی‌عدالتی همسایگی این شهرستان با کلان‌شهر اصفهان است.

وی در پایان  خواستار افزایش اتوبوس‌های ناوگان حمل‌ونقل عمومی، ارتقاء جایگاه نیروی انتظامی با توجه به وجود اتباع بیگانه غیرمجاز و نگاه ویژه به حوزه شهرک‌های صنعتی و همچنین جلوگیری از دادن پساب به‌جاهای دیگر شد.

این خبر در حال تکمیل شدن است…

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۳
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی