پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

خبرهای مهم در پشت پرده ها پنهان شده اند

پایگاه خبری پشت پرده

با سلام خوش آمدید به پایگاه اطلاع رسانی «پشت پرده» هدف از راه اندازی این وبلاگ اطلاع رسانی جامع، دقیق و به روز در راستای اخبار (تحلیلی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... )بر طبق قوانین «بین‌المللی» می‌باشد. که هیچ گونه گرایش خاصی به حزب یا جناحی نداشته و نخواهد داشت. بر آن امیدیم شما دوستان، همکاران و بازدیدکنندگان محترم با نظرات، پیشنهادات و انتقادات استادوارانه ی خود ما را، راهنمائی نمایید. که در پایان موجب خوشحالی ماوتشکرازشمامی گردد...!

بایگانی
پیوندها

امروز ایران اسلامی به‌شدت محتاج مدیران جهادی است

چهارشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۳۱ ب.ظ

سرهنگ مسعود جهانگیری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین‌شهر و میمه صبح امروز ۳ مرداد ماه ۱۳۹۷ در گفت‌وگوی اختصاصی با پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان با تبریک ولادت با سعادت امام هشتم علی بن موسی‌الرضا (ع) اظهار کرد: در شهرستان شاهین‌شهر و میمه، رسانه‌ها باید مطالبات به‌حق و قانونی مردم را از مسئولان پیگیری و آن‌ها را در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انعکاس دهند.

وی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها در داخل شهرستان شاهین‌شهر و میمه باید مواظب باشند که طعمه دشمنان یا حزب و نهاد خاصی نشوند، افزود: رسانه‌ای موفق است که تریبون مردم باشد نه اینکه در راستای قوت بخشیدن به حزب یا جناح خاصی فعالیت کند و یا خدایی نخواسته قلم بزند.

فرمانده سپاه شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه در این شرایط خاص کشور خبرنگاران نباید حقوق مطالبه گری مردم را از مسؤولان به وادی فراموش بسپارند، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به‌شدت محتاج مدیران جهادی همچون امام خامنه‌ای یا سردار قاسم سلیمانی است تا به خوبی بتواند از این دست‌اندازها و گردن‌های خطرناکی که به واسطه آمریکای جنایت‌کار و رژیم جعلی صهیونیست ایجاد شده است عبور کند.

وی با تأکید بر اینکه خط و جناح و دعواهای سیاسی و شعارهای پوچ و فاقد ارزش عملیاتی برای مردم نه نان می‌شود و نه آب ادامه داد: به شرطی اعتماد مردم همیشه در صحنه و شهید پرور ایران اسلامی به انقلاب و آرمان‌های آن افزایش پیدا می‌کند که واقعاً مسؤولان را خدمت گذار خود بدانند.

جهانگیری با بیان اینکه تقویت نظام در گرو برداشتن این موضوع مهم هست که مدیران و همچنین خواص حائل بین خود و مردم را بردارند، گفت: سرمایه‌ای که در این مملکت نهفته است به جرات می‌توان گفت هیچ کشور دیگری چنین نقطه مثبتی را ندارد.

وی با تأکید بر اینکه باید دیوار بی‌اعتمادی بین مردم و مسئولان کشور فرو ریخته شود تا تمام برنامه‌ریزی‌های دشمنان نقش بر آب شود، بیان داشت: سپاه شاهین‌شهر و میمه مدافع حقوق مردم و مطالبات به‌حق آن‌ها بوده است و تمامی این مطالبات را در حوزه‌های مختلف به‌خصوص محرومیت‌زدایی را رسیدن به هدف نهایی پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/ج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۳
آقای جویا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی