پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از چهارمحال بختیاری؛ سید حسن موسوی دهیار روستای چم چنگ از توابع شهرستان سامان در استان چهار محال و بختیاری صبح امروز ۳۱ تیرماه ۱۳۹۷ در جلسه ای که با موضوع « محدودیتهای اشتغال روستایی » در اداره بهزیستی شهرستان سامان برگزار شد، بیان داشت : مهمترین هدف ما در سال جاری ایجاد اشتغال و  کسب و کارهای جدید برای جوانان روستایی است.

وی افزود: در این راستا طرح های مختلفی را از جمله بسته بندی بادام و هلو، راه اندازی کارخانه آب معدنی،  گلیم بافی و نیز صنعت گردشگری را به مسئولین محترم شهرستان ارائه داده ایم.

دهیار روستای چم چنگ ادامه داد: از بانک ها و دستگاه های متولی طرح تسهیلات اشتغال روستایی تقاضا داریم که به منظور شفاف سازی مراحل اخذ تسهیلات روستایی، شرایط دریافت این تسهیلات را به دهیاری ها اعلام تا به عموم مردم روستا اطلاع رسانی نماییم.

وی بیان داشت: از بانکها و نهادهای مربوطه انتظار داریم با جدیت و سرعت بیشتری در امر اعطای تسهیلات روستایی اقدام نمایند.

در این جلسه که با حضور کمال اکبریان فرماندار شهرستان سامان، جهانبخش معاون جهاد کشاورزی استان چهارمحال بختیاری، فرزان رئیس اداره طرح و برنامه سازمان صنعت و معدن استان، عسگری نماینده اداره کار و رفاه اجتماعی شهرستان سامان، آقای نوربخش و خانم مریم عرب از اعضای شورای اسلامی روستای چم چنگ برگزار شده بود، اکبریان فرماندار سامان ضمن تاکید بر لزوم حمایت از کسب و کارهای روستایی تصریح کرد: مطابق با دستور استاندار چهارمحال بختیاری  پیگیری نیازها و زیرساخت های لازم جهت  ایجاد و توسعه کسب و کارهای روستایی در دستور کار فرمانداری سامان قرار گرفته و در این راستا به روستائیانی که طرح های اشتغال زایی داشته باشند تسهیلات ویژه با نرخ ۶ درصد اعطا خواهیم کرد.

مریم عرب عضو شورای روستای چم چنگ در این نشست ضمن ابراز نارضیاتی از عملکرد نماینده سازمان گردشگری و صنایع دستی در خصوص تاخیر در همکاری با بانوان متقاضی دریافت مدرک گلیم بافی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۱۵۰ نفر از بانوان روستای چم چنگ را برای دریافت مدرک گلیم بافی به سازمان گردشگری و صنایع دستی معرفی کرده ایم ولی متاسفانه هیچگونه همکاری با این افراد انجام نشده است.

در پایان جلسه و بنا به دستور فرماندار محترم شهرستان سامان مقرر گردید در روز پنجشنبه همین هفته جلسه ای با حضور کلیه متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال روستایی، بانکها و کلیه نهاد های مرتبط به منظور پیگیری این طرح در محل فرمانداری برگزار گردد.

اکبریان همچنین از بخشداران و دهیاران خواست که این جلسه را به عموم مردم منطقه اطلاع رسانی نمایند.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۳۱
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی